Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Har glömt namn på en film jag skulle vilja se. Nån bad-ass snubbe skickas till månen för att rädda nån brud (eller rädda något iaf). Gjord i år och jag tror nån har länkat till den i den här tråden, men hittar fan inte. Hilfe!
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P

För att jag, sedan lääänge, har en crush på Keira Knightley :kär

Edit: Finns dock ingen film som jag ser fram emot så mycket som The Hobbit... Fi fan som jag väntat på den...
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Öh, nej, det priset tar Kristen Stewart med råge då hon har EN jävla min igenom alla de filmer hon är med i. Hon ser bajsnödig ut.
Nja hon har gjort ett par bra roller. Det är twilightfilmerna som havererar allting. Trots att det är en hel del kompetenta skådespelare med så finns det inte en sekund som är bra av den där serien. Alla är bundna att springa runt i sina stereotyproller. Och på nåt sätt har jag lyckats se alla delarna. Jag känner mig smutsig..
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Nja hon har gjort ett par bra roller. Det är twilightfilmerna som havererar allting. Trots att det är en hel del kompetenta skådespelare med så finns det inte en sekund som är bra av den där serien. Alla är bundna att springa runt i sina stereotyproller. Och på nåt sätt har jag lyckats se alla delarna. Jag känner mig smutsig..

Tycker hon har haft samma bajsnödiga min i alla filmer jag sett henne i. Såg Snow white and the Huntsman här om dagen. Det samma gäller typ Into the Wild (bland annat) där hon är med också. Jag känner mig också smutsig över att ha sett Twilight haha. Sämsta filmerna man kan titta på... Moonrise Kingdom ser jag fram emot massor också dock!!! :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tycker hon har haft samma bajsnödiga min i alla filmer jag sett henne i. Såg Snow white and the Huntsman här om dagen. Det samma gäller typ Into the Wild (bland annat) där hon är med också. Jag känner mig också smutsig över att ha sett Twilight haha. Sämsta filmerna man kan titta på... Moonrise Kingdom ser jag fram emot massor också dock!!! :)

Jag stör mig på att hon i varenda jävla scen står petar håret bakom örat. Om och om igen. :gnissla
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top