Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Har någon sett D-9 än? Jag vill inte förstöra den med telesync men nån annan kanske har gjort. Den ska visst va tokbra.

8.8/10 with 17,033 votes
Top 250: #26

har inte sett den ännu utan får vänta tills den haft premiär...

Denna dokumentär kan vara intressant....fick fina recensioner också.

träffade honom när jag bodde i amsterdam för några år sedan; min brorsa hälsade på och det visade sig att tyson bodde på samma hotel som brorsan och de hade snackat en del om allt möjligt. vi mötte honom en kväll ute på stan och växlade några ord med honom, han var både 'normal' och schysst...iaf just vid det tillfället.
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Den här filmen ser jag mest fram emot att se - IGEN!

Public Enemies

fy fan vad fett, fett, fett.
Grüm rulle, märks att det är Mr Heat som gjort den. Skjuta-scenerna är lika bra (nästan) som i Heat.

Se den se den se den!
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag har nu sett district-9. Den gick bra att se i telesync och jag har haft årtusendets influensa i veckan men äntligen blivit bättre så jag tyckte att jag förtjänade att se någonting riktigt bra.

Som tur är blev jag inte besviken. Den var bra på alla sätt. Den var som en Paul Veerhoeven-film fast lite inte lika medvetet b-ig.

Den var väldigt samhällskritisk och satirisk, all comic relief var bra, inte som all skit i t.ex Transformers som oftast bara blir pinsam. Den hade väldigt bra actionscener. Skådespelarinsatserna var bra trots att det är den ena huvudrollsinnehavarens första film och den andra var en datoranimerad utomjording som inte ens har en röstskådespelare. Den hade även väldigt bra effekter, framförallt för en film för 30 miljoner. Man märker inte en sekund att alla utomjordingar är datoranimerade.

Hett filmtips i alla fall. Annorlunda, intressant, underhållande och lite kafka-esque. Årets bästa film.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Det är ert fel att jag slösade bort en del av mitt liv när jag hyrde och såg The Watchmen. Sämre film blir det inte denna månaden.... Djupt besviken!
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Jag har nu sett district-9. Den gick bra att se i telesync och jag har haft årtusendets influensa i veckan men äntligen blivit bättre så jag tyckte att jag förtjänade att se någonting riktigt bra.

Som tur är blev jag inte besviken. Den var bra på alla sätt. Den var som en Paul Veerhoeven-film fast lite inte lika medvetet b-ig.

Den var väldigt samhällskritisk och satirisk, all comic relief var bra, inte som all skit i t.ex Transformers som oftast bara blir pinsam. Den hade väldigt bra actionscener. Skådespelarinsatserna var bra trots att det är den ena huvudrollsinnehavarens första film och den andra var en datoranimerad utomjording som inte ens har en röstskådespelare. Den hade även väldigt bra effekter, framförallt för en film för 30 miljoner. Man märker inte en sekund att alla utomjordingar är datoranimerade.

Hett filmtips i alla fall. Annorlunda, intressant, underhållande och lite kafka-esque. Årets bästa film.

fett, jag har förväntningar på den nu.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det är ert fel att jag slösade bort en del av mitt liv när jag hyrde och såg The Watchmen. Sämre film blir det inte denna månaden.... Djupt besviken!

...du kan alltid prova "Pineapple Express" om du vill ha ett nytt lågvattenmärke...
 

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
[YOUTUBE-ID]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/lbcuHEZSpUY&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/lbcuHEZSpUY&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Ser riktigt fet ut :yoparty
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top