Tråd på annat forum om mc-olyckor

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
https://www.flashback.info/showthread.php?t=966671

Detta gjorde mig så jävla förbannad!
Kolla inläggen från jena, och bläddra till sida 2 och läs "cavalier"s inlägg.

Sånt här får mig att vilja åka hem till personen i fråga och göra ålbete av honom. Herregud vad det finns instängt folk som ska göra livet jävligt för andra. Kan dom tänka närmre än näsan räcker?

Fyfan.

Han bor ju i Åkersberga, kanske skulle åka dit hela motardligan och ställa oss på trappuppgången och dra av rediga fuck-you-burnouts, givetvis plockar vi av ljuddämparen innan vi kör igång :yoparty
 

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hornet 600
Iden med luftvapen va iaf intressant.. ingen kroppsskada, hur tänkte han då?

Undrar om han skulle reagera om någon annan sköt på honom då han passerade lite för fort...
 

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
jag är inte förvånad att de finns såna där har en trög granne som är åt de hållet inte like pundad i huve men men
när han snackar om att sanda kurvorna börjar jag bli sne dock de är f*n mordförsök ju
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Iden med luftvapen va iaf intressant.. ingen kroppsskada, hur tänkte han då?

Undrar om han skulle reagera om någon annan sköt på honom då han passerade lite för fort...
Blind på ena ögat räknas bara som en rispa. På samma sätt räknas det bara som ett blåmärke när man som en följd av det hela går av vägen in i ett träd.

Flashback är trots allt forumet där de mest begåvade hjärnorna i svenska samhället håller till! Det är nästan lika underhållande som aftonbladet!
Tänkte detsamma.
 
Last edited:

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
"Jag tänker börja sanda i kurvorna i närheten av där jag bor. Grus syns för
bra... Sand funkar, ett tips för er som bor nära Åkersberga! Annars kan man
(observera att jag inte förordar detta!!!!) skjuta med luftvapen mot deras
visir. Ingen risk för kroppsskada, men tävlingskörningen avstannar..."


Okej!?????
 

Live_free

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2005
Ort
Sverige
Hoj
Motorcykel
länken går till Flashbacks forum, den är känd för sådana inlägg.

Det bästa är att ignorera dem och inte slänga bensin i elden, de vill provocera med sina inlägg och genom att svara så gör man precis det som de vill..

:yoparty
 

RobRas

Guest
Kollade inte ens igenom tråden. Ordet Flashback säger det mesta! Om man vill slå ihjäl ett par timmar så är deras forum klockrent.
 

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Många idioter finns det.
Vad gör dom för att stoppa bilar som kör för fort? Lägger ut stridsvagnsminor med lägre tryckkänslighet?

Hade varit intressant att se statistik på hur många som blivit ihjälkörda/allvarligt skadade av bilar jämfört med motorcyklar. Självklart skall inte den som kör räknas med. Känns som sandkastarna borde vara mer rädda för bilar.
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Det som jag reagerade mest på, det andra va ju mest svammel, det var Jenna som hade hand om ''kurvsandningen'' för att få ner farten på vägen.

Jag har sett det på flera håll i Stockholmstrakten och det utgör en direkt livsfara för oss alla på hoj.

Vad gör man åt detta?
Det är vårt kollektiva ansvar att föregå med gott exempel som hoj-åkare och få bort buskörningarna. Det handlar om våra egna liv som dessa bus-hjon utsätter för fara då lokalbefolkningen tar lagen i egna händer.

Buskörningarna drabbar oss indirekt! :mad:
Polisen är alltför slapp. In i kurran med hjonen OCH sandarna !

Har du då iaktagit folk som hällt ut sand på vägarna eller kör du efter motot att all sand på vägarna är ditlagt med flit? :va
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
På Flashback finns ju rätt mycket folk med hål stora som Atlanten i huvudet. Massa snack, ingen verkstad, inget att bry sig om.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Det finns Rasister, Farsister, och sen har vi alla andra idioter som förmodligen glömt vad de själva gjort för oföretter och sitter och slår sig för bröster och kallar andra för knäppjökar denna männskotyp är otäcka kryp.

Klart man häver ur sig saker ibland, men ett liv har gått till spillo då får man lov att tycka att det är tragiskt när det händer en sån här olycka oavsätt vemsom gjort fel,,, inget liv kommer tillbaka för att man blir arg har jag hört.

Vi får väl regga oss där och bomdardera människan med mail.
 
Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Okänsligt, idiotiskt och helt oförlåtligt men man måste tänka på att det är ett forum där hela Sveriges begåvningsreserv häckar.
 
Last edited:

insaniac

pompös och tandlös
Gick med
23 Dec 2005
Ort
skogen
Hoj
Kawasaki H2SX
flashback är ett okänsligt forum där alla får tycka precis som de vill, skulle inte lägga för mycket tankekraft o bli uppretad av de flesta inläggen som görs där.ta det med en klackspark o låta det bero....idioter finns överalllt bara o ignorera dem:yoparty
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hahha nån har länkat till SH i inlägget, kan inte nån länka till detta inlägg. Så kan idioterna läsa om sig själva. :tummenupp
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Den dagen jag träffar på en snubbe som sandar vägar för att förstöra för motorcyklister... jag vet inte vad jag hade gjort. Det är väldigt sjukt - måste vara psykiskt sjuka människor som kan komma på något liknande, och det skrämmande är att det inte verkar vara psykfall som sandar vägarna :huvet
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top