Ingen hets alls inför ERF 3 Falkenberg!

MC Doktorn

Guest
Det blir fint, SMHI har aldrig fel!!

Och kom ihåg, att om ni ska kasta er så gör det i högfartaren, för där står jag flaggvakt och det vore ju kul att tjôta lite!:tummenupp

Inga allvarliga avåkningar hoppas jag.

Men antar att Allt i däck inte är allt för ledsna idag i varje fall.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Inga allvarliga avåkningar hoppas jag.

Cajback+Lindenx2 kastade sig någonstans. Och nr 100. Det var nog allt. Vi hade uppe gulflaggen tre gånger, alla gånger för att det var safetycar på banan.

Så det var VÄLDIGT lungt.:tummenupp
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja vad ska vi göra åt skåneligan? Idag körde dom helt perfekt och vi hängde inte med.

Fick iaf kliva upp på pallen och få en pokal för andraplatsen. Skönt - det var ett tag sen sist.

Fiver då? Nu ska vi se här... hmmm... Just det, Humlans tvångsmässigt trimmade motor vek ner sig redan på fredagsträningen. Först tappade dom Oscar, sen hojen. Inte mycket kvar av detta stolta team. Fivers andrateams hemmasnickrade tank läckte som ett såll. Hörde jag "kit"?

Innan nästa rejs på falken ska vi nog, hör och häpna, träna så vi kan hänga på skåne. Tappade mellan en halv och en sekund per varv idag oavsett vem som körde.

Jag försökte ställa upp i BoTT med en stelben-harley men fick inte köra mer än sighting lappet :(
 
Last edited:

@ngel

Guest
Jag försökte ställa upp i BoTT med en stelben-harley men fick inte köra mer än sighting lappet :(
For you :) :krama
Tyckte de var taskiga som inte lät dig vara med ...
Vem var "skönheten" på minimoton?? Eller ska man kanske säga "odjuret" :D

PS: Vad är det för Rossi-fasoner du hade för dig i slutet på rakan? Sabla bensprattel :D
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
For you :) :krama
Tyckte de var taskiga som inte lät dig vara med ...
Vem var "skönheten" på minimoton?? Eller ska man kanske säga "odjuret" :D

PS: Vad är det för Rossi-fasoner du hade för dig i slutet på rakan? Sabla bensprattel :D
Hahaha DQ är helt gaaalen ju :yoparty
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
For you :) :krama
Tyckte de var taskiga som inte lät dig vara med ...
Vem var "skönheten" på minimoton?? Eller ska man kanske säga "odjuret" :D

PS: Vad är det för Rossi-fasoner du hade för dig i slutet på rakan? Sabla bensprattel :D

Haha, vackert.
Bensprattlet berodde på att jag fick köra ett hemskt långt förstapass tillsammans med att de andra teamkompisarna inte har lärt sig burka och därmed måste ha fotpinnarna skethögt. Därmed fick jag nå jävulsk kramp och detta var underbar lindring. Efter några varv kändes det bekvämt så jag tror att jag ska börja köra såhär ;)
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Hahahahaha... Du kanske kan berätta vem det var :D
Dock utan minimoto på bilderna... Beklagar att den ena är lite suddig...

Visst är han fiiin! :D Andreas är namnet och av någon anledning hade han tydligen friat för ett litet tag sedan varför den sedvanliga förnedringen i form av svennsexa drog igång med fin utstyrsel och ett ärevarv på minimoto runt Falken...inte att föringa så här en lördag mitt i sommaren! :tummenupp

Och för er som missade uppställningen med minimoton kommer här en bild:

Fler bilder kommer sedan efter hand på http://photono.zenfolio.com/

Jag har dock en hel hög med bilder att sortera och kommer bara lägga ut dem som blev tillräckligt bra så ha lite tålamod. Tyvärr inga bilder på BOTT dock (sorry :huvet)

Mvh!
// Niklas
 

Bifogat

  • _MG_6225.jpg
    _MG_6225.jpg
    53.5 KB · Visningar: 200

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Cajback+Lindenx2 kastade sig någonstans. Och nr 100. Det var nog allt. Vi hade uppe gulflaggen tre gånger, alla gånger för att det var safetycar på banan.

Så det var VÄLDIGT lungt.:tummenupp

Jo, nog var det lugnt allt...skönt med så få vurpor. Lindén fick dock motorproblem :gnissla (tråkigt) så Jimmi valde escapen efter rakan och parkerade innan bärgning...dvs. ingen vurpa!

Mvh!
// Niklas
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Inga allvarliga avåkningar hoppas jag.

Men antar att Allt i däck inte är allt för ledsna idag i varje fall.

Vi i Allt i Däck är jätteglada ikväll, alla från Teamchef ( Gubben ) Hägerström som körde snabbare än kidsen till alla fans, teampersonal och ja, typ hela världen.:)

...vi vurpade endast en gång !!!

:banana :banana :banana :banana :banana

Ja , det var ju definitivt ett fall framåt.:tummenupp

Nu har väl Pontus lärt sig att om hojen wobblar utav helvete så skall man slå av och koll att man har bromstryck... Nåväl vi är ytterst glada att han inte tog ut Hägerström eller slog sig själv illa.
 
Last edited:

vixi

Vixi
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Skogen
Hoj
Gsxr 750
En fråga...

Finns det någon samlingssida på nätet där man kan se alla motorbanor i Sverige och klicka in sig på vald bana för att se deras kalender? där man förväntar sig att det står allt som händer på banan, bandagar, racing mm.. både bil o mc (en motorsportevenemangs samlings sida:)

Jag tycker själv det hade varit jättekul att åka och kolla och njuta av ljudet men var i hela friden kan man få information om att det händer något någonstans.. inte konstigt det är dåligt med publik när det gäller motorsport i Sverige:confused:
Är bara lite besviken på att informationen är svår att finna.

Tänkte att det kanske finns någon av er här som vet?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top