Ingen hets alls inför ERF 3 Falkenberg!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Mindre än en vecka kvar tills race, och inte en enda hetstråd? Börjar ni tackla av?

Vi får väl lägga favorittrycket på Skåneligga och Br. Horberg. Fiver ställer upp med en oprövad junior istället för Pjoscar som blivit arbetslös. Carl Fredrik kommer att få bevisa sin potensial i helgen. Alltid Väck ser vi inte ens som ett hot längre. Regndans dansas hela veckan, men prognosen ser dålig ut.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Allt i Däck, som inte har gått igenom samma interna sammanbrott som Fiver, kommer till start med ordinarie uppsättning förare. Teampersonalen har förstärkts med min syster Paula samt Dasken som fick läsa instruktionsboken för att få upp huven på sin Toyota. Räknar med starka insatser från båda två.

Vi ligger pissigt till i serien och nu har till och med Hägerström krashat under race så ingen har nån press på sig från nån annan. Full gas så får vi se hur långt det räcker!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Då får vi revidera tipset. Eftersom det bara blir Fiver x2 plus Alltid Väck som ska köra så vinner vi med Alltid Väck på 3:e plats.
 

Jucati

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Åland
Hoj
Ducati o Jucati
Då ART#88 är vana att spela på övre planhalvan om mittenstrecket blir vi 2'a på Falken! Förutsatt att Fiver har koll på att vi är 4 team på startlinjen!

Carita kör första gången på "karusellen" men vi har gett ingående beskrivning av banlayouten, "höger, höger, höger, höger, höger....å nån vänster" :rullandeu

AM
 

hulten

#29 r1000
Gick med
20 Nov 2005
Ort
Alinge-Texas
Hoj
yama r1 räser
Lucky13Racing toppar laget med supersnabbt material från öst (näe inte baltikum) och flong nya dekaler!!

I vanlig ordning så förlitar vi oss givetvis på de andra teamens oförmåga att hålla sig på hjulen!

Gör oss icke besvikna!!!:Bugar
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Ska bli jävligt kul att följa Jimmi och Peter Lindén + Nicklas Cajback i ett team:)

Självklart är man på plats på lördag för att följa all action på nära håll. Hoppas på fint väder!
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Sista jag var på Falken och plåtade ERF kastade ju sig halva gänget i snabbhögern efter ett enormt oljespill från (?). Av någon outgrundlig anledning var jag på plats (nåja, 2m bakom gummidäcken) när första hojen kysste marken och fick en hel serie tråkiga bilder (dvs. kraschande hojar, ambulans & bärgning).

Kommer ner och plåtar i morgon (lördag) igen och hoppas på lite trevligare bilder denna gången så håll er inte bara rullandes (fria från mekaniskt krångel) utan även gummit neråt! :tummenupp

Mvh!
// Niklas
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Sista jag var på Falken och plåtade ERF kastade ju sig halva gänget i snabbhögern efter ett enormt oljespill från (?). Av någon outgrundlig anledning var jag på plats (nåja, 2m bakom gummidäcken) när första hojen kysste marken och fick en hel serie tråkiga bilder (dvs. kraschande hojar, ambulans & bärgning).

Kommer ner och plåtar i morgon (lördag) igen och hoppas på lite trevligare bilder denna gången så håll er inte bara rullandes (fria från mekaniskt krångel) utan även gummit neråt! :tummenupp

Mvh!
// Niklas

Det borde varit 2006 som DQ spillde olja i slutet på rakan. Eller?
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10

Bifogat

  • IMG_3574.jpg
    IMG_3574.jpg
    70 KB · Visningar: 124
  • IMG_3576.jpg
    IMG_3576.jpg
    66.9 KB · Visningar: 170
  • IMG_3588.jpg
    IMG_3588.jpg
    70.9 KB · Visningar: 181
Last edited:

micke.r

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2004
Ort
På en udde i södra Vänern
Hoj
ZX10R
Det borde varit 2006 som DQ spillde olja i slutet på rakan. Eller?

Du tänker kanske på Mantorp i Augusti 2008 :va
Jag har några bilder på den skyldiga hojen !!

Den gången kunde alla vi andra byta däck i lugn och ro.. :D


....vi ska inte sätta nytt klotrekord denna gång !! :banana
Hetsigt va ? :va

Kan bli svårt att nånsin slå rekordet från Knutstorp..

/ M
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ska bli jävligt kul att följa Jimmi och Peter Lindén + Nicklas Cajback i ett team:)

Självklart är man på plats på lördag för att följa all action på nära håll. Hoppas på fint väder!

Det blir fint, SMHI har aldrig fel!!

Och kom ihåg, att om ni ska kasta er så gör det i högfartaren, för där står jag flaggvakt och det vore ju kul att tjôta lite!:tummenupp
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Och kom ihåg, att om ni ska kasta er så gör det i högfartaren, för där står jag flaggvakt och det vore ju kul att tjôta lite!:tummenupp

Säg till i god tid bara det är en bit från chikanen till utsidan snabbhögern och på äldre dar börjar jag bli långsam så ge mig en halvtimme eller så! :tungan

Mvh!
// Niklas
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Ska bli jävligt kul att följa Jimmi och Peter Lindén + Nicklas Cajback i ett team:)

Självklart är man på plats på lördag för att följa all action på nära håll. Hoppas på fint väder!

Jag dyker ner till starten hoppas jag, ses i depån.
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top