"Så fungerar det" på Discovery Channel.

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
....'lots of ppl talking, few of them know, soul of a woman was created below'....
-Robban Plant
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Vill vi ens veta hur de fungerar?
Ja menar i början (när jag var ung och aktiv) så försökte jag till förbannelse lista ut det, men efter ett tag märkte man ju att när man nästan hade det klart för sig så dras det igång nåt helvete och sen står man där som en fågeholk med brallorna nere och plånboken tom.

Nä nu för tiden så har man utvecklat en typ av lock för öronen, ser jag att hon rör på munnen så svarar jag alltid "-mmmm", vilket kan betyda både ja och nej = helgardering. Sen när hon gör nåt idiotiskt och oväntat är det ju bara att stirra på henne, skaka på huvudet och återgå till Expressen och folkölen. :mattias
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Vill vi ens veta hur de fungerar?
Ja menar i början (när jag var ung och aktiv) så försökte jag till förbannelse lista ut det, men efter ett tag märkte man ju att när man nästan hade det klart för sig så dras det igång nåt helvete och sen står man där som en fågeholk med brallorna nere och plånboken tom.

Nä nu för tiden så har man utvecklat en typ av lock för öronen, ser jag att hon rör på munnen så svarar jag alltid "-mmmm", vilket kan betyda både ja och nej = helgardering. Sen när hon gör nåt idiotiskt och oväntat är det ju bara att stirra på henne, skaka på huvudet och återgå till Expressen och folkölen. :mattias

:Bugar











:D
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Sen verkar dom små liven ha ett eget språk.

För häromkvällen sa jag åt härskarinnan att nu går vi upp och knullar lite, och då gick hon och la sig för att sova :va

Hmm, och jag som trodde knulla betydde nått annat än att sova.
Jaja får försöka lista ut vilket ord som är rätt, ska pröva med "borra" ikväll och se om det är rätt då. :D

Så det är verkligen på tiden att detta tas upp i "så fungerar det" eller mythbusters.
 
Last edited:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Sen verkar dom små liven ha ett eget språk.

För häromkvällen sa jag åt härskarinnan att nu går vi upp och knullar lite, och då gick hon och la sig för att sova :va

Hmm, och jag som trodde knulla betydde nått annat än att sova.
Jaja får försöka lista ut vilket ord som är rätt, ska pröva med "borra" ikväll och se om det är rätt då. :D

Så det är verkligen på tiden att detta tas upp i "så fungerar det" eller mythbusters.

Funkar inte Borra så kan du ju testa Ligga, det ska vara rätt effektivt har jag läst :D
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top