Nollning

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Kalleman, Liljestrand och R0ger visade upp sig på Campus idag. Uppradade hojar med västar på fronten, utdelade visitkort, Visdomsord(aka tavelkladd) i några hörsalar på hörsalsvägen samt Affischering kring Maskin och EDIT.

Snygga affischer Skruven och Wolgers fixat :tummenupp Ligger ett gäng i tidigare nämnt skåp i M-huset som väntar på att bli uppsatta på resten av Chalmers.
 

Jowo

Avancez MC
Gick med
19 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
alpmoppe
Nollning 2010

Tjenare gott folk

Nu är det ju snart dags för en ny termin (för oss som är kvar på CTH) och nya chalmerister. Kanske borde vi göra lite affischer och någon aktivitet för nollan? Kanske skulle man ha en planeringskväll med lite körning innan och sen grillning, varför inte hos mig? Vad tycker ni andra?

//Hr. Viking
 

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Ort
Mora
Hoj
Gsxr 750 -96
Tjenare gott folk

Nu är det ju snart dags för en ny termin (för oss som är kvar på CTH) och nya chalmerister. Kanske borde vi göra lite affischer och någon aktivitet för nollan? Kanske skulle man ha en planeringskväll med lite körning innan och sen grillning, varför inte hos mig? Vad tycker ni andra?

//Hr. Viking

Låter inte dumt med lite tjötande, grillning och körning :tummenupp
 

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Ort
Mora
Hoj
Gsxr 750 -96
Tjenare gott folk

Nu är det ju snart dags för en ny termin (för oss som är kvar på CTH) och nya chalmerister. Kanske borde vi göra lite affischer och någon aktivitet för nollan? Kanske skulle man ha en planeringskväll med lite körning innan och sen grillning, varför inte hos mig? Vad tycker ni andra?

//Hr. Viking

Låter inte dumt med lite tjötande, grillning och körning :tummenupp
 

TTias

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
2001 Triumph Legend TT
Tjenare gott folk

Nu är det ju snart dags för en ny termin (för oss som är kvar på CTH) och nya chalmerister. Kanske borde vi göra lite affischer och någon aktivitet för nollan? Kanske skulle man ha en planeringskväll med lite körning innan och sen grillning, varför inte hos mig? Vad tycker ni andra?

//Hr. Viking

Ett tips är att hotta upp hemsida med lite uppdaterad info. Då är ni beredda när Nollan börjar leta efter folk med liknande intressen. Just nu ser den lite ledsen ut... (högst personlig åsikt)

/TTias
M97-06
 

Bosse Pf

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Partille
Hoj
10 BMW K1300S
Skoj med Avancez mc grupp :D. Kommer fortfarande ihåg min egen nollning fast de va såååå jäla länge sen :D typ 1983 :yoparty
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top