R.o.Råå

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Ort
.
Hoj
.
Men, Skutte har ju ingen motorcykel så fRÅÅgan är om han överhuvudtagen kan vara med. :va

Skutte dizzar allt trams som omfattar namnbyten, byte av samlingsplats o all annan förändring som leder till segregation i leden.

Passar inte strandvägen som samlingsplats när det är färdig byggt och namnet R.o.H känns töntigt eller av annan anledning inte duger så byt för fan forum.

Känns som denne låter hojplanerna ligga på is ett tag till.

PS.
Kasta ut min rÅÅsa t-shirt så man inte blir på hoppad igen :6surkart
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Skutte dizzar allt trams som omfattar namnbyten, byte av samlingsplats o all annan förändring som leder till segregation i leden.

Passar inte strandvägen som samlingsplats när det är färdig byggt och namnet R.o.H känns töntigt eller av annan anledning inte duger så byt för fan forum.

Känns som denne låter hojplanerna ligga på is ett tag till.

PS.
Kasta ut min rÅÅsa t-shirt så man inte blir på hoppad igen :6surkart
Skutte, antingen har du satt Absinthen på tvären eller så har du satt dig på cykeln utan att ha skruvat dit sadeln. :va

Om du läser lite längre upp i tråden så regnade det ute och jag hade pisstrååkigt på min semester (det är samma läge idag, regn och semester). Detta har inget med segregation eller annat att göra, det handlar om ordvitsar. Att sen några tyckte det var roligt och såg det med glimten i ögat och andra tog till sig och såg det på fullt allvar får man nog skylla på fullständiga vs. bristande kunskaper i ironi.

Vad gäller Strandvägen vs. YC så var väldigt många förespråkare för YC på grund av praktiska skäl, det tog för lång tid att ta sig ur byn innan man nådde landsvägarna. Jag ser också gärna en återgång till SV när det är klart.

Själv tycker jag parkeringen på Maxi i Råå är det optimala samlingsstället för R.o.Råå, det är ett bra ställe där vi kan rååkas, ett bra ställe där vi kan prata råådrejsing och man kan även köpa glass i råån. Vi passerar inga rååndeller där vi kan bli av med varandra på vägen ut ur byn.

P.S. Skönt att du forfatande använder "Skuttesmileyn" :6surkart D.S.
 

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati FTW
Själv tycker jag parkeringen på Maxi i Råå är det optimala samlingsstället för R.o.Råå, det är ett bra ställe där vi kan rååkas, ett bra ställe där vi kan prata råådrejsing och man kan även köpa glass i råån. Vi passerar inga rååndeller där vi kan bli av med varandra på vägen ut ur byn.

Mja, blir ju svårt att komma ut fRÅÅn parkeringen utan att passera minst en iaf. :arsele
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Njaaaaaa, vi får nog dra norra gränsen vid Högastensgatan - Elektrodgatan.
Den östra går vid Blodboksvägen i Bårslöv och den södra vid Fortunavägen i Rydebäck. I väster är Öresund en naturlig gräns.

Micke, hur kommer det sig att du plötsligt besitter en sån kunskap om Helsingborgs geografi? Du verkar ju till och med kunna gatunamn och var gatorna är belägna.

Haru tjuvtränat eller? :tungan


För övrigt heter det inte Elektrodgatan. Det heter Elektråådgatan såklart! :mattias
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Najs mysrunda idag Micke!

Man kom ju hem precis lagom för en tur efter att D fått hjälp med sitt vråålåk.

KTM:en vi mötte mellan Ljungbyhed och Klåveröd, visst hade han en sporthojströja? :va

jagomicke-1.jpg
 
Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Najs mysrunda idag Micke!

Man kom ju hem precis lagom för en tur efter att D fått hjälp med sitt vråålåk.

KTM:en vi mötte mellan Ljungbyhed och Klåveröd, visst hade han en sporthojströja? :va
Tack själv Per, det var en najs rekrunda inför premiärturen med R.O.Råå onsdag nästa vecka då vi kör till Sjöborakan om allt går som planerat.

Visst hade KTM-killen en SH tröja på sig. :tummenupp

P.S. Innan nån får krupp eller PMS så vill jag säga att ALLA som vill är välkomna att hänga med till Sjöbo. Oavsett bostadsort och plats... D.S.
 
Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
KTM.. kunde varit jag :(

Jag och Beshar (TexMex) var och handlade på Maxi, tyckte väl vi såg er.



(Hittade inte PS, men det var ett fint mc.. (Moppegäng) ).. Ni skulle väl samlas där?



Beshar får ha specialgjorda kundvagnar efter sin incident... För jag var för lat för ta den.
 
Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Tack själv Per, det var en najs rekrunda inför premiärturen med R.O.Råå onsdag nästa vecka då vi kör till Sjöborakan om allt går som planerat.

Visst hade KTM-killen en SH tröja på sig. :tummenupp

P.S. Innan nån får krupp eller PMS så vill jag säga att ALLA som vill är välkomna att hänga med till Sjöbo. Oavsett bostadsort och plats... D.S.


Skulle aldrig falla mig in att köra med snobbar som er. Lokalracism och segregerande är vad det är:tungan

Hänger gärna på till sjöbo och hör med pigan när man kan komma på en kopp kaffe:)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top