Girls wash a bike! 2 augusti, Malmö

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Ort
Dalby
Hoj
Honda CBF600SA -09
Snart kommer du till insikt att det alltid kommer vara så tyvärr.
Folk ordnar as bra lokaler eller skitballa jippon och ingen skriver. Det sjuka är att det alltid dyker upp en massa som inte skriver upp sig om man väl genomför det man planerar.

K la skitbra planer för en stugfest.
Rent för få skriver upp sig.
K ställer in.
10 X fler än antalet uppskrivna blir sura för det ställs in.

Same shit var gång så det är bara lägga ner och skita i att bjuda in folk via forumet.

Synd. Ball idé och bra initiativ Pengen :tummenupp

folk sirver inte upp ig för att många av dom resonerar att de e så få på listan så ja väntar tills lite fler har skrivit upp sig men när de flest tänker så så blir de ju tyvärr inga fler på listorna. :(
 

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Malmö
Hoj
Hojar
folk sirver inte upp ig för att många av dom resonerar att de e så få på listan så ja väntar tills lite fler har skrivit upp sig men när de flest tänker så så blir de ju tyvärr inga fler på listorna. :(

Och eftersom folk inte verkar lära sig eftersom det är en sak man inte bara kan googla bort så kanske dom får vara utan. Pengen har gjort ett antal försök såsom många före henne. Det kanske är på tiden att folk lär sig skriva upp sig först Pris till de 20 första amälda och en fot i röven på resten?
 

ShawnXIII

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2008
Ort
Södermalm
Hoj
03,Hayabusa LE,
Konstigt att dom som inte ens är uppskrivna på listan är dom som gnäller mest!

Hade det varit ett större intresse så kanske det hade blivit av, men nu verkar folk vara rädd att vi ska tvätta deras hojar med stålull så nu blir det inget. Ställer mig inte på en parkering och väntar på att 10 personer ska komma, ÄVEN om det kanske dyker upp flera så är det ändå ingen garanti. Därför jag bad folk skriva upp sig på listan så man visste på ett ungefär hur många som kan TÄNKA sig att komma.
Sen blev vi en tjej mindre vilket jag inte tycker är jätte roligt, ju fler tjejer vi hade varit desto roligare hade det blivit.

Ni är snabba med att kasta skit när jag ställer in men när man försöker göra något roligt så är det ändå ingen som är intresserad. :tummenupp

fan har varit borta från sajten på tok för länge så man missade detta!
synd att det inte blev av iaf.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top