Skor from hell - 2009: Gladiatorskon

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Dalby
Hoj
En svart Qvarna 701
Gladiatorsandalerna är ändå snäppet bättre än wrestlingskorna som 'alla' skulle ha för några år sedan.... fi satan vad hemska dom var. :mad:

Behöver inte vara :ghey att vara uppmärksam på vad folk har på fötterna. Skorna säger en hel del om personen i fråga.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Behöver inte vara :ghey att vara uppmärksam på vad folk har på fötterna. Skorna säger en hel del om personen i fråga.

Nej, uppmärksam kan man vara som straight, däremot måste man vara lite markuskt gejjig för att förstå skospråket och vad skorna säger.
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Kaffe!!? Det drack man på 90-talet, numera dricker man LATTE, och glaset håller man med båda händerna med armbågarna stödda mot bordet!
Bor du i skåpet eller?

Men för hellvete Dee_cati. Män dricker svart kaffe! Helst så pass starkt att du kan ta en nypa och göra prilla av (ifall ditt vanliga lös grovsnus är slut)

Latte? :glömdet

;)
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Tycker de borde plocka bort "Gladiator" ur namnet, det är ren och skär falsk marknadsföring. Jag har genomfört ett omfattande informationssök och ingenstans finns det något som helst belägg för att gladiatorerna svansade runt i tjejsandaler.

http://img189.imageshack.us/img189/8333/gladiator44930184500241.jpg[IMG][/QUOTE]

Nja, jag vet inte. Du får ett halvt rätt för det där, men observera den ursprungliga gladiatorns (dvs Kirk Douglas ur Spartacus) fotbeklädnad:

[IMG]http://www.landyzone.co.uk/lz/attachments/f37/7276d1222416691-spartacus-spartacus.jpg
See? Gladiatordojja.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nja, jag vet inte. Du får ett halvt rätt för det där, men observera den ursprungliga gladiatorns (dvs Kirk Douglas ur Spartacus) fotbeklädnad:

7276d1222416691-spartacus-spartacus.jpg

See? Gladiatordojja.
Var kan jag köpa gladiatorkalsongen?
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Fi fan!

Nä! Någon jävla stil får det vara! Här kommer det varken in "cancer-tofflor" eller "brottarläder-plattisar" i garderoben.

När inte hojstövlarna vilar på pinnarna, åker Niken eller Pumorna på, annars föredrar jag att springa omkring i dessa:
 

Bifogat

  • rockychickstilett.jpg
    rockychickstilett.jpg
    212.7 KB · Visningar: 51

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det är lite klass på dig och Precious, till skillnad från vissa andra tjejer :D
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Men vänta nu, varför finns det inte gladiatorsandaler för män? Det vart knappast vi kvinnor som vart gladiatorer!

Vad har män på fötterna på sommaren? Jag avskyr män som har flipp-flopp när de är ute på stan och ännu värre, vita strumpor och lofers :zpy
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Men vänta nu, varför finns det inte gladiatorsandaler för män? Det vart knappast vi kvinnor som vart gladiatorer!

Vad har män på fötterna på sommaren? Jag avskyr män som har flipp-flopp när de är ute på stan och ännu värre, vita strumpor och lofers :zpy
Birkenstock!

Ser ut att vara briefs från Dressman, kolla med dem. :tummenupp
Har aldrig satt min fot i en Dressmanbutik, men visst, finns väl inget annat att göra nu.
 
Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Nä! Någon jävla stil får det vara! Här kommer det varken in "cancer-tofflor" eller "brottarläder-plattisar" i garderoben.

När inte hojstövlarna vilar på pinnarna, åker Niken eller Pumorna på, annars föredrar jag att springa omkring i dessa:
Det där var en oerhört ful sko..
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Men för hellvete Dee_cati. Män dricker svart kaffe! Helst så pass starkt att du kan ta en nypa och göra prilla av (ifall ditt vanliga lös grovsnus är slut)

Latte? :glömdet

;)
Sanningens ord. Hatar när man kommer till ett ställe som har en enorm barnmeny med låtsaskaffe, men när man beställer en vanlig kopp kaffe får man nåt slemmigt traktörkaffe. Dekadens.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
När jag går på sådana där finkafé och dom frågar vad man ska ha brukar jag säga "Kaffe"
När dom sedan frågar "Vilken sort" brukar jag svara "Det finns bara en sort, kokt över öppen eld, omrört med en tjärtjuga och serverat i kosa"

Sen brukar det sluta med Kungskaffe-Brygg som har stått på halva dagen och bäckat ihop...

Ska det vara så jävla svårt för en "barista" (löjligast titeln ever) att lära sig att göra gott vanligt kok/brygg-kaffe och tömma bort det när det börjar bli gammalt?
 
  • Gilla
Reaktioner: ft
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top