Livet som Lökmek åt PRO-Jorpes på Knudan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag vill också meka för Jorpes!
Du får börja som lärling i ERF, om du klarar en säsongs skällning så är du kvalificerad, glöm inte att ta med dig mycket pengar för ev oförutsedda utgifter som däck, mat, startavg och liknande som Jorpes ibland "glömmer" ...
 

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Du får börja som lärling i ERF, om du klarar en säsongs skällning så är du kvalificerad, glöm inte att ta med dig mycket pengar för ev oförutsedda utgifter som däck, mat, startavg och liknande som Jorpes ibland "glömmer" ...
ERF blir bra, mer racing och mekande per dag :)
 

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Letar banhoj
Du får börja som lärling i ERF, om du klarar en säsongs skällning så är du kvalificerad, glöm inte att ta med dig mycket pengar för ev oförutsedda utgifter som däck, mat, startavg och liknande som Jorpes ibland "glömmer" ...

Han är fortfarande skyldig mig pengar för en vattenkokare :mad:

Det ändå inte samma feeling som när Kabe -82:an rullar in på STCC bland alla lyx-supertrailers.

Dock har den ju racing-slicks och det inger trots allt en viss air av snabbhet och proffsighet.
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Han är fortfarande skyldig mig pengar för en vattenkokare :mad:



Dock har den ju racing-slicks och det inger trots allt en viss air av snabbhet och proffsighet.

Just balansen mellan oförutsedda utgifter vs det stora nöjet att uppleva kaos på nära håll gör att man blir kluven, är det värt alla pengar att åka på dårturne med Jorpes eller mår man bättre av att stanna hemma.

Ett stablit psyke eller lådvis med fulöl håller nerverna i ordning när man camperar med mannen som gud glömde.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Just balansen mellan oförutsedda utgifter vs det stora nöjet att uppleva kaos på nära håll gör att man blir kluven, är det värt alla pengar att åka på dårturne med Jorpes eller mår man bättre av att stanna hemma.

Ett stablit psyke eller lådvis med fulöl håller nerverna i ordning när man camperar med mannen som gud glömde.

Jag fattar inte vad ni pratar om!!! Jag camperar GÄRNA med Jorpes, och varför gör jag det? Jo, jag tycker han TILLFÖR stabilitet och rent TYSK ordnüng till alla organisationer jag tillhör. Fattar inte...:va
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Jag fattar inte vad ni pratar om!!! Jag camperar GÄRNA med Jorpes, och varför gör jag det? Jo, jag tycker han TILLFÖR stabilitet och rent TYSK ordnüng till alla organisationer jag tillhör. Fattar inte...:va

Ja, det är nog sant att han har ordning, det beror ju på vem man jämför med :rolleyes::krama
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Är det Jorez som tar sig för pannan eller nån stackars ditlurad mek?

Ingen luras in i "Vårat gäng", folk står på kö och det gallras hårt bland kandidaterna. När ett sådant lökmeks-ess som GSXR-elvamiljoner blir sidsteppad OFTA, då förstår du hur populära vi är!:fakta

Och JO, det är nog Jorpes på bilden, som håller på med någon komplicerad kosnstruktionsfiness på husbygget.
 

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Letar banhoj
Och JO, det är nog Jorpes på bilden, som håller på med någon komplicerad kosnstruktionsfiness på husbygget.

Njae, det ser mer ut som Alex. Förmodligen ojar han sig över ordningen bland sakerna/tidschemat/statusen på hojen/statusen på Jorpes körning. Eller ännu mer troligt minns med skräckblandad förtjusning hur teamet körde två ggr igenom McDrive på vägen dit. Med Kabe 82:a iförd racing-slicks, till personalens fromma.
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Här var det ordning..... och tält!

Skulle gissa på 2006.... kanske åsen?
 

Bifogat

  • mozzberk.jpg
    mozzberk.jpg
    104.7 KB · Visningar: 177

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Märkligt, på alla bilder där Mozz är med flashar han sina kalsonger. Undrar varför?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top