Lägg in dina skämt här------>

Tommet

SFSMC
Gick med
8 Sep 2006
Ort
Din dröm, min verklighet
Hoj
Gixxer tysen
Fördelen med att knulla en ko i näsborren är att man får välja hål! De kan man ju förvisso göra på tjejer också, men dom slickar inte pungen samtidigt!
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
En Jägare som för första gången i sitt liv skulle ut och jaga älg, han far och köper ett gevär och går ut i skogen, efter ett tag ser han en stor fin älg, han börjar att sikta och skjuter mot älgen, när röken har lagt sig så är älgen borta, någon knackar jägaren på ryggen, när han vänder sig om står älgen där. älgen säger:

- Du får två val, antingen drar du ner byxorna och ställer dig på alla fyra eller så dödar jag dig dIreCkT!!111!
Jägaren vill inte dö så han drar ner brallorna och låter älgen göra sitt,
när älgen är klar försvinner han. Ont i röven som bara den far jägaren tillbaka och köper ett maskingevär och går ut i skogen igen,där han får syn på älgen igen, han siktar länge innan han tömmer hela magasinet mot älgen och tänker men nu fick jag älgfan, men så knackar någon honom på ryggen, han vänder sig om och där står älgen och säger:

- Du vet vad som gäller.
Jägaren drar ner byxorna och trycker på honom och försvinner sen när han är klar. Denna gång kryper jägaren tillbaka till stan med en otrolig smärta i röven, han köper nu ett raketgevär med målsökande missil
och tänker att nu ska den där jävla horälgen dööö, han går ut i skogen och hittar älgen sittandes i en skogsglänta, han tar upp raketgeväret och låser fast sitt mål och skjuter, det flyger mossa och barr överallt, sen när allt har lagt sig så knackar någon på hans rygg och där står älgen igen och säger:
- Du är inte här för jaktens skull va??
 

Tommet

SFSMC
Gick med
8 Sep 2006
Ort
Din dröm, min verklighet
Hoj
Gixxer tysen
En Jägare som för första gången i sitt liv skulle ut och jaga älg, han far och köper ett gevär och går ut i skogen, efter ett tag ser han en stor fin älg, han börjar att sikta och skjuter mot älgen, när röken har lagt sig så är älgen borta, någon knackar jägaren på ryggen, när han vänder sig om står älgen där. älgen säger:

- Du får två val, antingen drar du ner byxorna och ställer dig på alla fyra eller så dödar jag dig dIreCkT!!111!
Jägaren vill inte dö så han drar ner brallorna och låter älgen göra sitt,
när älgen är klar försvinner han. Ont i röven som bara den far jägaren tillbaka och köper ett maskingevär och går ut i skogen igen,där han får syn på älgen igen, han siktar länge innan han tömmer hela magasinet mot älgen och tänker men nu fick jag älgfan, men så knackar någon honom på ryggen, han vänder sig om och där står älgen och säger:

- Du vet vad som gäller.
Jägaren drar ner byxorna och trycker på honom och försvinner sen när han är klar. Denna gång kryper jägaren tillbaka till stan med en otrolig smärta i röven, han köper nu ett raketgevär med målsökande missil
och tänker att nu ska den där jävla horälgen dööö, han går ut i skogen och hittar älgen sittandes i en skogsglänta, han tar upp raketgeväret och låser fast sitt mål och skjuter, det flyger mossa och barr överallt, sen när allt har lagt sig så knackar någon på hans rygg och där står älgen igen och säger:
- Du är inte här för jaktens skull va??

HiHiHi
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha R1 05
EN BLONDINS ÅRSDAGBOK..


Januari:
Lämnade tillbaka en scarf för den satt för hårt!

Februari:
Blev sparkad från apoteksjobbet för att jag inte kunde trycka etiketter.. Flaskan fick ju inte plats i etikettmaskinen!

Mars:
Blev riktigt glad. Lyckades lägga ett pussel på 6 månader fast det stod 2-4 år på kartongen!

April:
Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst under ett strömavbrott.

Maj:
Försökte mej på att åka vattenskidor men kunde inte hitta en enda sjö med en backe.

Juni:
Förlorade en bröstsimtävling. Fick reda på senare att de andra fuskade. De använde armarna!

Juli:
Blev utelåst från min bil i en regnstorm, bilen blev dyngsur för taket var nedfällt!

Augusti:
Kunde inte ringa 112.. Döh...Det fanns ju ingen tolfte knapp på telefonen!

September:
Försökte komma underfund med varför det var så många W på M&M godisarna....

Oktober:
Jag hatar M&M .. De är så svåra att skala!

November:
Bakade kaka. Receptet sa att jag skulle separera 12 ägg, jag fick låna ihop 12 skålar.

December:
Gick på disco där man skulle vara över 18. Det tog ett tag att samla ihop 17 pers som kunde följa med.. Pust, vilket år!!!!


//Anna
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Vet ni varför tjejer fejkar orgasm?
För att dom tror att vi killar bryr oss!
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
En saga med lyckligt slut...

En gång i tiden frågade en prins en vacker prinsessa ... "Vill du gifta dig med mig?"

Prinsessan sa "NEJ!"

Och prinsen levde sedan lycklig i alla sina dagar, åkte motorcykel, fiskade, seglade, jagade och spelade golf. Träffade massor av kvinnor, drack öl och whisky och hade hur mycket pengar som helst på banken och lämnade toalettsitsen uppe och fjärtade närhelst han ville.



SLUT
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
I New-york city har det öppnat en butik som säljer äkta män.
Dit kan kvinnor gå för att finna sig en man, vid ingången står följande instruktion.

Du kan endast besöka denna butik en gång
Det är sex våningar med stigande pris på produkterna för varje våning
Du kan välja en produkt från en våning, eller så kan du välja att gå upp en trappa.
Dock får du aldrig gå tillbaka ner en våning, bortsett från att lämna butiken.

En kvinna går till butiken för att finna sig en man. På första våningen står en skylt

Första våningen : Dessa män har fast jobb.
Hon är intresserad men fortsätter uppåt

Andra våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn.
Det är bra tänker hon, men jag vill ha mer så hon fortsätter uppåt.

Tredje våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn samt har ett extremt bra utseende.
Jösses tänker hon men fortsätter uppåt.

Fjärde våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn ser sinnesjukt bra ut Samt hjälper till med hushållsarbetet.
Åååh underbart vad ska jag göra tänker hon, men går vidare uppåt

Femte våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn ser sinnesjukt bra ut Samt hjälper till med hushållsarbetet och är mycket romantiska.
Hon är såååå frestad men väljer att fortsätta till sista våningen

Sjätte våningen: Du är besökande nummer 31.456.012 på denna våning
Det finns inga män på denna våning. Den existerar bara för att bevisa att det aldrig går att tillfredställa kvinnor. Tack för besöket.

För att undgå att bli beskyllda för könsdiskriminering har butiksägaren öppnat
En ny hustru butik tvärs över gatan.

Första våningen har kvinnor som älskar sex

Andra våningen har kvinnor som älskar sex, har pengar och tycker om öl.

Våning tre fyra, fem och sex har aldrig haft några besökare.
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Sjuksköterskan på dårhuset gick runt med mat, och hittade som vanligt Ove sittandes på sängen och lekte lastbil.

-jaha, vart bär det av idag då, frågade sköterskan

-idag ska jag till oslo och lossa, svarade Ove. Jag äter när när jag får tid.

Sköterskan fortsatte in till Nisse som satt på sängen, febrilt runkandes.

-Men vad håller du på med Nisse, utbrast hon.

-Håll käft och stör mig inte. Jag passar på att knulla Oves kärring nu när han är i Oslo......
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Skillnaden på potentiellt och realistiskt

En 12 årige pojke satt och gjorde läxor när han började fundera på skillnaden mellan två ord, så han frågade sin pappa:
" Vad är skillnaden på potentiellt och realistiskt?"
Pappan svarade:
"Ja, gå och fråga mamma om hon skulle ha sex med Brad Pitt för fem miljoner, fråga sen din syster detsamma och så frågar du din storebror samma sak..."

Pojken gick och frågade sin mamma:
"Skulle du ha sex med Brad Pitt för fem miljoner kronor?"
Hans mamma svarade:
"jag skulle ha sex med vilken man som helst för fem miljoner, Brad Pitt skulle bara varit en bonus."
Så frågade han sin syster samma fråga och hon svarade också att hon skulle haft sex med Brad Pitt eller vilken annan man som helst för mindre än fem miljoner kronor.

Så frågade han sin bror om han skulle haft sex med Brad pitt för fem miljoner?
"Ja det skulle jag" svarade brodern, "faktiskt skulle jag haft sex med vilken man som helst för fem miljoner kronor."

Pojken gick tillbaka till sin pappa och pappan sa:
"Nå??"
Pojken berättade vilka svar han fått och pappa sa:
"som jag ser det: potentiellt sitter vi på femton miljoner kronor, men realistiskt sett sitter vi med två horor och en bög."
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Den storbystade kvinnan och den blyge mannen dansade.
Plötsligt slet kvinnan fram ena bröstet och frågade:
- E de punktering på den här?
- Nej svarade mannen och rodnade.
Då tog hon fram andra bröstet och frågade:
- E de punka på denna då?
- Nej, inte vad jag kan se, svarade den rodnande mannen.
- Ta då för fan bort domkraften från mitt skrev!
------------------------------------------------------------
Sexlivet i ett förhållande kan förkortas MMA. I början står det för Morgon,Middag och Afton.
Sedan står det för Mars, Maj och Augusti.
Men tills sist står det för: Möjligen i Mitten av Augusti.......
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Snoppen säger till sina kulor- kom igen grabbar jag ska ta er till en fest som ni aldrig kommer glömma! Kulorna svarade - Du ljuger, din jävel, du kommer gå in själv och sen får vi hänga utanför och banka på tills festen är slut!
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
En kaxig norrman skulle skoja med sin granne som var neger. -Vi har varsina tre barn, sa han. Alla mina är vita, alla dina är svarta. Hur kommer det sig tror du? -Mja, sa negern, har du en kuk som är 3 dm lång och tjock som ett baseballträ? -Neeeej, svarar norrmannen osäkert... -Där har vi det, säger negern. Du släpper in för mycket ljus
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
*Finsk graviditetstest??

*Skruva av korken på en flaska Finlandia stick upp den i hufsatufsa och vänta lite........Dra ut flaskan igen........Har det minskat på innehållet är
det folk där.
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha R1 05
Det gamla paret skulle ha sex.

Mannen hade lite svårt att få in den, han reste sig upp och gick till hallen.
-"Jag skall bara hämta skohornet" sa han.

Sen la han den mjuka, skrynkliga skinnbiten på skohornet och förde in den.

Då sa ena äggstocken till den andra:
-"Nu jävlar är det nog sista gången för nu kommer han in på bår"
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top