Lägg in dina skämt här------>

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Det var en kille som fredag eftermiddag jobbat klart för veckan. Han slutade jobbet åtta på kvällen, så han var bra hungrig. Han gick på restaurang och tog en middag och ett par öl.

Efter middagen tog han ett par drinkar och ett par whisky. Det hade varit en tuff vecka, så han tog en kaffe och cognac också. Och ett par gin & tonics och lite till.

Sen skulle han gå hem till sin fru. Men benen bar honom inte. Han föll som en fura. Han försökte ta sig upp, men det gick inte.

- "Fan också, jag får väl krypa ut då, och försöka ta mig upp där ute. Att jag kunde bli så full", tänkte killen.Han ålade sig ut, men utanför gick det inte bättre. Benen bar honom inte. Det var lögn i helvete att kunna ställa sig upp.

-"Jag får väl krypa hem då", tänkte killen.
-"Trots allt är det ju inte så långt".

Drygt två timmar senare var killen äntligen hemma. Han drog sig upp i handtaget till ytterdörren och låste upp. Han ramlade in. Frun sov, tack och lov, och killen ålade sig in i badrummet, fixade till sig så gott han kunde och kröp in i sovrummet, upp i sängen och somnade som en stock.
Morgonen efter väckte frun honom:

- "God morgon. Var du ute och söp i går?"

- "Nej, nej! Jag åt mat och tog några pilsner bara. Varför tror du det?"
frågade killen.

- "Nja, de ringde från restaurangen och sa att du glömt kvar din rullstol..."
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Det var en kille som fredag eftermiddag jobbat klart för veckan. Han slutade jobbet åtta på kvällen, så han var bra hungrig. Han gick på restaurang och tog en middag och ett par öl.

Efter middagen tog han ett par drinkar och ett par whisky. Det hade varit en tuff vecka, så han tog en kaffe och cognac också. Och ett par gin & tonics och lite till.

Sen skulle han gå hem till sin fru. Men benen bar honom inte. Han föll som en fura. Han försökte ta sig upp, men det gick inte.

- "Fan också, jag får väl krypa ut då, och försöka ta mig upp där ute. Att jag kunde bli så full", tänkte killen.Han ålade sig ut, men utanför gick det inte bättre. Benen bar honom inte. Det var lögn i helvete att kunna ställa sig upp.

-"Jag får väl krypa hem då", tänkte killen.
-"Trots allt är det ju inte så långt".

Drygt två timmar senare var killen äntligen hemma. Han drog sig upp i handtaget till ytterdörren och låste upp. Han ramlade in. Frun sov, tack och lov, och killen ålade sig in i badrummet, fixade till sig så gott han kunde och kröp in i sovrummet, upp i sängen och somnade som en stock.
Morgonen efter väckte frun honom:

- "God morgon. Var du ute och söp i går?"

- "Nej, nej! Jag åt mat och tog några pilsner bara. Varför tror du det?"
frågade killen.

- "Nja, de ringde från restaurangen och sa att du glömt kvar din rullstol..."

Killen, är det du eller ??? :hihi
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Skit kul

Spökskiten:
Du vet att du har skitit. Det finns skit på papperet men inget i muggen.Ibland kallas den för ¨torped-skiten¨ av de som hör plasket.

Teflonskiten:
Glider ut så snabbt och lätt att du inte ens märker det. Det finns inte ett spår på papperet, utan du måste kolla i muggen för att vara säker på att du skitit överhuvudtaget.

Kletskiten:
Samma konsistens som tjära. Lämnar permanenta märken i muggen och du torkar dig 18 gånger utan att bli ren. Det slutar med att du ger upp och stoppar papper i kalsongerna för att inte skita ner dom.

Den tveksamma skiten:
Du är klar, torkar dig och är precis på väg att ställa dig upp när du
inser..det kommer mer

Spräck-en-ven-i-pannan skiten:
Skiten som fick Elvis att kasta in handduken. Den kommer inte förrän du är svettig, skakande och alldeles blå av all ansträngning.

Dietskiten:
Du skiter så mycket att du tappar 10 kilo.

Nu-direkt skiten:
Du får minsann vara inom en 10 sekunders radie av muggen. Normalt så inträffar den innan du hinner få ner byxorna.

King-Kong skiten:
Den är STOR, så stor att det är tveksamt om den kommer att kunna spolas ner utan att bli delad (normalt går det bra med en klädhängare). Vanligtvis skiter man en sån här när man är hos någon annan.

Blöta skinkor skiten:
Skiten som alltid gör magplask och skvätter ner hela häcken. Kan normalt avhjälpas med "plums-skydd".

Önskeskiten:
Du sitter där, väldigt skitnödig, fiser ett par gånger men skiter ändå inte.

Cementskiten
När du väl börjat skita önskar du att du fått en ryggmärgsbedövning.

Ormskiten:
Rätt mjuk, ungefär lika stor som tummen men minst en meter lång. Den har potentialen att bli en ¨torpedskit¨.

Korkskiten, även kallad"flytaren":
Du spolar tre gånger och den är fortfarande kvar. Jisses, hur blir man av med den, den är helt osänkbar. Naturligtvis inträffar denna skit alltid hemma hos någon annan.

Den mexikanska skiten, eller "Vulkanskiten":
Det är som att skita sulfat. Låt absolut ingen svett rinna mellan
skinkorna de närmaste dagarna. Det är inte riktigt säkert att börja äta förrän häcken slutat svida. (Det är så mexikanerna vet att de är hungriga.)

Ölskiten:
Den absolut värsta, naturligtvis också den mest vanliga. Inträffar dagen efter kvällen före. Normalt brukar det ju inte lukta så illa, men den här skiten luktar verkligen VE & FASA! Du spraymålar muggen så mycket att det ser ut som om den blivit dränkt i tallbarr och fattar inte hur din häck kan sprida så mycken skit genom ett sånt litet hål. Sen upptäcker du att det inte finns ett spår av toapapper, ingen doftspray, ingen toalettborste, och naturligtvis, står kvällens ragg utanför och väntar på att muggen ska bli ledig. Naturligtvis inträffar denna skit alltid hemma hos någon annan.
 

stehne

Stehne
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Bromma
Hoj
Gixxer1000k7
I keep trying to change my facebook password to penis, but facebook keeps telling me it´s too short...
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Theman_99 hälsar ....

I Skolan
Vad heter du min lilla vän
- Tom
- Å så fint är det efter din Pappa?
- Nej, efter hans plånbok
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Nu när det börjar bli lite varmare, så skulle lite vintips kanske kunna
passa?

Jag som är lite kunnig när det gäller vin, har några tips som jag tänkte
dela med mig av.

Först och främst skiljer man mellan röda och vita viner:

Lättast skiljer man dessa båda vintyper från varandra om man skvalpar ut en
skvätt på en vit bordduk.

Det vin, som lämnar en lila fläck efter sig, är ett rödvin. Riktiga kännare
kan på bara smaken avgöra om vinet är vitt eller rött.

De vita vinerna smakar i regel ättika medan de röda smakar stämpelfärg.

Man kan alltså genom att suga på en vanlig kontorsstämpel och sedan jämföra
smaken med ett vin, konstatera om detta är rött eller inte.

Till fiskrätter, såsom fiskbullar och matjessill föredrar de flesta vitt
vin, medan man till kötträtter såsom falukorv och sylta bör ta ett rött
vin.

Portvin är ett vin som man serverar i porten. Har man inte någon port, kan
man bjuda på det i trappuppgången eller i hissen.

När man serverar torra viner bör man se till att det inte är tvärdrag eller
att någon av gästerna råkar nysa, ty i sådana fall dammar vinet omkring i
lägenheten.

När man serverar ett torrt vin är det därför lämpligt att ha en dammsugare
i beredskap.

Om man själv ska bära hem sina flaskor från systembolaget gör man klokt i
att köpa ett lättvin, så man inte får för mycket att kånka på.

Till vilt bör man välja något vildvin, medan man till grillat och annat
vidbränt kött serverar brännvin. Renstek sköljer man ner med renat.
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha R1 05
One day little Johnny hears a noise and peeks into his parents room to check it out.

He finds his Mum bent over the dresser and his Dad going at it behind her!
His dad sees Johnny and winks. Afterwards Dad goes to check on Johnny.
He finds Grandma bent over the dresser and Johnny going at it behind her!!

Dad yells what are you doing?!!
To which Johnny winks and replies, not so funny when its your Mum is it!!
 

bjvN

STREETFIGHTERS STOCKHOLM MC
Gick med
10 Jan 2009
Ort
Järna
Hoj
GixXeRR 750 K7
Arvid & Yngve stod och snackade teckenspråk då Arvid plötsligt drog ett skämt, Yngve skrattade så han bröt två fingrar.
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
En mus och en häst höll till på samma gård och var goda vänner. En dag när de var ute och gick trampade hästen ner sig i en myr och började sjunka. Den fick panik och gav ifrån sig ett skrik.

Musen sprang hem till gården för att hämta bonden. Men han hade åkt in till stan.
Då hämtade musen ett rep och slängde sig upp på bondens Harley Davidson och körde tillbaka till hästen. Väl framme kastade han repet till hästen som tog det i munnen. Andra änden fäste musen i Harleyn och drog upp hästen.

Efter den dagen var de ännu bättre vänner. Så en dag så trampade musen ner sig i ett lerhål. Då va hästen på plats med en gång och ställde sig skrevade över lerhålet och sänkte ner kuken mot den panikslagna musen. Musen grep tag i kuken och vips var han uppdragen i leran.

Sensmoral: Så länge du har en kuk som en häst så behöver du ingen harley för att plocka upp en mus:arsele:tuttar
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
En mus var ute och promenerade, då fick han syn på grannens katt som låg och solade på bryggan. Nu jävlar ska han få igen för att han jagat mig så många gånger, jag puttar ned han i vattnet tänkte musen. Han började smyga fram till katten, men sen stannade han plötsligt och tänkte, jag tar en jävla sats och springer fram och sparkar till han så hårt jag kan så att flyger långt ut i vattnet. Musen backar och tar sats, springer i full fart mot katten precis när han ska sparka till, så flyttar katten på sig, och musen flyger rakt ner i vattnet.
Sensmoral: Ju mer sats, desto våtare mus
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Fyra män var och spelade golf. Tre av männen började prata om sina
söner
medan den fjärde mannen gick och betalade för kalaset.

Den första mannen sa:
- Min son är arkitekt, och han är så framgångsrik att han gav sin vän
ett hus gratis.

Den andra mannen sa:
- Min son är bilförsäljare och delägare i firman. Han är så
framgångsrik
att han gav sin vän en ny Mercedes gratis.

Den tredje mannen, som inte ville vara sämre än sina två vänner, sa:
- Min son är börsmäklare, och han är så framgångsrik att han gav sin
vän
en hel aktieportfölj.

När den fjärde mannen hade betalat och anslutit sig till den övriga
gruppen sa en av männen:
- Vi står precis och pratar om våra söner.
Hur står det till med din grabb?

Den fjärde mannen svarade:
- Min son är bög och jobbar som strippdansör på en gaybar.

De övriga tre tystnade.
- Jag är inte direkt helnöjd med att han jobbar
som, strippa, fortsatte den fjärde, men han verkar ha det bra ändå.
Hans tre senaste pojkvänner har gett honom en villa, en
splitterny Mercedes och en aktieportfölj.
 

Tommet

SFSMC
Gick med
8 Sep 2006
Ort
Din dröm, min verklighet
Hoj
Gixxer tysen
En liten pojke kommer in på stadens bordell släpandes på en död groda i ett koppel.
Bordellmamman frågade snällt, vad kan en sådan ung man vilja?
Pojken tog fram sin portmonä, å tömmer ut alla pengarna på bordet och säger. - jag vill ha det luder som bär på den värsta könssjukdomen som finns!
Bordellmamman undrar - varför vill du det min pojk?
Pojken svarar, om jag får knulla med ett luder som bär en hemsk könssjukdom, så får jag den med! På fredag ska mamma o pappa ut och äta, då kommer barnflickan hem till oss. Hon brukar vara pilsk och sätta på mig! Då får hon oxå sjukdomen och pappa brukar köra hem henne samtidigt ge henne ett nyp i bilen! När han sen kommer hem hoppar han i säng med mamma, på måndag när han går till jobbet kommer brevbäraren, då brukar han och mamma ha sex... Då blir brevbäraren oxå sjuk! OCH DET ÄR DEN JÄVELN JAG VILL ÅT, FÖR DET ÄR HAN SOM KÖRT ÖVER MIN GRODA!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top