Lägg in dina skämt här------>

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Katt åt linjal, Katt blev mätt..
Katt åt moped. katt fick kicken
Katt åt resväska, katt blev packad
Katt åt sladd, katt tog ledningen
Katt åt stol, katt satt i halsen
Katt åt ballong, katt blev blåst
 

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Svedala
Hoj
The Bimmer Killer
En man var ute och körde sin nya porsche, precis när han kommer upp i 120 blinkar blåljusen bakom honom. Han gassar upp i 170 men ångrar sig och släpper och kör in till kanten! Polisen kommer upp till honom med blocket i handen.
Polisen:
Det har varit en lång dag, mitt pass är snart slut. Dessutom är det fredagen den 13, jag har ingen lust att hålla på med pappers arbete. Kan du ge mig en förklaring till varför du körde för fort som jag inte hört innan så släpper jag dig!
Mannen tänkte i 3 sek... Sen sa han, min fru lämna mig förra veckan för en polis, jag trodde det var han som ville lämna tillbaka henne!
Polisen önskade mannen en trevlig helg!
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Fyller år om en vecka innebär skumpa och öl:fyllisar:fyllisar beställer flera storstarka

Grymt, jag lägger upp dig på div. olika gästlistor runtom i stan så du o dina polare kan scchteeeka BIG TIME..

Om 5dagar fyller jag år jag ska vara os farmor och farfar och hoppa från trampolin:arsele:arsele

Hur ska du ha det, skulle du inte dricka storastarka o scchteeka ELLER?
 

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
Grymt, jag lägger upp dig på div. olika gästlistor runtom i stan så du o dina polare kan scchteeeka BIG TIME..



Hur ska du ha det, skulle du inte dricka storastarka o scchteeka ELLER?

Äntligen har du hittat din forumsdel!
 

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Ort
STHLM
Hoj
Ducati Monster 696
Det var två damer som satt på ett café och drack kaffe. Då den ena damen sa till den andra:

- Du har gått och fört ut att min man har en vårta på picken.
- Det har jag inte sa den andra damen.
- Det har du visst sa den andra igen.
- Nej sa den andra, det enda jag har sagt är att det har kännts som det vore en vårta.
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
En man satt i en bar o njöt av en drink efter jobbet då en extremt sexig ung kvinna kom in.

Hon var så sexig så att han inte kunde slita blicken ifrån henne. Kvinnan märkte detta o gick fram till mannen. Innan mannen hann ursäkta sitt stirrande, sa kvinnan.

- Jag gör precis vad du vill, spelar ingen roll hur sjukt det är, för tusen kronor, på ett villkor. Du måste tala om för mig vad jag skall göra, med bara tre ord.

Mannen övervägde erbjudandet ett tag, halade sen upp plånboken och räknar långsamt upp tusen kronor, vilket han lägger i kvinnans hand.

Han tittar henne djupt i ögonen och säger långsamt och tydligt.

- MÅLA MITT HUS.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
En man satt i en bar o njöt av en drink efter jobbet då en extremt sexig ung kvinna kom in.

Hon var så sexig så att han inte kunde slita blicken ifrån henne. Kvinnan märkte detta o gick fram till mannen. Innan mannen hann ursäkta sitt stirrande, sa kvinnan.

- Jag gör precis vad du vill, spelar ingen roll hur sjukt det är, för tusen kronor, på ett villkor. Du måste tala om för mig vad jag skall göra, med bara tre ord.

Mannen övervägde erbjudandet ett tag, halade sen upp plånboken och räknar långsamt upp tusen kronor, vilket han lägger i kvinnans hand.

Han tittar henne djupt i ögonen och säger långsamt och tydligt.

- MÅLA MITT HUS.

Shit den var så rolig att jag inte har tid o ork att garva ihjäl mig nu utan gör det hela dagen imorn:gnissla
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
En man satt i en bar o njöt av en drink efter jobbet då en extremt sexig ung kvinna kom in.

Hon var så sexig så att han inte kunde slita blicken ifrån henne. Kvinnan märkte detta o gick fram till mannen. Innan mannen hann ursäkta sitt stirrande, sa kvinnan.

- Jag gör precis vad du vill, spelar ingen roll hur sjukt det är, för tusen kronor, på ett villkor. Du måste tala om för mig vad jag skall göra, med bara tre ord.

Mannen övervägde erbjudandet ett tag, halade sen upp plånboken och räknar långsamt upp tusen kronor, vilket han lägger i kvinnans hand.

Han tittar henne djupt i ögonen och säger långsamt och tydligt.

- MÅLA MITT HUS.


:rofl :rofl :tummenup
 

bojan

Steel Panther
Gick med
7 Apr 2005
Ort
Hässleholm
Hoj
-07 CBR1000RR Repsol
Kan uppfattas stötande av det motsatta könet....

Vad säger man till en kvinna som har två blåtiror?

Inget, hon har redan blivit tillsagd två gånger.

:kryckor:nurse:nurse
 
Last edited:
Gick med
17 Jun 2009
Ort
Lite överallt
Hoj
GSXR-750 K6
Okej så detta kanske är lite yrkesrelaterat med risk att låta tråkigt men när vi ändå är inne på frugor och kvinnor.
Sann historia för övrigt, sägs det...

Så ett Pan Am flyg landar på en större flygplats i USA med en :tuttar trafikledare i tornet.
- Pan Am 222, kör till gaten via väg Adam David och Helge.
- Japp det ska vi göra, Pan Am 222. :musik

Efter att ha kört helt fel väg :fyllisar och skapat ett större kaos på den nu rätt trafikerade flygplatsen ropar nu den någorlunda ursinniga kvinnliga trafikledaren upp kaptenen på radion.

-Pan Am 222, stanna omedelbart! du har kört totalt fel! Skapat ett redig kaos för mig som nu kommer ta mig flera timmar att reda ut!
-Komplett tystnad....
-Pan Am 222, hör du mig!?
-Fortsatt komplett tystnad....
Kvinnan börjar höja rösten
-Pan 222, hör du mig?! Varför svarar du inte?
Inget svar fortsvarande och kvinna börjar nu bli tokig... :6surkart
-Pan Am 222, du måste svara på mina anropp, svara på mitt anrop!!! Du är ett flygplan på en kontrollerad flygplats och måste svara på mina anrop!!

Kaptenen på Pan Am 222 yttrar sig med bred texas dialekt:
- "Sorry M'am but you sound just like my wife, and when she starts talking I stop listening"
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top