Samkörning Hässleholmstrakten.

tkdrille

Guest
Tja.

Vi är ett härligt gäng från Hässleholms kommun och även lite från kristianstad som kör ihop.
Våra hojjar är ju då överlag sporthojjar motarder och även en liten glidare då och då.
Vi kör regelbundet så är ni intresserade att köra med oss så skriv gärna och håll koll då vi uppdaterar ofta.
Alla är välkomna så kör du en 125a är du också välkommen. Huvudsaken är att vi har roligt ihop.

Vi finns även på facebook där vi snackar mer skit och dylikt och även lägger upp våra evenemang. Men alla aktiviteter skrivs här så alla är med.

FB : https://www.facebook.com/groups/231055816915627?ap=1

Vi har lite olika samlingsplatser men oftast använder vi oss av shell vid grönängsrondellen.
Tar vi inte den så är vi på Mcdonalds ute vid stoby väg 21.
Tveka inte börja köra med vår otroligt goa grupp



mvh Rille

Lite info om samlingsplats.

För den petnoga
Koordinater
WGS 84:N 56° 9.451', E 13° 45.431'
WGS 84 - decimal:56.15752, 13.75718
RT90:6227360, 1372745
SWEREF99:6224307, 422806
Adress
Grönängsplan
281 33 HÄSSLEHOLM


http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=j0Y5kP I45L2PQJZ GiNEQ==
 
Last edited:

tkdrille

Guest
Låter ju inte alls dumt. har inte heller nån att köra med.

har du fått tillbaka kortet ännu??


men nu är detta seriös tråd =) så vi får lite större grupp så vi kan rejsa lite

så skriv ni som är intresserade.
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
har du fått tillbaka kortet ännu??


men nu är detta seriös tråd =) så vi får lite större grupp så vi kan rejsa lite

så skriv ni som är intresserade.

Ja jag har fått tillbaka kortet och ja jag är seriös. är rätt drygt att åka själv o han som jag tänlkte åka lit med nu när kortet är tillbaka har sålt sin hoj pga av att den fan väntar på att bli pappa.
 

tkdrille

Guest
Ja jag har fått tillbaka kortet och ja jag är seriös. är rätt drygt att åka själv o han som jag tänlkte åka lit med nu när kortet är tillbaka har sålt sin hoj pga av att den fan väntar på att bli pappa.

ha taskigt =)
men söndag ska jag ut, så om du vill får du hänga på, ska troligen köra med kriss och då kör vi till klippan och möter upp han om han inte får annat för sig eller jag såklart.

vad sägs ?
 

MoZkit0

Sugen
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hässleholm
Hoj
Yamaha FZ1-N (Inlöst)
Tjenare!
Gruppkörning i Hässleholmstrakten låter inte dumt, jag är på för jag brukar också köra själv. Börjar bli väldigt tråkigt. Det är bara att skriva när ni är sugna på en sväng så löser vi det.
 

Topchop

Medlem
Gick med
22 Jun 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96
Eftersom du nämner Göinge... Vi bor i Röetved strax söder om Immeln. Hänger gärna på. Damen kör upp på Måndag så går det sansat kör hon åxå annars åker hon gärna. Och så klart kan vi grilla och dricka pilsner här med.

Mvh Peter "Topchop"
 

tkdrille

Guest
Vad bra att man hitta lite folk=). för när jag kör i desse trakterna har jag ingen alls att köra med tyvärr.
Vi får ordna upp någon dag i hässleholmstrakterna.

Men de som är aktuellt just nu är Utgångspunkt klippan där jag ska möta en annan och sen köra riktigt fina vägar =) om de blir väder såklart.

så om ni är intresserade att följa med så kan vi ju se vad vi kan ordna =)
 

primix

Primix
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
CBR 1100 Blackbird
Är oxå på för det mesta säg bara till var och när ? Men ni som bor ganska nära Kristianstad , varför hakar ni inte på och kör med azzazzin.se .Är ibland lite trögt med folk men igår blev vi 12 st som drog småvägar ner till Sjöborakan och sen hem igen......Ny runda på onsdag. troligen från MAX klockan 17.30. Eventuellt någon runda i helgen oxå.....
 
Last edited:

tkdrille

Guest
Är oxå på för det mesta säg bara till var och när ? Men ni som bor ganska nära Kristianstad , varför hakar ni inte på och kör med azzazzin.se .Är ibland lite trögt med folk men igår blev vi 12 st som drog småvägar ner till Sjöborakan och sen hem igen......Ny runda på onsdag. troligen från MAX klockan 17.30. Eventuellt någon runda i helgen oxå.....

=).
Bor i tyringe. och anledningen till jag försöker hitta folk som bor relativt nära är pga att jag tycker de är så otroligt tråkigt att köra själv, brukar ju vara med helsingborgarna ibland, men vägen dit är otroligt tråkig =)


Men Körning aktuell söndagen, vi härifrån kan ju utgå hässleholm eller något sådant och möta upp lite mer folk?. Sen blir de goa vägar.

återkommer med ungefärliga tider sen när jag pratat med de andra =)
 

tkdrille

Guest
På måndag är jag ledig. och undrar nu tidigt om någon vill med på en tur?.

Tid kan vi ju bestämma när de närmar sig. vore roligt att vara några stycken och dra ut en tur.
 

Topchop

Medlem
Gick med
22 Jun 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96
Vad sägs o dragrace i Malmö på onsdag, eller Sjöborakan där vi faktiskt aldrig varit? Jag tror damen jobbar till 1800 så avfärd för oss blir isf runt 7 draget. Eller nästa vecka kanske då hon är ledig...
Eller mjukiskörning till Tydinge på torsdag...

Mvh Topchop
 

Topchop

Medlem
Gick med
22 Jun 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96
Och nu blev det förändring, hon jobbar till 2000...:mad: Jag kanske kör ändå eller så blir det kröka på krstddagarna
 

tkdrille

Guest
=). blir svårt för mig att bli ute länge nu till fredag kväll då jag börjar vid 5 tiden på morronen:(. sen jobbar jag vanligt pass morgon fredag och troligen lite på natten där med. i med de är kstad dagarna så måste man ju passa på att köra de fina flickorna hem från staden ;)
 

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Jag är också gärna på, kör dock motard nuförtiden men skall nog kunna haka på ändå :)
 

Topchop

Medlem
Gick med
22 Jun 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96
Kör du taxi? Det gör min tjej åxå, tidigare även jag... Jävla skitjobb med skittider och skitledning (på "vårt" bolag iaf). Tjejen kuggade tyvärr för ett par veckor sedan då hojen vägrade starta (mer om det i körkortstråden) men har ny tid på fredag. Hon tog två pass i veckan, igår och idag, på sin lediga tid för att få vara ledig fredag men fick just veta att hon bara får vara ledig just under provet...

=). blir svårt för mig att bli ute länge nu till fredag kväll då jag börjar vid 5 tiden på morronen:(. sen jobbar jag vanligt pass morgon fredag och troligen lite på natten där med. i med de är kstad dagarna så måste man ju passa på att köra de fina flickorna hem från staden ;)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top