Söker garage i Norrköping

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Är det någon som har plats för en hoj till i sitt garage, eller vet någon som har?
Helst i Haga! HÖR AV ER!


Har redan kollat Hagagaraget... Men det såg mörkt ut just nu.

Customfolket och pensionärsmaffian har beslagtagit alla singelgarage i Haga tyvärr.
 

Busankpg

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki Hayabusa 2005
Garage

Tja!
Är det akut så kan jag hjälpa dig fram till våren, har en plats i Hagagarget som jag inte använder just nu men behöver den i vår när säsongen drar igång, har hojen i ett annat garage då jag skruva lite med den under vintern. Petri 0702-193507
 

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Norrköping
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Är det någon som har plats för en hoj till i sitt garage, eller vet någon som har?
Helst i Haga! HÖR AV ER!


Har redan kollat Hagagaraget... Men det såg mörkt ut just nu.

För er som undrar så är det inget akut...

Jag har en del alternativ :) och snön ligger ju kvar än så länge!
Men SNART är det väl barmark och plusgrader, eller?:banana

Men vill hemskt gärna slippa låna bil :huvet för att ta mig till hojen!
Eller för den delen cykla genom halva stan i hojkläder! :hojsmilie
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
Haha, har du återvänt? :banana

Nja, gästspelar lite bara :)
soe är ju mitt nya hem nu när man insett att man är för ung för att sporthojja ;)

Skulle det finnas intresse hos några sporthojsåkare att dela garage i Åby?
http://lja.se/

Han bygger nu upp 60m^2 lokaler med brunnslock (med olje avskiljare), egen port etc etc.

Vi är två som är riktigt sugna och en tredje som hänger med om priset blir rätt.

Ungefärlig hyra hamnar på 3.2k +drift.

Vi söker med-hyrare som kan hålla ordning på sin egen skit och lämna tillbaka verktyg som lånats. Lokalen kommer att användas som året runt förvarning/mekplats och tvätt lokal.

Mig når ni lättast på
bjozacSnabelaeTgmailPunkTcom eller 070sex246noll95
 
Last edited:

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Hur bär man sig åt för att fixa garage/förråd för mc i Norrköping??

Måste man ha villa eller vad, har kollat runt men det är nej överallt. Hagagaraget ägs numera av Ståhl och de hyr endast ut till deras egna hyresgäster (som alla andra), så den dörren är numera också stängd.

Är utan hoj för tillfället och så kommer det tyvärr att förbli om inte garageproblemet kan lösas.
 

FelixS

Ny medlem
Gick med
14 May 2010
Ort
Skärblacka
Hoj
ZXR 750 -92
Jag har garageplats att erbjuda!
Från och med den 1 maj har jag 2-3 stycken lediga platser i ett mc-garage i närheten av Nya torget i Norrköping. Det är ett varmgarage med möjlighet att låna verktyg och kostar 300 kr per månad och motorcykel. Det finns även plats för förvaring av skinnställ och hjälm mm. Hör av dig om du eller någon bekant är intresserad!

070-600 66 64
felix.sors@gmail.com
 
Last edited:

FelixS

Ny medlem
Gick med
14 May 2010
Ort
Skärblacka
Hoj
ZXR 750 -92
Jag har garageplats att erbjuda!
Från och med den 1 maj har jag 2-3 stycken lediga platser i ett mc-garage i närheten av Nya torget i Norrköping. Det är ett varmgarage med möjlighet att låna verktyg och kostar 300 kr per månad och motorcykel. Det finns även plats för förvaring av skinnställ och hjälm mm. Hör av dig om du eller någon bekant är intresserad!

070-600 66 64
felix.sors@gmail.com

Nu är garaget fullt!
 

FelixS

Ny medlem
Gick med
14 May 2010
Ort
Skärblacka
Hoj
ZXR 750 -92
Jag har garageplats att erbjuda!
Från och med den 1 maj har jag 2-3 stycken lediga platser i ett mc-garage i närheten av Nya torget i Norrköping. Det är ett varmgarage med möjlighet att låna verktyg och kostar 300 kr per månad och motorcykel. Det finns även plats för förvaring av skinnställ och hjälm mm. Hör av dig om du eller någon bekant är intresserad!

070-600 66 64
felix.sors@gmail.com

Nu har jag en ledig plats att erbjuda. Först till kvarn!
 

FelixS

Ny medlem
Gick med
14 May 2010
Ort
Skärblacka
Hoj
ZXR 750 -92
Jag har garageplats att erbjuda!
Från och med den 1 maj har jag 2-3 stycken lediga platser i ett mc-garage i närheten av Nya torget i Norrköping. Det är ett varmgarage med möjlighet att låna verktyg och kostar 300 kr per månad och motorcykel. Det finns även plats för förvaring av skinnställ och hjälm mm. Hör av dig om du eller någon bekant är intresserad!

070-600 66 64
felix.sors@gmail.com

Då var det fullt igen! :)
 

Dsg

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2008
Ort
Norrköping
Hoj
2009, Yamaha R6
Någon som har garage plats där man kan hyra in sig? gärna inte allt för långt ifrån stan.
 

Moo65k

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2009
Ort
Norrköping/Söderköping
Hoj
RD125 z500 GPz600R GSX750EF GoldWing 1200 Suzuki 1200s 03'a
Tjena
Jag letar efter garage plats i Norrköping Söderköping trakten hör gärna av er om ni har några idéer
 

ramnam

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2015
Ort
Norrköping
Hoj
BMW
Jag tar och bumpar den här tråden från det döda. Jag är relativt nyinflyttad i Norrköping, hela vägen från Norrbotten. Där hade man lyxen av varmgarage och gott om plats, nu när jag har flyttat ner har jag tyvärr inte kunnat ta med mig mina intressen pga. brist om mekplats. Har inte så mycket krav förvaringen i vinter bara den kan stå inlåst och säkert. Tips och förslag på plats för hoj runt Norrköping?
 

sebbe91

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2016
Ort
Norrköping
Hoj
ingen
Bump! Sökes garageplats till mitt eventuella köp av en motorcykel/mustang. Kan tänka mig att dela garage med ordentliga personer!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top