Söker garage i Norrköping

XR600R

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2009
Ort
Norrköping
Hoj
93, Honda XR
Hej!

Jag är i behov av en plats i centrala norrköping att ställa min mc, det ser inte ut som det går att hitta en plats som inte kostar runt 400 hundra i månaden. Är det någon som har något bra tips på ett billigt garage eller eventuellt vill dela?

/petter
 

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Superduke -08
tjena petter

det är väldigt dåligt med garageplatser i norrköping, har letat som en galning själv, har även försökt att hitta folk som man skulle kunna dela med, men det är svårt, man vill ju inte ställa sin ögonsten ihop med någon man inte vet om man kan lita på...


lycka till
 

snoken

**Kyckling på 2 hjul**
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha R1 -98 Ktm 250cc 2-takt
tjena petter

det är väldigt dåligt med garageplatser i norrköping, har letat som en galning själv, har även försökt att hitta folk som man skulle kunna dela med, men det är svårt, man vill ju inte ställa sin ögonsten ihop med någon man inte vet om man kan lita på...


lycka till

Tjenna!...
Vi gjorde som så att vi gick ner till hnab o sa att vi ville ha garage,dock fick vi i hageby och det kosta 480kr i månaden men dela det på 2 så är det okej.. Annars kankse vi får en plats över hos oss nere på butängen,vi är ett gäng på 7 st som har ett varm garage ,det ryktas om att 1 ska bort.. Om det skulle vara så ,så kan man ju träffas o se om du kan lita på oss..he he he:D:D:D
 

XR600R

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2009
Ort
Norrköping
Hoj
93, Honda XR
Tja,

Ja det är svårt att hitta något för ett bra pris, har fortfarande inte hittat något.. Jag håller på med körkortet nu och känner inte någon annan som har en mc så därför sökte jag mig hit. Jag bor centralt och har ingen bil så jag vill ju helst ha den på gångavstånd så jag slipper åka buss till jursla eller nåt i full mundering.

Om ni får en plats över i butängen så tveka inte att skicka mig ett pm, bara ni inte tycker att min gamla XR crampar er style.. Annars är jag självklart fortfarande intresserad av att dela plats med någon som är i samma situation som jag.

/Petter
 
Last edited:

Busankpg

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki Hayabusa 2005
Tja,

Ja det är svårt att hitta något för ett bra pris, har fortfarande inte hittat något.. Jag håller på med körkortet nu och känner inte någon annan som har en mc så därför sökte jag mig hit. Jag bor centralt och har ingen bil så jag vill ju helst ha den på gångavstånd så jag slipper åka buss till jursla eller nåt i full mundering.

Om ni får en plats över i butängen så tveka inte att skicka mig ett pm, bara ni inte tycker att min gamla XR crampar er style.. Annars är jag självklart fortfarande intresserad av att dela plats med någon som är i samma situation som jag.

/Petter
Kolla in det här,, e ju 10 kvadrat så några hojar borde väl gå o klämma in,,

http://www.blocket.se/ostergotland/Garageplats_For_Motorcykel_Uthyres_21896962.htm?ca=14&w=1
 

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Superduke -08
har kollat på de platserna, de är längs en vägg och de är inte 10m2. har kollat med dem om en bilplats, men det finns inga lediga + att de kostar nästan 900:- /mån.
 

XR600R

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2009
Ort
Norrköping
Hoj
93, Honda XR
Jo, det verkade för bra för att vara sant och då är det ju oftast det också.

Bara att fortsätta leta då..
 

XR600R

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2009
Ort
Norrköping
Hoj
93, Honda XR
det finns ett skit bra ställe om man inte har något emot att åka till jursla.
www.lja.se

Problemet är att jag inte har någon bil vilket gör att det blir lite av ett projekt att ta sig ut till jursla, annars verkade det kanon. Jag är nog illa tvungen att hitta något med gångavstånd från centrum helt enkelt..
 

Busankpg

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki Hayabusa 2005
Problemet är att jag inte har någon bil vilket gör att det blir lite av ett projekt att ta sig ut till jursla, annars verkade det kanon. Jag är nog illa tvungen att hitta något med gångavstånd från centrum helt enkelt..

Testa hagagaraget då,, betalar typ 300 i månaden om jag inte minns fel,
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
eller försök komma i kontakt med hyresvärden för Ljuragaraget(ringborgs hörna), finns ett antal garage nere i källaren, borde säkert gå att hyra in sig i nån av dessa. Jag är rätt säker på att det garage jag delar är "fullt", vi får tdligen inte vara hur många personer som helst och begränsade till ett visst antal fordon.
 

Ravi

Ny medlem
Gick med
31 May 2007
Ort
Östersund/Norrköping
Hoj
R.I.P 07 GSXR 1000
Nice!

10m2 är bra för 350 i månaden, ska ringa och prata med dem imorgon. Någon som är sugen på att dela?

/Petter

Hyrde plats där i fjol sommar när jag bode i de huset kanon när man kunde ta hissen ner i garaget från lägenheten. Men som sakt de är inga 10m2 får bara plats med en hoj men de är ett lungt garage ingengen som rörde min när jag hade den där.
 

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Superduke -08
jag har hittat ett garage som kostar 500kr/ mån men det går ju att dela. om det finns någon som är intresserad av detta. platsen ligger väldigt centralt
 

XR600R

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2009
Ort
Norrköping
Hoj
93, Honda XR
Jag har en plats just nu brevid en bil, men jag vet ej hur länge jag kan ha den stående där. Jag återkommer när jag inte är välkommen i bilgaraget längre :p
 

desmo79

Ny medlem
Gick med
9 May 2003
Ort
Norrköping
Hoj
MuZ Scorpion Sport -95, Ducati 748 SP -95
Jag är också intresserad av en garageplats i Norrköping. Med möjlighet att låsa in hoj och verktyg. Har inget emot att dela. Ju närmare Skvallertorget dessto bättre.
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
Jag är också intresserad av en garageplats i Norrköping. Med möjlighet att låsa in hoj och verktyg. Har inget emot att dela. Ju närmare Skvallertorget dessto bättre.

Det är ingen som har 1 eller 2 platser över till grisåkare?
Dvs. cross/enduro, tvättplats är obligatoriskt, har upptäckt att det är väldigt svårt att hitta ett garage med tillhörande vatten.
 

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Garage, Norrköping

Jag och min bror söker med ljus & lykta efter en garageplats med plats för våra tre hojar (och verktyg om möjlighet finns). Område spelar mindre roll och vi delar gärna med likasinnade. Om någon har ett större utrymme på gång så finns här två medfinansiärer!

Ring eller PM:a,

Johan Gröndahl
0737-246300
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Det är ingen som har 1 eller 2 platser över till grisåkare?
Dvs. cross/enduro, tvättplats är obligatoriskt, har upptäckt att det är väldigt svårt att hitta ett garage med tillhörande vatten.

Haha, har du återvänt? :banana
 

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Norrköping
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Är det någon som har plats för en hoj till i sitt garage, eller vet någon som har?
Helst i Haga! HÖR AV ER!


Har redan kollat Hagagaraget... Men det såg mörkt ut just nu.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top