Åka tråden!

V-Kamikaze

My Lifestyle Determines My Deathstyle
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Hotell Gripen
Hoj
Snabbaste 1000cc i Uppsala
Låt oss ta en träff så får vi se vem som är tuffast. Säg tid och plats bara. Om ni är lika tuffa då, så gud bevare er...

Kom med hoj, eller utan hoj, med vapen eller 100 pers om ni vill. Får vi se vem som är kaxig nu.



Du verkar bara vara en fluffer och ska in och slika din polare i röven emellanåt. Käften om du inte har något vettigt att säga.

Seriöst? Och du sa att jag höll dagisnivå på mitt svar till dig? Hur fan blev detta till en diskussion vem som är coolast och snabbast? Du har ju redan bevisat hur tufft du brukar köra din hoj på dina lugna fikaturer. men som sagt vi åker som vi vill och du som du vill. Mana inte fram en situation där du prompt vill bevisa dig snabbast för den kommer du förlora.
 
Last edited:

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Seriöst? Och du sa att jag höll dagisnivå på mitt svar till dig? Hur fan blev detta till en diskussion vem som är coolast och snabbast? Du har ju redan bevisat hur tufft du brukar köra din hoj på dina lugna fikaturer. men som sagt vi åker som vi vill och du som du vill. Mana inte fram en situation där du prompt vill bevisa dig snabbast för den kommer du förlora.

Du ser ju själv på ditt snack vem det är som sänker snacket till dagis nivå och vem som är snabbast och tuffast. Jävla mes.


För min del handlar det inte längre om att åka hoj när jag snackar om att mötas... Att vara trevlig hade man inget för här i er lilla dagishörna.

Tid och plats så kan vi ta det där istället... Annars avvaktar jag er nästa möte. Puss och kram. Det gäller er alla trevliga gossar som besvarat mig vänligt.
 

MGT

Game over MC
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Uppsala
Hoj
2st Cbr1000rr-08
Mankan kan du inte bana Zigbee från detta forum!! orkar inte me sånt trams på vårt forum. Som ja sa tidigare zigbee, de finns andra trådar där du kan hänga på o tramsa omkring, tycker du vi e dum i huve o fjantiga så behöver du inte skriva i denna tråd. Denna tråd är en åka tråd för medlemmar i game over mc! det finns gott om andra trådar där du kan bevisa din manlighet. Lycka till med o få hoj kompisar i Uppsala...

Såg att du skrivit på roadrunners forum oxå, bla att vi va nå inaveltuffingar, hoppas du får åka me dom o att du har de trevligt, stör inte oss nå mer me ditt trams bara :tummenupp
 
Last edited:

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
Låt oss ta en träff så får vi se vem som är tuffast. Säg tid och plats bara. Om ni är lika tuffa då, så gud bevare er...

Kom med hoj, eller utan hoj, med vapen eller 100 pers om ni vill. Får vi se vem som är kaxig nu.



Du verkar bara vara en fluffer och ska in och slika din polare i röven emellanåt. Käften om du inte har något vettigt att säga.




:FU :dummer
 

V-Kamikaze

My Lifestyle Determines My Deathstyle
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Hotell Gripen
Hoj
Snabbaste 1000cc i Uppsala
Vilket jävla snack alltså. Zigbee du måste förstå att du inte kom hit och var vänlig genom att tracka ned på vår åktråd och sedan genom att tända på alla cylindrar vid ett litet skämt. Vi hade nog gärna åkt med dig om det bara handlade om det men jag hoppas ingen tar ditt anbud om att slåss för en sån här jäkla skitsak, vilken dagisnivå det är på det alltså(och det tror jag du egentligen tycker själv också). JAg tycker vi har bemött dig precis som du har förtjänat och med det sagt tycker jag denna diskussion slutar nu.
 

Birkan

Enhjuling
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
2004 KTM 625 Motard
Tror att det är dags för zigbee att köpa kromsläde och läderväst och hänga med sina 100 pers med ståtliga vapen... ;) (och ja det är ett skämt så hettsa inte upp dig nu skepparn, ;) )
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
Låt oss ta en träff så får vi se vem som är tuffast. Säg tid och plats bara. Om ni är lika tuffa då, så gud bevare er...

Kom med hoj, eller utan hoj, med vapen eller 100 pers om ni vill. Får vi se vem som är kaxig nu.



Du verkar bara vara en fluffer och ska in och slika din polare i röven emellanåt. Käften om du inte har något vettigt att säga.

Du kommer in i vårat forum, o e spydig tror du då att någon här inne kommer att åka med dig? sen det där med " kom med hoj lr utan lr med vapen lr 100 pers" du klankar ner på alla i denna klubb inte direkt smart om du ville ha folk att åka med!!

Det är dumt att kasta skit på andra om man inte kan ta skit själv!!

Ändra din attityd, tror inte dom heller uppskattar ditt trevliga humör!!
puss på re:tummenupp
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
Mankan kan du inte bana Zigbee från detta forum!! orkar inte me sånt trams på vårt forum. Som ja sa tidigare zigbee, de finns andra trådar där du kan hänga på o tramsa omkring, tycker du vi e dum i huve o fjantiga så behöver du inte skriva i denna tråd. Denna tråd är en åka tråd för medlemmar i game over mc! det finns gott om andra trådar där du kan bevisa din manlighet. Lycka till med o få hoj kompisar i Uppsala...

Såg att du skrivit på roadrunners forum oxå, bla att vi va nå inaveltuffingar, hoppas du får åka me dom o att du har de trevligt, stör inte oss nå mer me ditt trams bara :tummenupp

ska försöka göra det, vet fan inte hur det fungerar, men tror det måste raportera inlägget först tror ja men jag mailar dom om att bana
 

Sahlen

Game Over Mc
Gick med
21 May 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha FZ1 N
Jävla liv de va här då :va.

Åkning i kväll samling nybron 1800 så se nu till att vi blir ett bra gäng som åker. Åh kommer bråkmakarn me så tar jag me en stridsvagn me så vi kan känna oss säkra :tummenupp

Väl mött vid 1800 då :krama
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Jävla liv de va här då :va.

Åkning i kväll samling nybron 1800 så se nu till att vi blir ett bra gäng som åker. Åh kommer bråkmakarn me så tar jag me en stridsvagn me så vi kan känna oss säkra :tummenupp

Väl mött vid 1800 då :krama

Jag överreagerade lite men tack för det trevliga bemötandet i början. Ps jag dyker inte upp så ta det lungt och ha en bra åkning ds
 

Birkan

Enhjuling
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
2004 KTM 625 Motard
Jag kör kanske någon repa ikväll. Blir dock i stadsmiljö med motarden så ingen bombar repa ala bulten. ;)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top