Åka tråden!

Birkan

Enhjuling
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
2004 KTM 625 Motard
Jag åker gärna i helgen, ;D Åker ju dock motard nu för tiden så är väl mest stadsbus som gäller, ;)
 

payneswe

Game over MC
Gick med
7 Aug 2007
Ort
vittinge
Hoj
Honda fireblade 03
vi måste ju åka ett gäng snart ju

vill ta lite grymma bilder när man åker finns det inte nån bra fotograf här ;)
 
Last edited:

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Är det en "sluten" körning enbart för GO? i annat fall, var är Nybro?

jag är i Uppsala och hälsar på familjen i någon vecka och har tagit med mig hojen. Blir det några öppna åkningar nu framöver och vart man se de i så fall? Vet inte hur denna tråden fungerar då det är kllubbtråd. Jag hade tänkt mig lugnare rundor inga bombarrundor. :)
har sökt jobb här till efter sommaren så vi får se om det blir fler besök här på forumet efter sommaren :)
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Försöker man dra ihop folk till lunga fikaturer blir man automatiskt ignorerad förstår du välle..

Det där du sade avslöjar bara din intelligensnivå min vän, inget mer.

Wow vad tuffa vi var här. Grabbarna låt oss höja premierna för alla genom att köra och krasha skiten ur oss. Bana är ju för mesigt att köra hårt på. Hur gammal är du 17 år och kör snodd hoj eller?
 

V-Kamikaze

My Lifestyle Determines My Deathstyle
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Hotell Gripen
Hoj
Snabbaste 1000cc i Uppsala
Det där du sade avslöjar bara din intelligensnivå min vän, inget mer.

Wow vad tuffa vi var här. Grabbarna låt oss höja premierna för alla genom att köra och krasha skiten ur oss. Bana är ju för mesigt att köra hårt på. Hur gammal är du 17 år och kör snodd hoj eller?

Ojoj har tar vi i ordentligt. Ta det lungt folk kan ju ta dig för en riktig värsting. Hettsa inte upp dig och vräk inte ur dig massa svamel bara för du inte förstod att jag skojjade lite med dig. Det säger ännu mer om din intelligens och den åldern ditt beteende ligger på. Vad det ens har med saken att göra så har jag troligtvis mer ban- och körerfarenhet än dig och har trotts det aldrig påverkat din försäkring nämnvärt skulle jag tro.

Det här är en åktråd, ska du inte styr upp en körning kan du dra.
 

MGT

Game over MC
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Uppsala
Hoj
2st Cbr1000rr-08
Det där du sade avslöjar bara din intelligensnivå min vän, inget mer.

Wow vad tuffa vi var här. Grabbarna låt oss höja premierna för alla genom att köra och krasha skiten ur oss. Bana är ju för mesigt att köra hårt på. Hur gammal är du 17 år och kör snodd hoj eller?

Förstår inte ens vad du gör i den här tråden :va när du ändå bara snackar massa bajs...
De finns andra forum/trådar du kan skriva av dig i, gör inte en massa onödiga inlägg här :tummenupp
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
Det där du sade avslöjar bara din intelligensnivå min vän, inget mer.

Wow vad tuffa vi var här. Grabbarna låt oss höja premierna för alla genom att köra och krasha skiten ur oss. Bana är ju för mesigt att köra hårt på. Hur gammal är du 17 år och kör snodd hoj eller?


Shit, kan sånt här blir man sne över, allt gnäll om höja premierna för alla!! SKITSNACK då ska du räkna med mopeder för dom räknas in i samma statistik!! så gnäll över det me om det ska vara på det viset,
det kan ju ha sprungit ut en unge när du gjorde ditt lilla hjullyft på bilden så kom inte in i detta forum o predika för folk som åker med oss lr är en av oss! du verkar inte ha alla hästar i hagen eftersom du skriver som du gör, tänkte på 17 år o snodd hoj egen erfarenhet lr?

dom flesta av oss åker bana ibland o det höjer ju inte premierna något!! kropps skador går på hemförsäkring!!

finns ju annat o gör en att komma in o bråka i detta forum då vi älskar kritik och att folk gnälle på att nån körde 127km/h på motorvägen lr att nån åkte på hjulet! gnälla o predika kan du göra för din flickvän lr mamma!! inte för oss:tummenupp puss på re :arsele
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top