Snacka tufft inför race 2 på Knudan

Jimmy Malm

NEC: -06 #11 -07 #6 -08 #4 -09 #3
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
R1 2008, CBR600FS, CRF450R, CRF250X
Inget fel på vädret!! Fästet kanske inte var det bästa, annars ok.

Pallplats trots krash :yoparty
:banana:tuttar
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Nej, du behöver dom själv. Hur många krascher hade ni? 2 var det, va?

Det är färdigkraschat i år. Nu har teamchefen satt gränsen och därmed räcker det.

Dessutom är Klippinges inskolning till en rikig enduranceförare med rätt attityd klar. Efter teamchefens vurpa fick han åka 2 stinter i rad tills 2 timmar var körda . Flera gånger satte han snabbaste varv under den här perioden i racet.

Vad gjorde ni? Och vilken plats kom ni på?
 

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Eslöv
Hoj
zx6r-07 zx10-08
Vissa vurpade fem ggr, ...samt 2min stop & go. :huvet

Ja det var ett strategiskt drag. vi tog allt elände som bara kan inträffa å lät det hända på ett å samma race, på hemmabana där vi hade mest nytta av det. så nu e det promenadsegrar för resten av racen som gäller......
Dessutom är det viktigt att underhålla publiken...
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Ja det var ett strategiskt drag. vi tog allt elände som bara kan inträffa å lät det hända på ett å samma race, på hemmabana där vi hade mest nytta av det. så nu e det promenadsegrar för resten av racen som gäller......
Dessutom är det viktigt att underhålla publiken...

Precis! Vi väntar fortfarande på att Fåneligan ska ha sitt strulrace.
 

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Eslöv
Hoj
zx6r-07 zx10-08
Detsamma här. Nu ska vi bara invänta Skånes ofrånkomliga totalmisslyckande i något race framöver.

Ja det kommer, förr eller senare. Jag blev lite stressad av att alla körde så sakta i regnet. jag brukar inte direkt vara snabbast på blöt bana. varvtiderna var ju inte i närheten av vad som e brukligt på knutstorp i regn. folk kastade sig på 1,22 tider till höger å vänster. Pelle har blivit ålagd obligatorisk närvaro framöver.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Ja det kommer, förr eller senare. Jag blev lite stressad av att alla körde så sakta i regnet. jag brukar inte direkt vara snabbast på blöt bana. varvtiderna var ju inte i närheten av vad som e brukligt på knutstorp i regn. folk kastade sig på 1,22 tider till höger å vänster. Pelle har blivit ålagd obligatorisk närvaro framöver.

Är det konstigt, när du körde träningsdagar på den banan samma vecka som racet?:mad:
 

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Eslöv
Hoj
zx6r-07 zx10-08
Är det konstigt, när du körde träningsdagar på den banan samma vecka som racet?:mad:

Inte i regn. jag har inte åkt regn sedan Kemora å då vet vi ju hur fort det gick.. gott att få ge igen lite för alla varvningar i finska skogen:) men ärligt, visst fan e banan långsammare i regn. robban brukar köra åttor runt mig i regn.
 

Jimmy Malm

NEC: -06 #11 -07 #6 -08 #4 -09 #3
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
R1 2008, CBR600FS, CRF450R, CRF250X
Inte illa av en Trollhätte-bonne! Snyggt!:tummenupp

Tack alla snälla... men det var TEAM Trysil Yamaha :Bugar som gjorde allt rätt, inte jag... Jag kastade ju hojen (precis som nästan alla andra) i Kvällspostenkurvan. :gnissla

Om inte det hade hänt så hade våra kära vänner Skåneligan kanske fått sig en match... :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top