Evenemang vi kan åka på

Riders

Guest
Tjena.
Märsta här. Vi har körning till bulten på lördag för lite fotografering med egen fotograf bla... Sugna? Avfärd från märsta centrum, pub bryggeriet, kl 12. Några av er vet vart det är, samma som i lördags!

Den 25e har vi en heldag som vi gärna vill att ni tar del av.
Vi kommer åka iväg och fota med våran egen fotograf, kör lite kurvor och liknande. Sen drar vi vidare och möter upp våran ungdomsgrupp som stuntar (The Future) och kommer själva köra lite highspeed stunt, bakhjul osv... givetvis med kameran i högsta hugg...
På kvällen kommer vi samlas i märsta för grillning och lite party. Vi kommer diskutera lite interna saker men samtidigt så vore det intressant att inleda ett sammarbete med er. Vad vi kan hjälpa varandra med osv. Vi umgås ju redan rätt mycke och kör en hel del ihop så kan vi knyta banden ännu tightare så kan vi tillsammans utföra mirakel :yoparty detta påverkar inte oss som individuella klubbar! Ni är ni och vi är vi men tillsammans är vi grymt starka!

Jag slänger ut inbjudan här och nu, sen dom som är intresserad är mer än välkomna! Lägger ut mer information i eran tråd när vi vet tider osv. :)

Riders, Do or die...
/Dr Bus
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
okej, a det låeter lockande, kanske ska fundera en sväng, det kan ju vara värt att åka, hoppas det finns lite heta damer bara :yoparty


Japp, fre-sön. Så det blir väl direkt efter jobbet på fre isf.

lite sugen på gelleråsen verkar bra kul, men det e ju inte fel att åka lite på lördag mend er, nu har jag att bestämma mig hm blir det nå damer på kvälllen ?
man gillar ju :tuttar

Tjena.
Märsta här. Vi har körning till bulten på lördag för lite fotografering med egen fotograf bla... Sugna? Avfärd från märsta centrum, pub bryggeriet, kl 12. Några av er vet vart det är, samma som i lördags!

Den 25e har vi en heldag som vi gärna vill att ni tar del av.
Vi kommer åka iväg och fota med våran egen fotograf, kör lite kurvor och liknande. Sen drar vi vidare och möter upp våran ungdomsgrupp som stuntar (The Future) och kommer själva köra lite highspeed stunt, bakhjul osv... givetvis med kameran i högsta hugg...
På kvällen kommer vi samlas i märsta för grillning och lite party. Vi kommer diskutera lite interna saker men samtidigt så vore det intressant att inleda ett sammarbete med er. Vad vi kan hjälpa varandra med osv. Vi umgås ju redan rätt mycke och kör en hel del ihop så kan vi knyta banden ännu tightare så kan vi tillsammans utföra mirakel :yoparty detta påverkar inte oss som individuella klubbar! Ni är ni och vi är vi men tillsammans är vi grymt starka!

Jag slänger ut inbjudan här och nu, sen dom som är intresserad är mer än välkomna! Lägger ut mer information i eran tråd när vi vet tider osv. :)

Riders, Do or die...
/Dr Bus
 
Last edited:

Riders

Guest
okej, a det låeter lockande, kanske ska fundera en sväng, det kan ju vara värt att åka, hoppas det finns lite heta damer bara :yoparty
lite sugen på gelleråsen verkar bra kul, men det e ju inte fel att åka lite på lördag mend er, nu har jag att bestämma mig hm blir det nå damer på kvälllen ?
man gillar ju :tuttar

hehe jo jag vet... det kommer nog en del damer, vet inte vilka som tar med sig sina men grillningen är i en allmän park så det går nog ingen nöd på tuttar :)
 

Riders

Guest
"Riders event"

Datum:
25e juli, lördag

Samling/avfärd:
20.00

Samlingsplats:
Sätunaparken, Märsta

Beräknad sträcka:

Åter senast:

Vi bjuder in till fest! Vi kommer ha en sluten körning under dagen ihop med Game Over från Uppsala och The Future. Efter det är det fullfart i parken med massa stimmulerande drycker och gott humör!

Till kvällen är "alla" varmt välkomna! Medtag egen dryck och det du vill grilla. Grillar finns ej på plats! Frågor hänvisas till våran mail (info@hagis.nu)

Riders, Do or die..
 

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
jag kan nog vara chaffis på lör om det e nån som vill öla
 

drexx

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Uppsala City
Hoj
K1200S-07
Nog för att man har hoj paj förtillfället men det är fan att man ska vara borta när det vankas kul körning och lite bärsa och grillat! :huvet

Drar och fiskar på fredag en vecka! När man kommer hem efter det så får man ta tag i hojen. Växellåds problem big time.......:död

Hoppas ni får en grymt lördag! Själv sitter jag i en helikopter vid 11 på lör förmiddag, alltid en tröst!

Take care dudes!
 

Riders

Guest
I morgon lördag bär det av!

(Ni från Game Over är även inbjudna på våran fotokörning under dagen, snacka med Mr Mange, han har information om samlingsplats och tid!)

Vi dra ihop till fest, det är öppet för alla att delta så länge ni har ett gott humör :)

Vi drar igång kl 20oo i sätunaparken / stockholm, märsta

Vill ni grilla går det bra men ta med prylar då det inte finns någon grill i parken. Dryck och käk står var och en för givetvis!

Tänk på att parken används av barn under dagtid, så det ni tar med dit slänger ni i soptunnan på vägen hem! Vi tar med extra sopsäckar!

Vi har kollat vädret och det ska bli sol hela dagen!

Frågor? Bara höra av er i så fall! info@hagis.nu

Hjärtligt välkomna.

Riders, Do or die...

fest.jpg
 

payneswe

Game over MC
Gick med
7 Aug 2007
Ort
vittinge
Hoj
Honda fireblade 03
finns det massa event vi kan börja titta på till sommaren
det va ju nån hårdrocks kväll i sthlm vi måste ju bara åka dit o hänga lite utanför o lyssna lite o kolla lite ( y )
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top