Evenemang vi kan åka på

pwn

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2009
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha R6-03
sugen? Har du varit där förut? Är inte sporthojs åkare hatade bland raggare:näsblod

Åka hofors på lördag annars.
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
tänkte dra ner en sväng i morgon fredag o kolla lite damer på powermeet
nån som e sugen, klart vi klipper raggar jäveln!!
 

Doccen

Game Over Mc
Gick med
1 May 2009
Ort
Märsta
Hoj
2008 Rullator
Fy fan va de regnar

Hoppsa ni får se lite :tuttar men bland raggarna så e de mer vanligt med :arsele har du tur Mange så kanske du kan :krama nån sugen fjortis :yoparty .
Hoppas ni har kul iaf

/ Dennis
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
så less blev tagen av uppsalas nekrofilkår torska reg skylt fick nästa följa med till aresten om jag inte hade ändrat min attityd! jävla bögar det där !! nej fan blev ingen fjortis, knappt nå pattar heller bra surt ju, plus att nån jävel baka på våra hojar
 

LORD HUMUNGUS

RIDERS DOD
Gick med
23 Apr 2008
Ort
STOCKHOLM märsta
Hoj
KAWASAKI ZX10R
så less blev tagen av uppsalas nekrofilkår torska reg skylt fick nästa följa med till aresten om jag inte hade ändrat min attityd! jävla bögar det där !! nej fan blev ingen fjortis, knappt nå pattar heller bra surt ju, plus att nån jävel baka på våra hojar

fyfan villken pisskväll för din del :gnissla och så nya stället genomdränkt oxå men som sagt vi är ju inga putsbögar och det lönar sig aldrig att stanna för en gris :rolleyes:
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Tråkigt det som hände igår, och du fick tydligen en skitavslutning till råga på allt. Räckte mer än väl det som va.

Kul att åke med er, ses

så less blev tagen av uppsalas nekrofilkår torska reg skylt fick nästa följa med till aresten om jag inte hade ändrat min attityd! jävla bögar det där !! nej fan blev ingen fjortis, knappt nå pattar heller bra surt ju, plus att nån jävel baka på våra hojar
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
Tråkigt det som hände igår, och du fick tydligen en skitavslutning till råga på allt. Räckte mer än väl det som va.

Kul att åke med er, ses

ja de var ju inte den bästa kväll, men men vad gör man.
Denna började inte direkt bra heller ju så illa, m en det var kul att åka med er, lär ju bli flera svängar ha en trevlig natt :arsele:yoparty själv ska ja få besök av ett par:tuttar
 

Doccen

Game Over Mc
Gick med
1 May 2009
Ort
Märsta
Hoj
2008 Rullator
Byt märke o bli gubbe du me ..

så less blev tagen av uppsalas nekrofilkår torska reg skylt fick nästa följa med till aresten om jag inte hade ändrat min attityd! jävla bögar det där !! nej fan blev ingen fjortis, knappt nå pattar heller bra surt ju, plus att nån jävel baka på våra hojar


Du får göra som jag och Ratt1a, sikta in dig på Amerikanskt så slipper du konstapeln :tummenupp
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Nästa helg är det ju NM och SM i Roadracing på Gelleråsen. Det skall besökas, antingen med eller utan hoj. Blir det hoj & någon av er ska ner så vore det kul att samåka.

// Ullis
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
Nästa helg är det ju NM och SM i Roadracing på Gelleråsen. Det skall besökas, antingen med eller utan hoj. Blir det hoj & någon av er ska ner så vore det kul att samåka.

// Ullis

det låter mycket intressant, e det hela helgen ? kanske ska ta husvagnen o en polare får hojen ner kanske:yoparty
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top