Game Over Mc

lengan

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2009
Ort
Uppsala
Hoj
FZ1 - 08, KX450F -11
En allmän fråga: någon som råkar ha garage-kontakter i Uppsala, gärna någorlunda centralt (gärna nära luthagen dvs :))? Skulle vilja slippa ha 30km som det är till det nuvarande. Vet även 2 andra som är ute i samma ärende så möjlighet att hyra ut till fler finns vid behov.
 

Aqua_HeaD

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Gixxer 1000 K7
En allmän fråga: någon som råkar ha garage-kontakter i Uppsala, gärna någorlunda centralt (gärna nära luthagen dvs :))? Skulle vilja slippa ha 30km som det är till det nuvarande. Vet även 2 andra som är ute i samma ärende så möjlighet att hyra ut till fler finns vid behov.

Skulle också kunna tänka mig att betala en nätt summa om man skulle få vara med. :)
 

payneswe

Game over MC
Gick med
7 Aug 2007
Ort
vittinge
Hoj
Honda fireblade 03
kanon väder !!!! ligger sjuk hemma men har besikting kl 1450 i sala måste ju bara fixa det ;)
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
fan vilken runda i helgen, tack grabbar, nu har vi hittat en ny gp bana att åka skiten av andra touring åkare, fina rakor för en massa bus,

mer bakhjul åt folket, släng upp den på hjulet på king streeet o filmstaden rakan, burna över stora torget !!
 

cimp

Cimp
Gick med
15 Feb 2009
Ort
Vällingby
Hoj
2008 Triumph Daytona 675
hahaha men för helvete...har åkt runt med game over tröjjan, trodde inte de va någon klubb...lite pinsamt.... nu blir ja röd i fejjan :/
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Kul att åka litet med er idag, rejält avhängd med mina 25 kw, men det var skoj ändå. Vart tyvärr tvungen att avvika då jag var inne på reservtanken när jag mötte er... :gnissla
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Kul att några av er dök upp på körningen sist! Gärna fler gånger! Svaj!!
 

Blom_771

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2011
Ort
Uppsala
Hoj
2001, Suzuki GSXR-1000
Nyligen köpt en gixxer 1000, råkade visst stå Game over MC på kåpglaset, googlade mig hit, åker mest i uppsala trakterna. Vad krävs för ett medlemsskap? :) Är man välkommen?
 

dnepr

Vinglig på 2 hjul
Gick med
13 Apr 2011
Ort
Knutby
Hoj
Gsx-R 1000 -2002
Skuttar in här på ett hörn jag med.
Calle heter jag ställningsmontörsslusk.

"Åker" Gsx-r 1000 -02a, eller om det kanske är den som åker med mig? Inköpt idag faktiskt =)

Har träffat många av er tidigare dock utan hoj :)
Mig får ni dock inte se på vägen förens jag har övertygat MAN KAN att övningsköra med mig, nästa sommar lär det bli dock.

Ja det var väl så intressant jag var idag :p
 

dnepr

Vinglig på 2 hjul
Gick med
13 Apr 2011
Ort
Knutby
Hoj
Gsx-R 1000 -2002
Nyligen köpt en gixxer 1000, råkade visst stå Game over MC på kåpglaset, googlade mig hit, åker mest i uppsala trakterna. Vad krävs för ett medlemsskap? :) Är man välkommen?

Kan det vara MAN KANs gamla tro? Kan ju iofs vara flera som åkt så :)
 
Nyheter
Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Trailer: The Bikeriders

I höst har filmen ”The Bike...

Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

KTM presenterar specialversionen RC 8C

KTM har presenterat 2024 år...

Däck i massor

I nästa nummer av Bike hand...

Tre nya däck från Michelin.

Allt om MC beger sig till J...

Ingen MC-Mässan 2025

23YM CL500 Styrelsen för...

Start2Ride arrangeras 2024

Sveriges största provkörnin...

Första vårtecknet (?)

Ett av det första vårteckne...

Bike på hembesök: Örebro MC Service

Fredrik Persson poserar fra...

Top