Game Over Mc

Birkan

Enhjuling
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
2004 KTM 625 Motard
Någon som ska ut på en repa idag eller? :D En annan är ju ledig, ;)
Skicka ett mess, 073-51 02 393
 

Va?

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2010
Ort
Uppsala
Hoj
Fzr 1000 och yz 250
nån som vet av kåpor till vettigt pris till en fzr 1000. Allt sönder efter krashen:p
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Var det eventuellt någon utav er jag möte utanför Bowlaget ikväll? En kille med Fireblade 02'a som flyttade sin hoj så jag också kunde få stå precis utanför fönstret och ha uppsikt över pärlan medan jag var inne. Hursomhelst så var det jävligt schysst, man kan alltid lita på hojåkare. Tack! :tummenupp
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
Var det eventuellt någon utav er jag möte utanför Bowlaget ikväll? En kille med Fireblade 02'a som flyttade sin hoj så jag också kunde få stå precis utanför fönstret och ha uppsikt över pärlan medan jag var inne. Hursomhelst så var det jävligt schysst, man kan alltid lita på hojåkare. Tack! :tummenupp


vet inte om det kan vart nån av oss vilken färg va det på den ?
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
vet inte om det kan vart nån av oss vilken färg va det på den ?

Var den gula/lila modellen. Börjar bli litet hojar som rör sig i Uppsala nu. Dock väldigt få sporthojar känns det som, mest kromslädar och motsvarande. Tror jag sett en R1 och en Triumph (Speed Triple eller Street Triple) som är dem enda någorlunda feta hojarna. Fast kanske är ute och åker på fel tider... :D
 

lakrissmurfen

Newbie
Gick med
28 Sep 2009
Ort
Uppsala/Prag
Hoj
BMW S1000RR, 2011
Måste kanske köpa en till hoj

Körde på kungsgatan idag och hörde genast ljudet och ser snabbt att ni drar förbi blir grymt sugen att haka på men insåg att jag satt i farsans gammla skruttiga Opel corsa från 89 :huvet Fick nöja mig med en :tummenupp till er när ni stod still vid vaksala torg.

Fan måste kanske köpa en hoj så att man kan stilla sina behov även när man är i Sverige :huvet
 

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Ort
Dubsala - Lower Downtown
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Tjaba!

Rickard här, kör en svart CB1000R (har två polers som oxå kör CB)

Hänger man med ert galna tempo så kommer vi garanterat köra mycket och länge i sommar! Vi kanske även till och med vågar oss på att hänga på Nybron om vi får ;)
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Antar att det var ni som stod på Nybron ikväll vid 21-tiden eller så. Rullade förbi på min lilla maskin men hade inte riktigt ork att stanna till och snacka. Kanske nästa gång... :)
 
Nyheter
Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Trailer: The Bikeriders

I höst har filmen ”The Bike...

Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

KTM presenterar specialversionen RC 8C

KTM har presenterat 2024 år...

Däck i massor

I nästa nummer av Bike hand...

Tre nya däck från Michelin.

Allt om MC beger sig till J...

Ingen MC-Mässan 2025

23YM CL500 Styrelsen för...

Start2Ride arrangeras 2024

Sveriges största provkörnin...

Första vårtecknet (?)

Ett av det första vårteckne...

Bike på hembesök: Örebro MC Service

Fredrik Persson poserar fra...

Top