Väder, polis och rullgrus!

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
mycket rullgrus på skogsvägen från albatross golfbana till säve, i kurvan markerad i rött...
 

Bifogat

  • rullgrus.JPG
    rullgrus.JPG
    78.6 KB · Visningar: 203

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
varit ute en sväng med bilen idag, en del civilbilar i form av saabar, 9-5:eek:r en silver med regnr: eeb 627 och en mörkblå vars regnr jag tyvärr inte hann med och så.. rör sig i centrala gbg, samt 2 mc som gömmer sig vid göta älv bron..

bara så ni vet..

håll i hatten
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Poliskontroll nu på jonseredsvägen, de står i fina vänsterkurvan nästan i slutet av den nära Lerum.

en målad bil, en kille med laser och en MC-snut
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Oljespill (jävligt halt iaf) efter rondellen vid Biltema mot Hornbach till. En (inte jag ;)) som vurpade där igår eftermiddag...
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ta det lungt när ni kör förbi Lisebergs södra entre. Verkar vara polisens absoluta favortiställe att stå och skjuta prick med lasern, för att sedan vinka in fartsyndrana vid Universeum.
 

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
not
en pålis med cykel vid kugsportplatsen, ingen varning men han ser väldigt töntig (och sur, vilket det hade jag också varit om jag var 50 bast och var tvungen och ha korta byxor till jobbet) ut, så åk gärna dit och titta
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
kanske är old news för er men igår såg jag två st civila mc-snutar, dom åker runt på nya BMW offroad hojar (sorry kan ej modellen) med massa "dakar" märken och packbox bak.

dom stog vid feskekörkan när jag gick förbi och tyckte dom såg lite mysko ut, när jag kom närmare såg jag att dom hade små polis loggor på ställen vid axeln (som i övrigt var helt omarkerade).

så se upp om nån vill rejsa vid rödljuset nästagång :näsblod
 

Macckan

Övar på att köra effektivt
Gick med
22 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös
En hel del grus mellan Tuve Ishall – Lastvagnar Tuve. Mestadels strax före och efter 4h gården.
 

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
kanske är old news för er men igår såg jag två st civila mc-snutar, dom åker runt på nya BMW offroad hojar (sorry kan ej modellen) med massa "dakar" märken och packbox bak.

dom stog vid feskekörkan när jag gick förbi och tyckte dom såg lite mysko ut, när jag kom närmare såg jag att dom hade små polis loggor på ställen vid axeln (som i övrigt var helt omarkerade).

så se upp om nån vill rejsa vid rödljuset nästagång :näsblod

ajfan, hade inte en aning.. Sjukt osportsligt med omarkerade fordon.. tack för headsupen. :tummenupp
 

Goki

.....
Gick med
23 Jul 2009
Ort
GBG
Hoj
Yamaha R1 2017
Väldigt mycket rullgrus på gamla Stenungsund vägen. Den som går från Marstrand vägen (väg 168) till Jörlanda. :mad:
 

Helvetica

Ett nej är ett kanske på sikt
Gick med
2 Aug 2008
Ort
i Mumindalen.
Hoj
En väldigt grön
Rolling Stones

Kanske är old news men det är tok-mycket grus en längre sträcka på Eskilsby-vägen. Gefligt slirvigt kändes det...:skrämd
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Se upp för det stora hålet utanför Handeslhögskolan. Det ligger till vänster i det körfält som går vidare mot skattemynfigheten. Provade på hur det kändes att köra ner i det för ca 2 timmar sedan. Hade flyt det gick bra och blev ingen vurpa...

//Andreas
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Tog en liten tur idag för att köra in mina nya däck och bromsbelägg. Turen gick vid Landvettersjön. Sträckan mellan Delsjömotet och T-korsningen där man svänger av till Partille alt Landvetter, där stod en vit minibuss parkerad (kl. 13.10) och ut kliver en polis i reflexväst. Kan ju vara en förberedande fartkontroll så kör lugnt just där.
Den stod parkerad på en grusficka på höger sida ifall man kommer ifrån Delsjöområdet.
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Se upp för det stora hålet utanför Handeslhögskolan. Det ligger till vänster i det körfält som går vidare mot skattemynfigheten. Provade på hur det kändes att köra ner i det för ca 2 timmar sedan. Hade flyt det gick bra och blev ingen vurpa...

//Andreas

Höll på att köra ner i det där jävla hålet med bilen. Det är nästan på gränsen till mordförsök från Gatukontoret eller vilka det är. Hur fan kan man lämna vägen sån?
 

Sulan

WCX member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
Retta
Finns en hel del grus i slutet av Härskogsvägen.
Slutet = 10 sista kurvorna innan man kommer ut i Lerum.
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Galet många poliser ute idag bland annat åkte jag i lugn mak förbi vad som såg ut att bli en kontroll (2 MC, 1 RB) vid slutet av Älvsborgsbron i norrgående riktning. Mötte även flera MC-poliser och bilar som var på väg in mot Centrum.
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Polisen var och satte upp ett mobilt kameraskåp på E6an, några km norr om Angeredsbron (om ni är där och kör bil).
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top