SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

Stophe

Snyggast med hjälm på
Gick med
2 Jun 2008
Ort
Skogås
Hoj
2008, Yamaha R6
Röd/vit/svart R6:a, svart skinnställ.. bruden där bak med rött skinnställ.. ca 15.30 typ.. lägg gärna upp i så fall =)
 

gixxer1000

...nu på en svart retta...
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Täby
Hoj
Yamaha R1 -04a.../Tidigare; TL1000R -00, Gsxr1000K2, KTM520, KX250, Stiga Villa Pro...
Mina bidrag. :)
Fotade mellan ca 14.00 och 18.00 med några få raster, så jag har tonvis med bilder om någon känner sig bortglömd:)

Tja.. du råkar inte ha fångat en svart r1a och en svart blade nångång mellan 16-17 tiden? föraren på rettan hade svart tröja- silverfärgad hjälm me blått visir och blade föraren hade sv/vitt ställ med färgglad hjälm o guld visir..:Bugar
 

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sthlm/Tyresö
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Tja.. du råkar inte ha fångat en svart r1a och en svart blade nångång mellan 16-17 tiden? föraren på rettan hade svart tröja- silverfärgad hjälm me blått visir och blade föraren hade sv/vitt ställ med färgglad hjälm o guld visir..:Bugar

Jodå. Televinkengänget kom med :D

Röd/vit/svart R6:a, svart skinnställ.. bruden där bak med rött skinnställ.. ca 15.30 typ.. lägg gärna upp i så fall =)

Javisst har jag det...puh...nästa? :D
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Tyvärr:(
Vet att jag mötte en gul 929 när jag satt i bilen...nog så jävligt att jag hade fikarast när du körde där. :fyllisar

Då var det mao inte du som satt med tripodstativ och paparazziobjektivet Glenn-Benny i innerkurvan.

Jag gjorde en riktig bombrepa på vägen mot Tungelsta. Snittfart 50km/h bakom 5 bilar, som låg bakom 4 touringmoppar, som i sin tur låg bakom det längsta husvagnsekipage jag sett.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top