Sidan 1 av 7 1234567 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 135
    There can be only one Matte GCs avatar
    Reg.datum
    feb 2005
    Hoj
    1982 Suzuki Katana
    Blogginlägg
    8

Just nu hatar jag Ava Mc

Det tar mig ca 45 minuter enkel att åka dit.
    Dom svarar aldrig i telefon så ringa är bara att glömma.

Jag skulle ha fram och bakdrev till min hoj.
    Det är bara att räkna iskallt med att grejerna inte finns hemma så man får åka två gånger fram och tillbaka för att få grejerna.

Nu hade jag äntligen grejerna och glad i hågen så åkte jag dit för att hämta dom.

När jag nu kommer hem så har jag fått fel bakdrev.
    Jag skulle ha ett till en Gsx-R 750 -01 och får ett till en 04á där det är 5 bultar istället för 6.

Jag försökte ringa för att då bespara mig en 1.5 timme i bilkörning men.... Inte en chans.

Det är bara att sätta sig i bilen och åka dit igen.
    Dom har bergis inget hemma vilket leder till att jag kommer få åka en gång till för att hämta nästa drev när det har kommit till butiken.

Om jag nu kommer få rätt drev så kommer det ha kostat mig 6timmar i bilåka....

F...........n vad less jag blir.

It's not bragging if you can back it up. Majkies avatar
    Reg.datum
    feb 2007
    Hoj
    Fnatti
    Ja det är ingen nyhet att AVA mc inte är att räkna med.
    Hoppas det löser sig.
    "I don't always know what I'm talking about but I know I'm right."
    - Muhammad Ali

"I am the greatest, I said that even before I knew I was."
    - Muhammad Ali

Citat Ursprungligen postat av Jensah Visa inlägg
    Hatar dina argument, fullständigt värdelösa!

hungarianstallion abethebabes avatar
    Reg.datum
    jan 2006
    Hoj
    GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
    är det bara AVA som säljer drev till en 01:a, herregud här finns ju en uppsjö av internetbutiker att beställa ifrån. numera är de flesta duktiga med att leverera snabbt
    R.I.P Super Sic #58 1987-2011

Registered User
    Reg.datum
    sep 2008
    Hoj
    Ducati 1098S special
    Åker man till AVA mc så får man faktiskt skylla sig själv, hårt men sant.

No one fights the naked guy Michas avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Hoj
    KTM 560smr -06
    mm.. inte lelles för den delen heller. jävla stjärnor några av dom som jobbar i reservdelar! ringde o kollade så att allt som jag behövde fanns på hyllan, åkte dit dagen efter (ca 2tim tur&retur) men då har någon jävlev glömt o lägga upp min order! och självklart fanns INGET på lagret....
    fick fjantiga 5% på sakerna, samt tog de ca 1,5vecka för att få skiten! tack o dra åt helvete!

Skitsnack-MC Carnivores avatar
    Reg.datum
    aug 2008
    Hoj
    CBR1000RA
    Provat o maila?
    Sen låter det nästan som att det är deras fel att det tar dig 45min dit... tss tss...

Stadig men lite på sladd Benny Cs avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Hoj
    2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
    Blogginlägg
    8
    Eller ser man till att ha extra drivpaket hemma, är ju ändå en grej man behöver byta imellanåt, hellre ha det hemma när det behövs än bli stående för det är leveranstid.

Men som Abbe sa, måste väl finnas internet butiker med snabb leverans eller andra affärer än AVA?

Men lycka till och hoppas du får rätt nästa gång.
    Mina filmer på www.youtube.com sök användare bennych12. Filmar med POV 1.5, POV HD och ContourHD
    Hittelön för min STULNA Kawasaki ZX-10R Tips? http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190863
    Mina åsikter på forumet är mina egna, inte från någon av de organisationer jag tillhör.
    Färger ska endast separeras i tvätten

There can be only one Matte GCs avatar
    Reg.datum
    feb 2005
    Hoj
    1982 Suzuki Katana
    Blogginlägg
    8
    Ge mig en länk till en bra internetbutik...

Mvh

Matte

Masjävel and proud of it! Aryeys avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Hoj
    Looking...
    Citat Ursprungligen postat av Matte GC Visa inlägg

Mvh

Matte
    www.s-racing.se
    Vad vet jag? Jag föredrar svartmålade väggar, igenmurade fönster och hårdrock...

Medlem Astros avatar
    Reg.datum
    mar 2008
    Hoj
    R1 2010
    Köpte ett batteri från AVA och de va ju till fel modell jag har 11 mil enkel resa slå de!

Registered User
    Reg.datum
    sep 2008
    Hoj
    Ducati 1098S special
    http://www.addemoto.se/ - alltid suveräna.

Bitsk RMT_Racings avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    Hoj
    CBR1000RR Repsol
    Ava är ett bojsänke bland mc-butiker. Drar mig för att åka dit men då och då hamnar man där iaf. Bemötandet slår aldrig fel - totalignorans från alla i butiken och har man tur får man svaret "-det där kan jag inget om, det är inte min avdelning". Undrar hur mycket pengar de förlorar på detta eg. Från min sida har de gått miste om 1 hoj och minst en komplett skyddsutrustning. Vad är det för jäkla ställe där personalen står o tjafsar öppet bakom disken?

Nä, handla på s-racing eller grevens så får du rätt grejer snabbt och med bra service.
    Överdjävlig hantverkare

gult é inte fult.... Zephros avatar
    Reg.datum
    feb 2005
    Hoj
    Blade 929:a

fel drev.....

Jag fick fel drev jag oxå....fast från bike i Trollhättan! Jag ringde och fick efter många om och men tag i dom i butiken och frågade efter ett drivpkt till en 929:a! -Jajjamensan, det har vi hemma! svarade en lagom munter typ!
    -Bra, sa jag kan du kolla så det verkligen är rätt grejor, då jag har 5mil enkel resa?! -Det är rätt, svarade han! Satte mig i min gamla 745:a utan ac och drog iväg! Konstaterar efter ca 30 sekunder att det här måste vara årets varmast dag!
    Väl framme så kliver jag ur bilen och känner mig som förloraren av en "miss wet t-shirt"-tävling, kliver in i butiken och får mina grejor och betalar och drar! Kommer hem och drar direkt till garaget för att montera skiten då jag upptäcker att det är fel bakdrev. Va fa-n i helv-tets j-vla nötter, får ett j-vla utbrott och blir totalt vansinnig, jag frågade ju särskillt om det var rätt grejor!? Orkar inte med en resa till samma dag i den helvetes-temperaturen! Men min snälla flickvän erbjuder sig att ringa till dom och åka iväg.
    Problemet var bara att hon inte fick tag i någon i butiken så hon ringer försäljningen och där svarar dom direkt! Han vart lite frågande till varför hon ringde dit och inte till butiken, men efter att hon förklarat för honom hur det var så kollade han och det låg kvar ett bakdrev till en 929:a på hyllan och att hon var välkommen dit att hämta det!

Nu kunde det varit bra här, men det är det här som jag tycker var så jä-la bra gjort och gör att jag fortfarande åker dit och handlar! När hon kom dit så sprang hon på säljaren som hon pratat med i tlf, varpå han erbjuder sig att kompensera den extra resan genom att tanka i lite i bilen, personalen i butiken hade ju aldrig gjort de här, så det var kanske lite tur i oturen att hon ringde till försäljningen! Nu hör till saken oxå att jag handlar kanske inte för några jättepengar där men jag är fortfarande kvar som kund hos dom tack vare den säljaren!

hungarianstallion abethebabes avatar
    Reg.datum
    jan 2006
    Hoj
    GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
    Citat Ursprungligen postat av grafne Visa inlägg

addemoto har jag beställt av, la till en hundring och hade drivpaketet hemma dagen efter, det enda problemet är väl att dom bara skickar till företag tror jag, i mitt fall var det inga större problem då min syrra har företag och dom skickade det till henne.

får väl tillägga att addemoto var riktigt trevliga att ha å göra med
    R.I.P Super Sic #58 1987-2011

Ju fortare du kör desto mjukare går det. Masens avatar
    Reg.datum
    sep 2003
    Hoj
    Yamaha R1 2003
    Jag har bara gott att säga om Bike i Trollhättan

Steven Segal MC mkillens avatar
    Reg.datum
    apr 2006
    Hoj
    Yamaha FZ6-N S2 -07
    annat va de när dom låg i Hammarbyhamnen!

Light?! Luciuss avatar
    Reg.datum
    jul 2004
    Hoj
    Borttappad
    Det är, för mig, ett under hur AVA MC fortfarande går ihop!

I stort sätt alla, ALLA, gnäller om deras totala brist på kundbemötande, lagerhållning och till och med skruvade mätare på beg.hojar.

Hur kan de gå runt?

Jag har ingen större erfarenhet av dem själv, jag har hållit mig väck därifrån efter alla skräckhistorier om dem här!

Medlem
    Reg.datum
    jul 2006
    Hoj
    Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
    Citat Ursprungligen postat av abethebabe Visa inlägg
    addemoto har jag beställt av, la till en hundring och hade drivpaketet hemma dagen efter, det enda problemet är väl att dom bara skickar till företag tror jag, i mitt fall var det inga större problem då min syrra har företag och dom skickade det till henne.

får väl tillägga att addemoto var riktigt trevliga att ha å göra med
    Har beställt munstycken från dom så dom skickar till privatpersoner, snabbt går det också som sagt.

Medlem
    Reg.datum
    apr 2008
    Hoj
    RD 350
    Citat Ursprungligen postat av grafne Visa inlägg
    Håller med!

Medlem Absolut_Jonass avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Hoj
    K5
    Citat Ursprungligen postat av Matte GC Visa inlägg

Mvh

Matte
    www.samsmotor.se

asbra sida... fick sakerna efter två dagar.
    K5

Sidan 1 av 7 1234567 SistaSista

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

14+ och ganska soligt. Blev en tur på ca. 15 mil. Tog en fika i Marstrand och tittade på segeltävling.

Hixman
Vill du annonsera ovan? Klicka här