Den enda anledningen att älska USA...

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Här är fler amerikanska soldater, men utan kalsonger men med bra musik:tummenupp

:jeflayoutubeåtabortmusikfrånendelvideos

http://www.youtube.com/user/blackadder73

[YOUTUBE-ID]f0TLmR4McDE[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]9jqwfhQ0_Zs[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]x7q_2SoC9rY[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]5zchSnPcEbU&NR[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Känns inte jättesmart att ställa sig i en shoot out med röd t-shirt.
 

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Ort
Mellansverige
Hoj
;)
Having weapons is a constitutional right...

Harley Davidsons are manufactured there...

You have the right to defend your home...

The age limit for driving cars or motorcycles is 16...

Mina åsikter...
 

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
Having weapons is a constitutional right...

Harley Davidsons are manufactured there...

You have the right to defend your home...

The age limit for driving cars or motorcycles is 16...

Mina åsikter...
Ska vi vara helt petiga så är det faktiskt inte några åsikter...

Tycker du t.ex. att de du radar upp är bra eller dåligt?? Först och främst är det raden men HD som gör mig konfunderad. Trots allt är detta en sporthojsforum och deras sporthojar rosar inte marknaden precis.
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
West coast baby! Mestadels Entourageliv i LA, men även road trippin till SFO, Vegas, Kanjonen, Phoenix, San Dijego. Tre veckor.

cool!

gör som jag; tog ut en hyrbil i frisco och bilade runt sen i två veckor nedåt kusten och sen till vegas och tillbaka till frisco.
 

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Lomma, född i Sthlm
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Passa på å surfa när du är i San Diego. Utomordentligt lagom för newbies! :tummenupp

Jag försökte vindsurfa en gång i Tunisien, och det var en och en halv timme stilstudie i mänsklig förnedring. Är rädd att jag skulle göra ännu sämre ifrån mig utan mastjävel. Men mina polare kan iofs prova så står jag på stranden och säger "hang ten" till alla som går förbi.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jag försökte vindsurfa en gång i Tunisien, och det var en och en halv timme stilstudie i mänsklig förnedring. Är rädd att jag skulle göra ännu sämre ifrån mig utan mastjävel. Men mina polare kan iofs prova så står jag på stranden och säger "hang ten" till alla som går förbi.

Du är grymt mycket roligare att vågsurfa. Svårt som fan men man har kul bara av att försöka. PÅ Vindsurfingbräda står man ju mest och försöker få upp seglet ur vattnet för att ramla i och sedan stå och slita igen....
....När man nöter vågsurfing så är det ju faktiskt rätt kul att bara ligga på brädan och åka med...

Hyr en "mini tanker" på 7-8 fot så kommer du klara av att komma upp och stå iaf vid några tillfällen och kul som fan är det.

Som sagt, San Diego och Kalifornien är klockrent för oss nybörjare eftersom det är sandbotten och långa stränder vilket gör att vi inte slår ihjäl oss när vi ramlar (som man gör med sten / rev) och man slipper slåss om vågerna med locals.
 

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Lomma, född i Sthlm
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Du är grymt mycket roligare att vågsurfa. Svårt som fan men man har kul bara av att försöka. PÅ Vindsurfingbräda står man ju mest och försöker få upp seglet ur vattnet för att ramla i och sedan stå och slita igen....
....När man nöter vågsurfing så är det ju faktiskt rätt kul att bara ligga på brädan och åka med...

Hyr en "mini tanker" på 7-8 fot så kommer du klara av att komma upp och stå iaf vid några tillfällen och kul som fan är det.

Som sagt, San Diego och Kalifornien är klockrent för oss nybörjare eftersom det är sandbotten och långa stränder vilket gör att vi inte slår ihjäl oss när vi ramlar (som man gör med sten / rev) och man slipper slåss om vågerna med locals.

Låter iofs reko, bra tips, skall prova! :tummenupp
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top