Onsdagsgazzet™ 20/5

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.


Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
JAAAAAA!!! Nu är både min och KATO74´s hojar försäkrade och klara...Nu, ska det gasas och skrämma livet på kratta gubben, vatten tanten, grus olle med flera..:)
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Av respekt till Bosse så stannar jag hemma, eller NOOOOOOOOOT över min döda kropp :yoparty :hojbusa:hojbusa:hojbusa
 

MoZkit0

Sugen
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hässleholm
Hoj
Yamaha FZ1-N (Inlöst)
är det bra väder så räkna med mig, vill också roa bosse och alla de andra pensionärerna :D
 

MoZkit0

Sugen
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hässleholm
Hoj
Yamaha FZ1-N (Inlöst)
tack för en härlig runda grupp 3 trots idioter längs vägen :mad:. nån gång får vi sätta dom på plats
 

MoZkit0

Sugen
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hässleholm
Hoj
Yamaha FZ1-N (Inlöst)
Vad är det som skett?


I början av rundan efter att man svängt av från stora vägen så är det en sur gubbe som bor längs det kurviga partiet. Idag la han ut träbitar mitt i en kurva, som tur va körde ingen på dom men man vet aldrig vad som kan hända i framtden för det är ju lååååångt ifrån sista gången vi kör där förbi.
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
I början av rundan efter att man svängt av från stora vägen så är det en sur gubbe som bor längs det kurviga partiet. Idag la han ut träbitar mitt i en kurva, som tur va körde ingen på dom men man vet aldrig vad som kan hända i framtden för det är ju lååååångt ifrån sista gången vi kör där förbi.



varför gick ingen av och frågade vad i helvete han pysslade med ?? .. ta dit polisen om han börjar bråka ...
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
varför gick ingen av och frågade vad i helvete han pysslade med ?? .. ta dit polisen om han börjar bråka ...

Fajfor körde fram till han o sa till han.
Den enda gubben hade lagt ut tegelstenar på vägen och den andre kom med plankor... Idioter!!! :mad::mad:
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Snabb gruppen stötte inte på några hinder. Mer än 2 BARN som blivigt ut kommenderade att ställa sig vid vägkanten, idiot föräldrar!!!

Ser var det 2 BARN som visade att vi skulle gasa mer med handleden!! BRA FÖRÄLDRAR!!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men stanna och ring snuten! Även om dom inte kommer så gör det varje gång ni kör där och det ligger bråte på vägen. Är väl en trafikfara att lägga ut hinder på vägen?

Bråka inte med gubben, låt snuten göra det ist. En dag kan det ju hända något på riktigt. :mad:
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Snabb gruppen stötte inte på några hinder. Mer än 2 BARN som blivigt ut kommenderade att ställa sig vid vägkanten, idiot föräldrar!!!

Ser var det 2 BARN som visade att vi skulle gasa mer med handleden!! BRA FÖRÄLDRAR!!

Inte konstigt ni inte märker nått, ni kör ju snabba gruppen, är vi som kommer efter som får ta konsekvenserna hahhah :hihi:hihi

Fast igår fick jag faktiskt en tumme upp av en mor på den biten för att jag saktade ner kraftigt när hennes barn sprang på vägen, dock såg hennes ansiktsuttryck inte lika roat ut hahahha

Men stanna och ring snuten! Även om dom inte kommer så gör det varje gång ni kör där och det ligger bråte på vägen. Är väl en trafikfara att lägga ut hinder på vägen?

Bråka inte med gubben, låt snuten göra det ist. En dag kan det ju hända något på riktigt. :mad:

Ja det får bli det nästa gång! Deras argument är att de är rädda för att barnen ska bli påkörda, det är för fan en 70 väg, där ska inte barn vara överhuvudtaget :mad:
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top