Kaffe, fest och bira tråden!

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
,em det var ju det som va gotti gotti ju, fick ju mest bara mjölk hos dig yu.

Ja ja men ni måste ju komma till mig innan ni får klaga :D o jag är ju aldrig hemma eftersom jag alltid är hos någon annan och fikar :tuttar

jag frågade juh om du ville ha kaffe eller latte. å du sa latte. du kunde ju ha fått värsta kvadruppel esprezzo.
De man inte gillar brukar man kalla B.. Vad blir då en latte man inte gillar???
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
jag frågade juh om du ville ha kaffe eller latte. å du sa latte. du kunde ju ha fått värsta kvadruppel esprezzo.
De man inte gillar brukar man kalla B.. Vad blir då en latte man inte gillar???

a te ???

men nu behöver du väl inte märka ord jag sa ju bara att X kaffe var godare än ditt, även nu om ditt inte va kaffe utan en latte men va fan .... :gnissla
 

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
Ska åka till Köpenhamn tidigt som fan i morgon bitti, annars hade jag hängt på. Nästa vecka kan jag vilken kväll som helst om det är någon som är sugen

säger bara suuuug miiin
 

Bifogat

  • 280.jpg
    280.jpg
    150.9 KB · Visningar: 138

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Tänkte vara lite full på fredag, nån ska haka på?

Har ingen plan, bara spontandricka!

Sen om vi kör förkrök hos nån eller kör uteservering, kan man ju komma fram till sen. Verkar dock som om ingen i SFS dricker sprit eller öl längre :va
 

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer
Tänkte vara lite full på fredag, nån ska haka på?

Har ingen plan, bara spontandricka!

Sen om vi kör förkrök hos nån eller kör uteservering, kan man ju komma fram till sen. Verkar dock som om ingen i SFS dricker sprit eller öl längre :va

På lördag istället så är det Sthlm Cruising på Sveavägen, 1000 bilar och även några hojar som böörnar och folk som festar och mycket att titta på och många bönner att skratta åt! Då kan det vara kul att vara full kanske. Eller fredag också. Går vi på PRO-stället då?
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
På lördag istället så är det Sthlm Cruising på Sveavägen, 1000 bilar och även några hojar som böörnar och folk som festar och mycket att titta på och många bönner att skratta åt! Då kan det vara kul att vara full kanske. Eller fredag också. Går vi på PRO-stället då?

Tror väl inte att jag går på stället jag jobbar när jag är ledig.. Men är du snäll kan jag fixa ett vip-kort till dig där, så kan du förlusta dig med gammeltanterna hur mycket du vill:tungan
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Tänkte vara lite full på fredag, nån ska haka på?

Har ingen plan, bara spontandricka!

Sen om vi kör förkrök hos nån eller kör uteservering, kan man ju komma fram till sen. Verkar dock som om ingen i SFS dricker sprit eller öl längre :va

Jag dricker både öl o sprit fortfarande. Kan mycket väl tänka mig att gå ut på Fredag om du kan tänka dig att festa med en gammal gubbe
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Jag dricker både öl o sprit fortfarande. Kan mycket väl tänka mig att gå ut på Fredag om du kan tänka dig att festa med en gammal gubbe

Absolut Tikki :tummenupp i vilket fall som helst så tar jag med en ikkehojåkande vän, så utgång blir det absolut :yoparty
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Kanske drar in en sväng till stan på lörda o kollar på spektaklet, har dessvärre andra planer på fredag.
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Häng på nu da Boys&girl. Det kommer bli regn på Fredag så då kan ni ju lika gärna dricka öl med goda vänner
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jag åker ner med Persian_rider till malmö då det är nån festival där annars hade jag gärna hängt med.
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Hemma nu. Tack som fan Skåne för en otroligt rolig kvöll. Fattat ninte varför jag inte fick komma in på petricia, kände mig inte fillare än nån annan. suck!!
Kul att träffsa rickard o supergirl:banana:yoparty:yoparty:yoparty:banana
 

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer
Hemma nu. Tack som fan Skåne för en otroligt rolig kvöll. Fattat ninte varför jag inte fick komma in på petricia, kände mig inte fillare än nån annan. suck!!
Kul att träffsa rickard o supergirl:banana:yoparty:yoparty:yoparty:banana

Jag fittar inte heller!? Hur kunde dom neka? ;)

(Tro mig, du missade inget)
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Hemma nu. Tack som fan Skåne för en otroligt rolig kvöll. Fattat ninte varför jag inte fick komma in på petricia, kände mig inte fillare än nån annan. suck!!
Kul att träffsa rickard o supergirl:banana:yoparty:yoparty:yoparty:banana

Jag fittar inte heller!? Hur kunde dom neka? ;)

(Tro mig, du missade inget)

Nej Patricia var väl ingen höjdare, men tack för en riktigt bra förfest:tummenupp Jävla vaktjävel som påstod att jag var full :gnissla
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Ha ha, nu när jag läser vad jag själv skrivit, inser jag att jag kanske var lite lätt salongs-berusad. Förfesten var bäst. Kul att träffa gamla och nya ansikten
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top