Bullshit/övrigt

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Mmm blir nog inte så mycket mer brassande med gixxern i år.
Körde 39.2mil igår med frun, det var inte direkt varmt.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Då har man licens :) slutkört för iår då det var frost på hojen i lördags morse och ändå körde man på anderstorp, och i morse fick man skrapa rutorna.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
fan va fåordig du e bully. vill ju ha hela storyn från morgon till kväll i bankörar tråden. o snåla inte på detaljer o superlstiv, lukter känslor o hela paketet

Hahaha, är fan inte bra på att skriva ner sådana texter. Vi kan ta det när vi träffas :) mycket roligare att berätta.
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
sitter på tbanan på väg hem o fick helt plötsligt ett brutalt sug att dra ut o slanga. säkert helt normalt......
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
sitter på tbanan på väg hem o fick helt plötsligt ett brutalt sug att dra ut o slanga. säkert helt normalt......
Den tanken var du nog inte ensam om idag :), även om min just inte var att slanga(vilket jag tolkar som bakhjulsåka, som jag långt ifrån behärskar(1dm lättning vid fullgas på trean räknas inte :D)).

Är det samma väder imorrn drar jag definitivt ut.

Väl mött
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Den tanken var du nog inte ensam om idag :), även om min just inte var att slanga(vilket jag tolkar som bakhjulsåka, som jag långt ifrån behärskar(1dm lättning vid fullgas på trean räknas inte :D)).

Är det samma väder imorrn drar jag definitivt ut.

Väl mött

Nä med slanga menar jag byta slang o däck. Bakhjulsåka verkar ju farligt som satan, skulle dö DirEcKT.
Men har hört att det ska gå bra med en Zäta tysen.

Blir inge åka för mig mer iår, börjar bli lite väl kallt. O så skulle hojen besiktigas vilket jag inte orkar.
Får bli att vänta till våren vilket känns rätt syrt just nu.....
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Nä med slanga menar jag byta slang o däck. Bakhjulsåka verkar ju farligt som satan, skulle dö DirEcKT.
Men har hört att det ska gå bra med en Zäta tysen.

Blir inge åka för mig mer iår, börjar bli lite väl kallt. O så skulle hojen besiktigas vilket jag inte orkar.
Får bli att vänta till våren vilket känns rätt syrt just nu.....

Allt går å slanga med de3 vet ni..... Sen vet jag inte om det är för/nackdel å ha en sån underbar slangningsröv som jag har.. Mäste ju vara lättare ju lättare föraren är...
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Gick bra! kul som fan var det när man fick träna starter.

ERF-start är f-n inte kul :D Vi hade en kille som slog sig redigt när vi var iväg och tog licensen! Han hade ingen som kunde hålla hans hoj varvid den fick stå på stödet.. Han körde iväg åt höger utan att fälla upp stödet (fråga mig inte varför den inte bröt), sen kom en vänsterkurva..

Syns vi på nå race nästa år då?
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
ERF-start är f-n inte kul :D Vi hade en kille som slog sig redigt när vi var iväg och tog licensen! Han hade ingen som kunde hålla hans hoj varvid den fick stå på stödet.. Han körde iväg åt höger utan att fälla upp stödet (fråga mig inte varför den inte bröt), sen kom en vänsterkurva..

Syns vi på nå race nästa år då?

Ajaj!

Det hoppas jag, men måste få träna lite först :)
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Nä med slanga menar jag byta slang o däck. Bakhjulsåka verkar ju farligt som satan, skulle dö DirEcKT.
Men har hört att det ska gå bra med en Zäta tysen.

Blir inge åka för mig mer iår, börjar bli lite väl kallt. O så skulle hojen besiktigas vilket jag inte orkar.
Får bli att vänta till våren vilket känns rätt syrt just nu.....

Blir väl inte så värst mycket åka mer nu :( surt att man inte startade med kortet tidigare. Började 1/7 och fick kortet 7/10. Fast å andra sidan hade jag ingen hoj förrän mitten av augusti iaf.

på't igen till våren bara. får väl ta och hänga på er andra som kan det där med att trixa med hojen och se om man lär sig nåt..... :tummenupp
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Blir väl inte så värst mycket åka mer nu :( surt att man inte startade med kortet tidigare. Började 1/7 och fick kortet 7/10. Fast å andra sidan hade jag ingen hoj förrän mitten av augusti iaf.



på't igen till våren bara. får väl ta och hänga på er andra som kan det där med att trixa med hojen och se om man lär sig nåt..... :tummenupp

jupp, det är bara att hålla utkik i åka tråden när våren e på g om du vill haka. jäklar vilket sug du måste ha att åka med så nytaget kort
 

bjvN

STREETFIGHTERS STOCKHOLM MC
Gick med
10 Jan 2009
Ort
Järna
Hoj
GixXeRR 750 K7
Nä med slanga menar jag byta slang o däck. Bakhjulsåka verkar ju farligt som satan, skulle dö DirEcKT.
Men har hört att det ska gå bra med en Zäta tysen.

Blir inge åka för mig mer iår, börjar bli lite väl kallt. O så skulle hojen besiktigas vilket jag inte orkar.
Får bli att vänta till våren vilket känns rätt syrt just nu.....

Zäta tyysen?? Du vet R1:a? De är samma!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top