Bullshit/övrigt

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
ska kolla med honom, men ett par hundra för däcken får du räckna med. Vi kan dubba tillsammans :) har fått lite kött på benen efter att man snackat och pm:at med några erfarna isbrazzare

ett par hundra? det har jag fan i pantburkar i köket! ah fan ja e på! har fan varmgarage och depåställ så ja e ready to rökk unt röll! :yoparty :banana

jag lär få montera av framstänkan om jag ska på med feta dubbdäck va? :va
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
ett par hundra? det har jag fan i pantburkar i köket! ah fan ja e på! har fan varmgarage och depåställ så ja e ready to rökk unt röll! :yoparty :banana

jag lär få montera av framstänkan om jag ska på med feta dubbdäck va? :va

Killen hade bara ett bakdäck (slicks) kvar. Betalade 200kr för ett sett :D

Ska bara leta upp lämpliga skruv, låsmuttrar, brickor och innerslang så är det dags att börja dubba skiten :D
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Killen hade bara ett bakdäck (slicks) kvar. Betalade 200kr för ett sett :D

Ska bara leta upp lämpliga skruv, låsmuttrar, brickor och innerslang så är det dags att börja dubba skiten :D

ajdå, aja men hojta om du hör om fler! vore soft å ha ett par extra fälgar också så man slipper hålla på å byta.
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Pat va säjer du ??

FAN VA JAG HATAR BILISTER !!!!!

Jävlat fittor.

Ja ja men det blir väl bra tills slut nu får vi hålla tummarna på att de är tort på asfalten imorgon så får jag Wiiiiiiiiiiila till jobbet imorgon.
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Pat va säjer du ??

FAN VA JAG HATAR BILISTER !!!!!

Jävlat fittor.

Ja ja men det blir väl bra tills slut nu får vi hålla tummarna på att de är tort på asfalten imorgon så får jag Wiiiiiiiiiiila till jobbet imorgon.

haha vadå, wzup?
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
lite mindre frakturer alltså haha! nå, vad hände! tell me!

bara ett pucko som kom på i sista stund att han skulle svänga höger och oj då där kom jag åkande i bussfilen i min lugna färd till jobbet.
Jag ramlade inte ens så allting väl ........
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
ok jag bjuder på denna:

Ja jävla gokart, trots det mediokra resultatet fick jag de normala åkommorna efter ett pass i dessa jävulens påfund.
Stort jävla blåmärke o svullnad på ryggen av allt skavande fram o tillbaks i stolen, som man förövrigt sitter som en fällkniv i.
O inte nog med det, jag blev illamående som helvete o va galet nära att kaskadspy i hjälmen på vägen hem.
Hur sjukt e inte det, verkar ju helt galet att bli åksjuk när man sjävl kör.
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
ok jag bjuder på denna:

Ja jävla gokart, trots det mediokra resultatet fick jag de normala åkommorna efter ett pass i dessa jävulens påfund.
Stort jävla blåmärke o svullnad på ryggen av allt skavande fram o tillbaks i stolen, som man förövrigt sitter som en fällkniv i.
O inte nog med det, jag blev illamående som helvete o va galet nära att kaskadspy i hjälmen på vägen hem.
Hur sjukt e inte det, verkar ju helt galet att bli åksjuk när man sjävl kör.

:rofl
 

Wille R1

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
2008, Yamaha XT660X
ok jag bjuder på denna:

Ja jävla gokart, trots det mediokra resultatet fick jag de normala åkommorna efter ett pass i dessa jävulens påfund.
Stort jävla blåmärke o svullnad på ryggen av allt skavande fram o tillbaks i stolen, som man förövrigt sitter som en fällkniv i.
O inte nog med det, jag blev illamående som helvete o va galet nära att kaskadspy i hjälmen på vägen hem.
Hur sjukt e inte det, verkar ju helt galet att bli åksjuk när man sjävl kör.

...jag blev också illamående och yr så in i helvete redan efter några meter på gokart banan...har kört förut på utomhusbana och då utan problem...kanske var det en kombination av dålig ventilation och att vi körde motsols...vad vet jag...:confused:
//Wille
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top