Bullshit/övrigt

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
tjena dudes!

måste säga att jag var bra förvånad och jävligt glad när jag helt plötsligt fick blommogram idag från "Streetfighters Sthlm MC"! även om blommor e lite småbögigt ;) haha, sjukt uppskattat hur som helst! Jävligt skönt å veta att folk där ute bryr sig när man sitter här som en jävla invalid och knaprar 3 olika smärtstillande pga en efterbliven yngling i bil som inte brytt sig om att se sig omkring i trafiken när han kör.

har haft jävligt trevligt när jag varit ute och kört med er och jag hoppas att det blir av många fler gånger! tyvärr förblir jag nog en crippled bastard i minst 7 veckor till och sedan återstår det även allt polis-, försäkrings- och skadeståndstjafs. dessutom ska det ju köpas en ny hoj! va fan det nu blir!

njut av sommaren bäst ni kan iaf så ses vi förhoppningsvis på hoj igen i september!

respekt!

Patrik

Trevligt att de uppskattades :tummenupp
Vi vill ju bara visa att vi också har känslor och inte alltid är så tuffa som vi verkar ....
Vi ville också visa våran respekt för våran medmc åkare.

ni får gärna göra en grupp-fuck-you-burnout utanför hans bostad som ett manifest mot efterblivna bilförare som borde lagligt nitas samt ifråntas körkortet direkt på olycksplatsen de själva precis vållat! :tummenupp
Låter ju som en trevlig utflykt :D
 
Last edited:

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Hemkommen från Hulsfred nu. Skönt å va hemma igen å ha sovit i sin egen säng... Sett en del grymma spelningar. Surt bara att min packning blev snodd från tältet

Va ....... hade du fin kläder med dig eller varför snor man någons packning :va
 

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Ort
under en sten i skogen
Hoj
ingen
Eftersom det var uppskattat så erkänner du med andra ord att du är lite småbögig:krama
Vi är nog glada att du lever och det var verkligen inte meningen att vara där och fingra på dina bögiga sidor:2cool

Men jag hoppas inte det dykt upp andra sidor hos dig som gör att du väljer kåphoj, för det är superbögigt!

Krya på dig polarn!:tummenupp

Vad menar du?:mad:

Det är inget fel med kåpor:fakta
Så det så..:tungan
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
tjena dudes!

måste säga att jag var bra förvånad och jävligt glad när jag helt plötsligt fick blommogram idag från "Streetfighters Sthlm MC"! även om blommor e lite småbögigt ;) haha, sjukt uppskattat hur som helst! Jävligt skönt å veta att folk där ute bryr sig när man sitter här som en jävla invalid och knaprar 3 olika smärtstillande pga en efterbliven yngling i bil som inte brytt sig om att se sig omkring i trafiken när han kör.

har haft jävligt trevligt när jag varit ute och kört med er och jag hoppas att det blir av många fler gånger! tyvärr förblir jag nog en crippled bastard i minst 7 veckor till och sedan återstår det även allt polis-, försäkrings- och skadeståndstjafs. dessutom ska det ju köpas en ny hoj! va fan det nu blir!

njut av sommaren bäst ni kan iaf så ses vi förhoppningsvis på hoj igen i september!

respekt!

Patrik

Jag vet hur det känns broder, ligg i sängen o vila o ta det lugnt så är du snart på banan igen. Krya på dig
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Jag vet hur det känns broder, ligg i sängen o vila o ta det lugnt så är du snart på banan igen. Krya på dig

tack! men jo, kan inte göra så mycket annat, förutom gå till sjukgymnasten så jag får lite rörlighet i vänsterarmen igen. nyckelbenet ser inte så jävla bra ut alltså. :va
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
En instickare bara. Hänger ni med på Deltaträffen sista helgen i juli?

Apkul träff med kul lekar/tävlingar, havsbad med gångavstånd, fyra band lirar, hyra militärtält för en 5-hundring (om man vill), schyst folk från norrland (mina polare mfl), 300 i inträde inkl en bira & två frukostbuffér (tekakor med falukorv mm *mums*) en massa mer & en kall ½ liter öl för en tjuga.

Knas är nog fan på :)

www.bushmenriders.se
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
En instickare bara. Hänger ni med på Deltaträffen sista helgen i juli?

Apkul träff med kul lekar/tävlingar, havsbad med gångavstånd, fyra band lirar, hyra militärtält för en 5-hundring (om man vill), schyst folk från norrland (mina polare mfl), 300 i inträde inkl en bira & två frukostbuffér (tekakor med falukorv mm *mums*) en massa mer & en kall ½ liter öl för en tjuga.

Knas är nog fan på :)

www.bushmenriders.se

Öl är alltid gott...
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
hon kanske kan låna ddiiinn gggepäess.. så kann ni spåårrrukåtelä

oj förlåt . ja fick en celldelning

Hööörruu, hur mycket får man drrrrrrrrrrricka på dagarna ägEnTiLgeN ?
Har nu läst 7 ggr men jag Fatttttar inte !
 

InkBash

SFS
Gick med
9 Mar 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
BMW G650 Xcountry 07
Back in buisness

Tjo gott folk. Nu har jag (som nån kanske har märkt?) vart lite frånvarande ett tag, semester och annat trevligt. Har dessutom sålt duccen, (lite ångest, men den va för dyr att äga). Men igår blev abstinensen för stor, så jag gick och köpte en liten bushojj på stående fot. Inte direkt en striiitfajjtör, men man kanske kan få va med och leka med er pojkar och flickor ändå. Den har iaf inga kåpor. :tungan

Bifogar en liten bild på leksaken, som jag för övrigt hämtar i Trollhättan på måndag. :banana
 

Bifogat

  • Xcountry.jpg
    Xcountry.jpg
    71.9 KB · Visningar: 43

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Tjo gott folk. Nu har jag (som nån kanske har märkt?) vart lite frånvarande ett tag, semester och annat trevligt. Har dessutom sålt duccen, (lite ångest, men den va för dyr att äga). Men igår blev abstinensen för stor, så jag gick och köpte en liten bushojj på stående fot. Inte direkt en striiitfajjtör, men man kanske kan få va med och leka med er pojkar och flickor ändå. Den har iaf inga kåpor. :tungan

Bifogar en liten bild på leksaken, som jag för övrigt hämtar i Trollhättan på måndag. :banana

Så klart... B B B B B BBMWEEEHH ...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top