Frågor man aldrig vågar ställa

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
Fortsätter på soda-stream-temat. Vad händer om man häller i smaken och sen kolsyrar? Sprängs flaskan? Vad händer om man skulle fylla en hel flaska med koncentrat och sen kolsyra?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fråga nr. 3
(knappt att jag vågade skriva den faktiskt) :rolleyes:
Men varför förekommer det i 99,9% av porrfilmerna att killen i slutsecnen r*nkar ut sin sats i munnen/ansiktet på tjejen?
Har aldrig fattat meningen med denna procedur och varför den verkar så omåttligt populär? :va

tror att det var jörgen som ahde någon förklaring på det där... Att det skulle härstamma från gayporrfilmer där man ville visa att båda grabbarna faktiskt fick utlösning och att det inte bara var fejkstön... Och så var väl fejan ett lämpligt och väl synbart ställer jämfört med alternativen. Jag vet inte riktigt, kan ju inte direkt påstå att jag har alltför mycket erfarenhet av gayporrfilmer...:rolleyes: Men det är iallafall nåt i den stilen jag fått höra och jag tyckte att det lät ganska vettigt just då. Låter det inte vettigt nu så är det antagligen för att jag inte minns exakt vad som sades...:D

Annars är det nog, precis som någon sa, en dominansakt. Kvinnan ska visas på sin plats, att hon är lägre stående och blir mer förnedrad än mannen... Eller nåt.

Fortsätter på soda-stream-temat. Vad händer om man häller i smaken och sen kolsyrar? Sprängs flaskan? Vad händer om man skulle fylla en hel flaska med koncentrat och sen kolsyra?

Det svämmar över /sprutar ut. anslutningen är nog inte riktigt så tät/kraftig att det kan sprängas, men kletigt blir det ju iallafall...:D
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Sant!
Men tror nog att du löser ekvationen om du tänker till varför det e bra o ha en kruka på knoppen om man sitter utanför ett ramverk:)
Om inte annat skyller vi på moderaterna o kristdemokraterna:yoparty

Håller med! jag skyller gärna på dem :)
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
tror att det var jörgen som ahde någon förklaring på det där... Att det skulle härstamma från gayporrfilmer där man ville visa att båda grabbarna faktiskt fick utlösning och att det inte bara var fejkstön... Och så var väl fejan ett lämpligt och väl synbart ställer jämfört med alternativen. Jag vet inte riktigt, kan ju inte direkt påstå att jag har alltför mycket erfarenhet av gayporrfilmer...:rolleyes:
Enkompisintejag...
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Fråga nr. 3
(knappt att jag vågade skriva den faktiskt) :rolleyes:
Men varför förekommer det i 99,9% av porrfilmerna att killen i slutsecnen r*nkar ut sin sats i munnen/ansiktet på tjejen?
Har aldrig fattat meningen med denna procedur och varför den verkar så omåttligt populär? :va

Du måste ha sett minst 1000 filmer för att få fram den statistiken. Respect.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
tror att det var jörgen som ahde någon förklaring på det där... Att det skulle härstamma från gayporrfilmer där man ville visa att båda grabbarna faktiskt fick utlösning och att det inte bara var fejkstön... Och så var väl fejan ett lämpligt och väl synbart ställer jämfört med alternativen. Jag vet inte riktigt, kan ju inte direkt påstå att jag har alltför mycket erfarenhet av gayporrfilmer...:rolleyes: Men det är iallafall nåt i den stilen jag fått höra och jag tyckte att det lät ganska vettigt just då. Låter det inte vettigt nu så är det antagligen för att jag inte minns exakt vad som sades...:D

Det där kan jag inte minnas att jag sagt eller ens diskuterat. :va P -rullar är inte min påse.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Hur testar man kondomer, egentligen, och hur vet man att de man inte har testat uppfyller de krav som de testade gör?
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Flera ggr har det hänt att jag tagit ut pengar från bankomaten och tagit mitt kort och gått, men glömt att ta pengarna. :huvet

Var tar pengarna vägen?
Jo, nog dras de från mitt konto, men är "penga-luckan" öppen till nästa person kommer så att den såledels kan ta mina pengar eller stängs luckan direkt och att mina pengar hamnar i bankens system?

Bankomaten väntar en stund (minns inte hur länge), och drar sen in pengarna igen och krediterar uttaget.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det svämmar över /sprutar ut. anslutningen är nog inte riktigt så tät/kraftig att det kan sprängas, men kletigt blir det ju iallafall...:D

Anslutningen är konstruerad för att fungera som övertrycksventil.
Fontän innan explosion.

Det där kan jag inte minnas att jag sagt eller ens diskuterat. :va P -rullar är inte min påse.

Undras om jag inte hört den förklaringen på radio.

En rak, ärlig och ofjollig bög (ovanligt i media).
Förstår om man koplar till dig.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top