Någon som ska ner med hojen?

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Karlstad
Hoj
XR1200 -09
Hallå alla som åker mc!
Ska hämta hojen i morgon och tänkte åka ner på stan i Gävle och titta på crusingen. Någon som vill haka på? Alltså lördag
 

sjobussen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Ort
bollnäs
Hoj
suzuki gsxr1000/ honda xr650r superretard
tjo vi kommer nog ner ett gäng ifrån bollnäs. åker väl ner på eftermiddan nått tag.
 

Davve23

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Sandviken
Hoj
Snart en R1
tänkte åka in jag och en polare också. Bara dom här jädra molnen kunde blås bort:mad:


Hallå alla som åker mc!
Ska hämta hojen i morgon och tänkte åka ner på stan i Gävle och titta på crusingen. Någon som vill haka på? Alltså lördag
 

memories

Medlem
Gick med
2 Jul 2005
Ort
röda huset
Hoj
suzuki gsx-r 1000 K7 .GasGas Ec300 Nordic
var utgår ni från iså fall.....om det bara slutar blåsa kanske jag hänger på
 

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Karlstad
Hoj
XR1200 -09
Fan vad arg jag är:mad:. Hämtat hojen från service och lite moddning. Hojen hade flera skador :mad::mad::mad::mad:. Får se om det blir stan med den eller om jag åker ner med bilen och kollar lite bara.
 

memories

Medlem
Gick med
2 Jul 2005
Ort
röda huset
Hoj
suzuki gsx-r 1000 K7 .GasGas Ec300 Nordic
vad hade dom lyckat förstöra för dig då.:mad:... jag o polarn drog i alla fall intill gävle med våra hojjar ..kul för han med den gröna jänkarn som skulle burna,, helvete vilken smäll det blev...antingen drog bakaxeln eller motorn..
 

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Karlstad
Hoj
XR1200 -09
Jag var ner en sväng och kollade. Vart stoppad av farbror blå när jag nästan var hemma. Som tur var så hade jag mörka visiret och tog det lugnt hela vägen från stan. Han anmärkte på att reg skylten var vinklad för mycket och var oläslig bakifrån:va. Men dom var mycket trevliga.:tummenupp

vad hade dom lyckat förstöra för dig då.:mad:... jag o polarn drog i alla fall intill gävle med våra hojjar ..kul för han med den gröna jänkarn som skulle burna,, helvete vilken smäll det blev...antingen drog bakaxeln eller motorn..

Inte mindre en minst 12 anmärkningar har jag skrivit upp så länge. Både repor skrapmärken och trasiga plastdetaljer som var limmade snett mm mm mm.
Helt sjukt. Skulle inte ens lämna en folkracebil dit för service:huvet:huvet:huvet
 
Last edited:

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Karlstad
Hoj
XR1200 -09
Fan så trist! Din hoj var ju riktigt snygg från början dessutom :( Vars hade du lämnat in den nånstans?

Har en överenskommelse med firman att inte gå ut med det. Han har lovat att reda ut och fixa hojen. Men börjar tvivla på det då han skulle skicka en faktura på arbetet han gjort för 1 1/2 vecka sen. Ingen faktura har kommit än:va.
Löser inte han det så går jag ut med info snart om vilken och vad som hänt.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Har en överenskommelse med firman att inte gå ut med det. Han har lovat att reda ut och fixa hojen. Men börjar tvivla på det då han skulle skicka en faktura på arbetet han gjort för 1 1/2 vecka sen. Ingen faktura har kommit än:va.
Löser inte han det så går jag ut med info snart om vilken och vad som hänt.

Surt, men kan tilläggas att du är inte den enda som har råkat ut för detta, tyvärr...
 

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Ort
Mellansverige
Hoj
;)
Hmm, jag filmade sist så kanske borde åka den här gången.. men det blir väll hemskt segt att åka mc mitt i stan med alla cruising bilar.. Dessutom är det ju X-Rundan på Lördag och troligen ska jag medverka...

Tänkte du åka in mitt i allt och sen ta en tur utanför ?
 

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Karlstad
Hoj
XR1200 -09
Hmm, jag filmade sist så kanske borde åka den här gången.. men det blir väll hemskt segt att åka mc mitt i stan med alla cruising bilar.. Dessutom är det ju X-Rundan på Lördag och troligen ska jag medverka...

Tänkte du åka in mitt i allt och sen ta en tur utanför ?

Den har varit. Nä jag åkte bara ner för att titta. Hade varit roligt om man ställt upp ett gäng hojar på rad var min tanke.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top