Daytona 675 STHLM

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Va Andy, börjar se ett mönster, -först oljeläckage och sen så går du omkull av en "slump" :D

Trist, hur gick det med dig och hojen?
 

Dan17

PMC
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Daytona 675
Deto finare var det igår på rörken!
Fram till sista passet då LucaBrasi bestämmde sig för att fila på sin motorkåpa. Tur att puckarna satt där Andy! :tummenupp[/QUOTE]


??? Berätta.... Andy, inga hemligheter här,skojar... Seriöst, allt ok ?
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Va Andy, börjar se ett mönster, -först oljeläckage och sen så går du omkull av en "slump" :D

Trist, hur gick det med dig och hojen?

hehe det pinsamma är att jag lowsideade för att jag hade för låg hastighet vid nedlägg troligen!? hrmf.... :glömdet :D Det gick mao riiiiiktigt sakta... men gjorde säkert massa andra fel också, kom in för tvärt, slog av på gas... bättre lycka nästa gång helt enkelt, kommer bli gröna gruppen nästa gång också :tummenupp

men nä inga skador, förutom att den gröna västen gick sönder hehe!

krashpuckarna tog allt och det enda som blev repat var i princip kopplingskåpan :tummenupp
 
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
hehe det pinsamma är att jag lowsideade för att jag hade för låg hastighet vid nedlägg troligen!? hrmf.... :glömdet :D Det gick mao riiiiiktigt sakta...

men nä inga skador, förutom att den gröna västen gick sönder hehe!

krashpuckarna tog allt och det enda som blev repat var i princip kopplingskåpan :tummenupp

Haha... skönt att höra, -då var det ju nästan lite skoj :) Kopplingskåpor finns det nya att köpa!
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Haha... skönt att höra, -då var det ju nästan lite skoj :) Kopplingskåpor finns det nya att köpa!

hehe lätt! jag var mest sur för att jag pajjade sista varvet, tyckte jag hade bra flyt :)

Träffade sjökexet också ju, som gjorde mycket fina riktigt snygga varv! filmade honom från kanten :tummenupp
 

SjöKexet

seabiscuit
Gick med
14 Feb 2006
Ort
Växjö
Hoj
Koreansk kombi
hehe det pinsamma är att jag lowsideade för att jag hade för låg hastighet vid nedlägg troligen!? hrmf.... :glömdet :D Det gick mao riiiiiktigt sakta... men gjorde säkert massa andra fel också, kom in för tvärt, slog av på gas... bättre lycka nästa gång helt enkelt, kommer bli gröna gruppen nästa gång också :tummenupp

men nä inga skador, förutom att den gröna västen gick sönder hehe!

krashpuckarna tog allt och det enda som blev repat var i princip kopplingskåpan :tummenupp

Som sagt, tur i oturen att det gick såpass bra som det gick.

Fit for fight på måndag?
 

freddan69

fredrik wallin
Gick med
16 Jun 2008
Ort
östermalm
Hoj
2008 zx6r, 2009 street 3 r
Skulle vara kul om ngn är intresserad av att hänga med till kinnekulle 13-14 juli!
Har kontakt på skåp bil så kostnaden för bil landar på 700/pp:- + soppa och boende vilket man kan fixa billigt nära banan.
Stugan kostar 890:- för 2 dygn, och ligger mellen götene och banan!
Finns bra med platser kvar, smc school.
Kommer även att köra mittsverige banan 14-16 aug om ngn är intresserad.
Pm:a om intresse finns/ mr fred
 
Last edited:

Xmotojohan

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2008
Ort
sthlm
Hoj
bmw g650xmoto
åka till helgen?

är det någon som ska ut å åka lite i helgen? ska tydligen bli skapligt väder, så jag kanske kan smita i väg några timmar
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Tack för i dag, kul att träffa er :tummenupp

Äntligen styrde det ihop sig med åkningen för mig! Riktigt kul att träffa er idag synd att halva squadronen va tvungna att åka iväg men det tar vi igen!

Tack för att ni inte totalt skratta ut mig idag så som jag såg ut, Skinnställ och skor kommer på måndag! DÅ JÄVLAR!
 

HerbieMcflurry

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sthlm, G:a Enskede
Hoj
Daytona -08
LucaBrasi -> Id: 675-07 svart - Imperial Forces patch på ryggpuckeln och på cutsen - Clover helställ - Söder

saeco 12 -> Id: 675-08 BLÅ! Svart Alpinestarställ, svart Shoei och inga modifieringar av hojen förutom saeco12 klibbor. Bor i norrort, men hänger en del söder om stan.

Mindtwist -> Id: 675-08 röd med Jardine slip-on - Arlen Ness svart-röd-vitt ställ - blå Scorpionhjälm med skull på- precis söder om söder.

955i -> Id: 675-08 svart med TOR-pipa. Svart/silver Daineseställ och Araihjälm på skallen. Ses ofta med PMC-tröja över eller en trafikvänlig gul jacka och en ryggsäck. Södermalm/Värmdö/Kista[/QUOTE]

Dan17 -> Id: 675-08 Blå,TOR-pipa,etc. Svart/Vit Spykeställ,Shoei (blandad färjer,mest röd).Svart väst,PMC-tröja eller vanlig tröja.Syd side.

HerbieMcflurry -> id: 675 -08 Svart, TBR pipa. Svart/silver/vitt berikställ. Vit Shoei hjälm.
Svart luvtröja med gul "WE KILL SUCKER" text på bröstet. Gamla Enskede
 

Xmotojohan

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2008
Ort
sthlm
Hoj
bmw g650xmoto
kul att träffa er alla :tummenupp synd bara att jag var tvungen att dra:mad:men det måste vi göra om:krama nu ska jag bygga klossar med ett av mina monster
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Tja HerbieMcflurry och välkommen, hå¨ll utkik här för lite 675 körningar, hittils har det avrit ganska tunnt med dom, men skärpning pågår :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top