SFS gruppkörningar 2009

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Bullyshit skrev:
Blir svårt när jag och galli armbågskrapar i kurvorna att fota samtidigt men vi ska göra ett försök så kan ni banåkare koncentrera er på att kanske få ner knät i backen!


Va ni roliga nu ?

:glömdet

Jag kommer ha skrap märken i hjälmen innan mitt knä når marken med min HighTower maskin, era knän ligger ju i backen när ni hoppar upp på hojen ju för fan. :arsele :D :rofl :yoparty :banana :tummenupp :tuttar :3freak

PS: Galli och du försökte skriva att du tyckte att Bully skrev fina ord (flera ord) då borde du skriva på engelska "words" annars blir det ju bara ett ord inte flera ord som bildar en mening. Dig it ?
End of lesson number one.
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jag önskar jag blir lika grym som er när jag blir stor ?

:glömdet

Jag kommer ha skrap märken i hjälmen innan mitt knä når marken pågrund av en fet highsider tack vare min keffa HighTower maskin, era knän ligger ju i backen även när ni slangar. :arsele :D :rofl :yoparty :banana :tummenupp :tuttar :3freak


Ingen fara Zid! vi ska nog lära dig också:krama
 

Skuggan

Guest
Blir svårt när jag och galli armbågskrapar i kurvorna att fota samtidigt men vi ska göra ett försök :) så kan ni banåkare koncentrera er på att kanske få ner knät i backen!:arsele

En vacker dag kanske du oxå får uppleva känslan i att ta en kurva med knät i backen bully :såjaponken
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Jag har haft hela kroppen i backen, i en kurva. Så bara ett knä känns lite kvinnligt
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Jag har haft hela kroppen i backen, i en kurva. Så bara ett knä känns lite kvinnligt

:Bugar

Fan också Tikki, det går ju inte att bräcka dig i något längre. Skulle kanske vara en stopie då, eller har du även rekordet där.
Man bli ju förbannad :mad:
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Nope, Stopies kan jag inte skryta med, Däremot har jag nog fan klubbrekord i allt annat:huvet:huvet:huvet
 

Engelolsen

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2008
Ort
sollentuna
Hoj
Svart Er6
Söndag

Var trevligt att åka med er om detta är en öppen körning åker jag gärna med er om man får ...
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
En vacker dag kanske du oxå får uppleva känslan i att ta en kurva med knät i backen bully :såjaponken


du är ju gubbe och lyckats kyssa backen med knät lite nu efter alla år :såjaponken :tungan

edit:utan bildbevis :p

Var trevligt att åka med er om detta är en öppen körning åker jag gärna med er om man får ...

vore trevligt!
skriver upp dig på den norra sidans lista :)
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top