SFS gruppkörningar 2009

AbzenT

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Ort
Vällingby
Hoj
Hornet -07, GSX750F(†).
Men som i denna tråd har jag ställt frågan ifall det ska vara en öppen eller ickeöppen körning men ser inte nåt inlägg från nån som tycker den ska vara ickeöppen körning förutom just ditt inlägg nu men det handlar om en körning som redan varit och inget kan göras åt. Så nästa tillfälle du eller nån annan ger ett datum/förslag på en körning så framför det.

Samtidigt har det varit riktigt sköna snubbar på våra senaste körningar som gärna får hänga med på alla öppna körningar vi har.


Som en av dom som har hängt med ut på några av era öppna körningar måste jag säga att ni är ett gäng riktigt sköna snubbar, och Josy så klart, att vara ute och köra med, även om inte alla alltid tar rätt väg i rondellerna :tungan

Jag kan tyvärr inte hänga med ut i helgen, eftersom jag har jour och måste hinna till skanstull inom 30-60 min :huvet
Men kommer att haka på så många öppna körningar jag har möjlighet till :tummenupp

Ha det riktigt bra på söndag!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Tjaba grabbar, jag åkte med er för nån vecka sen, det gör jag gärna om nån gång! Harebra sålänge!

det är ju supermankillen :) klart du är välkommen o köra med oss :tummenupp hänger du med nu på söndag?

Som en av dom som har hängt med ut på några av era öppna körningar måste jag säga att ni är ett gäng riktigt sköna snubbar, och Josy så klart, att vara ute och köra med, även om inte alla alltid tar rätt väg i rondellerna :tungan

Jag kan tyvärr inte hänga med ut i helgen, eftersom jag har jour och måste hinna till skanstull inom 30-60 min :huvet
Men kommer att haka på så många öppna körningar jag har möjlighet till :tummenupp

Ha det riktigt bra på söndag!

Kul att du tycker det :)
du är så välkommen när du kan :tummenupp
 
Last edited:

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Ort
under en sten i skogen
Hoj
ingen
Tog ledigt från jobbet på måndag så att jag kan följa med på söndag och ändå lämna in hojen.
visst gjorde jag det bra?
Gäller möte fortfarande på shell i botkyrka?
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Hur många blir ni på ett ungefär? Är det inte ett helt hockeylag som ska ut och trilla i rabatten så hänger jag gärna på!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Tog ledigt från jobbet på måndag så att jag kan följa med på söndag och ändå lämna in hojen.
visst gjorde jag det bra?
Gäller möte fortfarande på shell i botkyrka?

grymt då skriver jag upp dig:tummenupp kul som fan att du kirrade det :)

Hur många blir ni på ett ungefär? Är det inte ett helt hockeylag som ska ut och trilla i rabatten så hänger jag gärna på!

Vi blir nog 5-8st så häng gärna på :) vore as kul!
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Ta bildern nu så vi banåkare får se vilken fin tripp ni tar.

Blir svårt när jag och galli armbågskrapar i kurvorna att fota samtidigt men vi ska göra ett försök :) så kan ni banåkare koncentrera er på att kanske få ner knät i backen!:arsele
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top