japp första boten.

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Ort
örebro
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Årets först hastighetsbot är fixad!
Jäfla skit hevlete satans ......
Fattar dom inte att man måste köra in sommardäcken på bilen!!!
Dom satans kommunisthororna tyckte att dom var snälla som lät mig behålla kortet. SNÄLLA????
Jag betalar fan skatt så dom har råd med munkar och så har dom mage att vara stöddiga och otrevliga!
Pistol och polisleg kompenserar inte för bristande intelligens och liten balle. Är det så jävla svårt att vara lite artig eller måste dom börja en konversation med "HUR JÄVLA FORT KÖR DU?" och sen är det dags för SM i dumma frågor och moral predikan, bara tur att jag han hem innan tanten anmälde mig försvunnen.
Tur också att man har en spärr mellan hjärnan o munnen!

fan fan fan!!! :huvet :huvet :huvet :huvet
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Men spärren mellan hjärnan och tangentbordet saknas?? :hihi
Surt som faen att åka dit och ja.. dom kunde faktiskt vara lite trevliga...
Det är iaf en jefla massa stålars man blir av med...
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
HAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahahHAhahahahaahaha.......muahahahahahahahahahah


:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

















:glömdet
 

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Ort
örebro
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Och jag som trodde folk skulle tycka lite synd om mig!
Jag ska olla er alla när ni ligger i gips vagga på USÖ!
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hallå... Jag blir väl inte ollad heller :eek:rolig :skrämd jag var ju.... nästan snäll och visade liiiite medlidande... :hihi
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
du kan få en sympatiollning... just because you like it
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Mjoo, man blir sur när de lägger in sina åsikter i det. Ok om de ger böter eftersom det är mot lagen men att de sen ska stå o predika. Nä fy fan, då borde man få rabatt på boten. De ska ge fan i att hacka på en.
 

ladelai

The Patriots
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Huddinge Hills
Hoj
Yamaha R1, Yamaha MT-07
De verkar vara extra snälla nu på fredagseftermiddagarna mellan Hallsberg och Örerbo med att fånga fartsyndare på e20. De glider runt i en civil SAAB 95 sedan grön/silver metallic historia med WAV eller liknande som bokstäver i regnrt. Kan lätt identifieras på dennes 300 antenner där bak.

De brukar även ofta ha fartkontroll strax efter bron över motorvägen vid Varberga ut mot Mellringe/Närkes kil enligt en kompis som bor i området.

Jag fick nog ändå den första och mest förjävliga boten när jag tänker efter då jag fick 750 riksdaler för att inte haft lyse på cykeln i vintras hem efter träning med flickvännen runt kl halv åtta på kvällen en fredag på upplyst cykelväg på väst. Jag var nära att klappa till gubben och det hade lätt varit värt det såhär i efterhand när jag tänker tillbaka på det.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top