Bed and breakfast på bulten

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
"Ägarens farmor föddes på Sadelmakartorp år 1900". :)

Då kan vi utgå från att de bodde där innan MC-Sverige hittade vägen...

Den som bor i "Magasinet" får åtnjuta ljudet av en accelererande tvåhjuling i uppförsbacke, bekvämt placerad rakt bakom densamma under färden Tungelsta -> Rosenhill. :tummenupp
 
Last edited:

Rogrrr

Medlem
Gick med
28 Jan 2007
Ort
Varberg
Hoj
R1200GS
Ungefär sådär såg min hemsida ut 1997. :rofl "en rofylld upplevelse" utlovas - håll er ifrån vägen bara!! :tungan
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Om bara 10% av oss som åker bulten fikar hos henne så tror jag att hon gärna knäskurar bulten som tack:D Vore ju inte dumt med lite depåpersonal:D
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
"Må Bra - paket

Visst är du värd en avkopplande helg - utan att åka långt eller betala fantasipriser. Här i vacker miljö på Södertörn nära Sörmlandsleden, bara 30 minuter från stan får du och din vän en rofylld upplevelse. I priset, 795 kr/person, ingår välkomstfika, trerättersmiddag, övernattning i dubbelrum och frukost. Vill ni njuta extra mycket finns möjlighet att boka klassisk massage och bastu."


Vad överraskade gästerna ska bli.....:D

Man kanske skulle boka en weekend med tjejen! ser ju fantastiskt mysigt ut!:3freak (är faktiskt skrämmande likt logementet vi hade i lumpen...)
 

Bifogat

  • Magasinet-TV-rum-2007.png
    Magasinet-TV-rum-2007.png
    97 KB · Visningar: 208
Last edited:

moog

MOTORVÄG SUGER!
Gick med
20 May 2004
Ort
Eken
Hoj
KTM 450 EXC. Cagiva Elefant 750. Triumph trepip
Hon borde lägga till "sporthoj.com" under länkar.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Många har bara läst om denna väg men aldrig fått uppleva den. Är hon smart kan hon tjäna cash. Bara att boka in er ni som bor söder eller norr om Sverige så får ni en heldag eller flera dagar på denna fina väg :) man kan alltid vända på saker och ting så det blir en bra grej av det hela.

Bara hon inte försöker förgifta oss eller liknande när vi besöker hennes "fik" eller vad man vill kalla det.

Jag ska i alla fall förbi henne och även erbjuda henne att hänga på nångång bakpå :) inte för att jag tror hon kommer tacka ja men hade varit kul att få henne frälst :banana
 

irons_kusin

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2009
Ort
Tjeckien
Hoj
Såld
"Vi" har på film (tank-cam) när hon och hennes gubbe (?) - skyfflar upp grus från uppfarten #1 på bild, jag står parkerad på ruta #2 och filmar frammåt med tankcam... Stannade just för att snacka lite ang gruset.

..hur som helst, kör försiktigt där. Dom verkar vara lite bönder/a-lagare, sett dom flera gånger..hålla på - skyffla upp grus på vägen :3freak :gnissla

Visst tycker säkert en del moral-nördar att man får skylla sig själv? -om man brassar vägen fram och tillbaks i bombartempo...Men hon gör sig skyldig till ett grövre brott än "trafikförseelse" el vårdslöshet i trafik, nämligen eventuellt dråp eller försök till mord alt vållande till kroppsskada. Det är en bit upp i straffskalan.

:rolleyes: ..jag rekomenderar dock inte att munhuggas på plats, det blir en ganska primitiv nivå på det hela. Been there, done that.
 

Bifogat

  • Flygbild2d.JPG
    Flygbild2d.JPG
    82 KB · Visningar: 385

Skuggan

Guest
"Vi" har på film (tank-cam) när hon och hennes gubbe (?) - skyfflar upp grus från uppfarten #1 på bild, jag står parkerad på ruta #2 och filmar frammåt med tankcam... Stannade just för att snacka lite ang gruset.

Släng upp rullen :tummenupp
 

JohanG

Livsnjutare
Gick med
17 Dec 2007
Ort
Huddinge
Hoj
DragStar 1100-03 + Ducati Hypermotard 950 SP -19. Föredettingar: Street Triple R-14, Street Triple -08, FZR 1000 -90
Dom har ju helt klart missat den självklara målgruppen - Hojåkare, närhet till södra Stockholms motorbana... Hade jag bättre it-kunskaper skulle jag kostnadsfritt uppdatera hemsidan :yoparty
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top