Ännu en anledning att älska USA

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Esch, med tanke på hur många mördare USAs rättssystem tar hand om varje år så är 1 gubbe hit eller dit inte så farligt. Han hade säkert gjort nåt annat ändå, det är aldrig inte helt utan anledning man blir dömd för mord.

"trots att en medbrottsling" ... han var alltså en brottsling trots allt.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
http://www.dn.se/nyheter/varlden/obama-pressas-om-homosexuella-soldater-1.862248

Skönt att det börjar hända saker och ting.
Att militären själv inte inser det nåt så grymt ironiska i att dom offrar sina liv och krigar för FRIHET och DEMOKRATI, men dom som ska kriga för denna FRIHET och DEMOKRATI.... dom MÅSTE vara heterosexuella, och gärna män, men p.g.a nuvarande brist på blod att spilla, ehmm... jag menar soldater, så tas även kvinnor in (men helst inte)...

Fasen, inte ens Microsoft eller Apple skulle väl komma undan i USA med att enbart välkomna heterosexuella att jobba hos dom (eller varför inte ta det ett steg längre och kräva "sexuell-ID" vid köp av deras produkter, endast för hetero) :mad: :rofl


US and A, the land of the free, so long as you put your cock where we tell you to, not where you want... :hihi
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Amerikas väpnade styrkor tågar in i Nordkorea skrikandes
"We are here, we are GAY! Get used to it !!!"
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
att militären själv inte inser det nåt så grymt ironiska i att dom offrar sina liv och krigar för FRIHET och DEMOKRATI, men dom som ska kriga för denna FRIHET och DEMOKRATI.... dom MÅSTE vara heterosexuella, och gärna män, men p.g.a nuvarande brist på blod att spilla, ehmm... jag menar soldater, så tas även kvinnor in (men helst inte).
Men vad fan, det är ju illa nog att kvinnor våldtas under krig. Ska nu män behöva gå samma öde till mötes :mad:
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
:rofl

Fick en bild där en manlig men extremt feminim soldat tafsar och har sig mitt under pågående strid på sin stridande kollega.
"STOP IT! Your gonna get us both killed" :D
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Det här är tamefanemig sjukt underhållande :rofl
Ska börja hänga lite mer i otkvadrat-delen.:banana
 

nsren

knasig skåne pojk
Gick med
11 Nov 2007
Ort
Kristianstad/åhus
Hoj
r6-00 nsr 125r -99
ja hatar usa !! det ænda de bidragit med till værden ær ekonomisk obalans och korruption ...
hela latin amerika ær ju ett stort bevis på detta ... iofs finns de många bra saker med landet oxå men de ær væll inte så viktiga ... tycker i alla fall inte ja

obs ær i norge det ærdær før jag anvænder Æ OCH Ø
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
ja hatar usa !! det ænda de bidragit med till værden ær ekonomisk obalans och korruption ...
hela latin amerika ær ju ett stort bevis på detta ... iofs finns de många bra saker med landet oxå men de ær væll inte så viktiga ... tycker i alla fall inte ja

obs ær i norge det ærdær før jag anvænder Æ OCH Ø

hahaha din lilla colombianska banan, inga norgehistorier nu...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Såg för ett tag sen att Texas har planer på att bilda ett eget land och inte vara delaktigt i USA längre.

Om Texas blir ett eget (himmel)rike så ska jag utvandra dit. :yoparty
Fy fan vad najs att åka runt i V8 med sina gunz hela dagarna och ha en påse pengar att köpa baconnaise för.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Om Texas blir ett eget (himmel)rike så ska jag utvandra dit. :yoparty
Fy fan vad najs att åka runt i V8 med sina gunz hela dagarna och ha en påse pengar att köpa baconnaise för.

Jag skulle till och med tänka mig att lägga till med en schysst mustache och en härlig dialekt.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top