Tyskröv släng dig i väggen!

Gurra G

Hallå där...kött o blåbär
Gick med
18 Jan 2004
Ort
Småland
Hoj
690 Smc
Är ju musik! Eller nått. Jag ska göra avsteg från det kollektiva tänkandet på SH att allt som inte är en K5/R1/whatever som har begåvats med ett slipon, och på sin höjd ett Pazzo handtag eller två beroende på vilket håll föraren vällt sin ögonsten, är bara skräp.
Jag tycker iaf att dom låter härligt raspigt!

[YOUTUBE-ID]HhwCKAZ7UCE[/YOUTUBE-ID]

Va e det för fel på dem:va
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Ta bort skygglapparna och lär er att uppskatta fler kulturyttringar än era egna, det är uppfriskande. Dessuton ska man komma ihåg att de man fördömmer precis lika gärna kan säga samma sak en själv.

Nu kan jag knappt någonting om Japan men de verkar ha ett stolt kulturarv, det är väl därifrån de hämtar en del inspiration till sina utsmyckningar. Är det bara jag som ser likheten mellan bosozoku och en forntida krigare till häst?
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Den killen skulle man ju bara velat ge en rak höger bara sådär när han gör så med en hoj, snacka om idiot :död

Det blir så där när man inte är "man enough to ride the bike" så det enda man kan göra för att visa maskinen vem som är herre över den, är att hålla fullgas.
-Stillastående givetvis, annars dör man ju DiReKt!11
 

KimL

Beware
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R7, 2022
Det blir så där när man inte är "man enough to ride the bike" så det enda man kan göra för att visa maskinen vem som är herre över den, är att hålla fullgas.
-Stillastående givetvis, annars dör man ju DiReKt!11

Hahaha.. kan vara så ;). En sådan där typisk wanabee borde inte få visstas i närheten av en hoj.
 

CMA

Övning ger färdighet
Gick med
18 Jun 2009
Ort
Motala
Hoj
Suzuki SV1000S-2007 Suzuki sv1000s-04 (såld) Fireblade-98 (såld)
Den killen skulle man ju bara velat ge en rak höger bara sådär när han gör så med en hoj, snacka om idiot :död

Är det nån som vet om hans identitet?:arsele Bostadsort? Äger han hojen fortfarande.... stackars sate som är efter honom som ägare,.....

jubelidiot.....:huvet
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
En sak jag tycker är kosntigt är ju att dom inte skjuter några motorer? Finns inget elektroniskt varvbryt på dom där som på moderna hojar precis...

Eller att inte oljan börjar "koka" och dom skär ihop....hehe
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
En sak jag tycker är kosntigt är ju att dom inte skjuter några motorer? Finns inget elektroniskt varvbryt på dom där som på moderna hojar precis...

Eller att inte oljan börjar "koka" och dom skär ihop....hehe

Tja.. dom är ju inte Italienska utan japanska så det är nog inga större problem.

Någon som känner för att starta en klubb? Blir så sugen på hela paketet med bil mc och yrket som motorvägsterrorist.:banana
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
äh. han värmer ju bara däcken lite innan han tänkt ge sig ut på bulten för att slå Fürstens rekord :D
 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Japanerna gör ju i vilket fall som helst ett jävla jobb med sina bilar/hojjar men sen om det är snyggt det är ju en annan sak.... :p

Är det nån som vet om hans identitet?:arsele Bostadsort? Äger han hojen fortfarande.... stackars sate som är efter honom som ägare,.....

jubelidiot.....:huvet

Skulle vara bra att veta reg nr så man inte råkar köpa skiten...
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top