Dags att hetsa i NEC & REC, Anderstorp 2-3 maj

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
ja ni lär väll bli några om den där titlen men ALLT I DÄCK vinner hoppas jag sen hade de ju varit kul för er att bli 2a de e ju alltid något!!

Lite synd om Alltid Näck, som inte ens kommer att bli 2:a. Vårt gubblag ska inte glömmas bort, kapaciteten finns där.....
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Lite synd om Alltid Näck, som inte ens kommer att bli 2:a. Vårt gubblag ska inte glömmas bort, kapaciteten finns där.....

Sen slår Skåneligan, precis som vi, Alltid Näck alla dagar i veckan, så de har eg bara en tredjeplats att fightas om.
 

R6supersport

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2008
Ort
I ett hus
Hoj
Tuff
alltid näck!! hällre de en ett rutinerat gubblag!!!!! (släck ljuset så jag hittar hålet) e de standad kommentar i gubblaget??:arsele
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
alltid näck!! hällre de en ett rutinerat gubblag!!!!! (släck ljuset så jag hittar hålet) e de standad kommentar i gubblaget??:arsele

På vilket sätt är Fiver mer gubblag än Alltid Näck?!:va

Edit:

Snittålder på Fiver är (30+31+43)/3= ca 34,2/3

DonQ är 30 och Klippinge är 37, vilket innebär innebär att Hägerström enligt din uppfattning borde vara 37 han med, och det förstår ju varenda jävel att han inte kan vara. Hägerström är skitgammal!!!
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
På vilket sätt är Fiver mer gubblag än Alltid Näck?!:va

Edit:

Snittålder på Fiver är (30+31+43)/3= ca 34,2/3

DonQ är 30 och Klippinge är 37, vilket innebär innebär att Hägerström enligt din uppfattning borde vara 37 han med, och det förstår ju varenda jävel att han inte kan vara. Hägerström är skitgammal!!!

Du glömmer bort att vi har ett lag till, med samtliga förare över 40. Skalman är 44, Stagh är 40 och Bäsen är väl 43, det borde göra en högre snittålder än vi ungdomar....
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Du glömmer bort att vi har ett lag till, med samtliga förare över 40. Skalman är 44, Stagh är 40 och Bäsen är väl 43, det borde göra en högre snittålder än vi ungdomar....

För mig är det bara ett team som gäller, men visst blir jag glad om de kan bli tvåa.

alltid näck ser ju unga ut!!!

Jag ser ut som 25, Robban som 35 och Fluan ser ut som en 12åring med elefantiasis i hela kroppen. Hägerström ser ut som de gjorde i min historiebok från lågstadiet, med den skillnaden att han har bytt ut träpåken mot en ölburk.
 
Last edited:

Bimota

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Ort
sollentuna
Hoj
Ducce 748R Evoluzione, Yamaha TT600
är det inte dags att få uppgifter om anmällan till första race? snart bara 2veckor kvar.
hur mycket det ska betalas, vart det ska betalas, tävlings program(skulle Bottarna köra sista race) m.m.?
 

R6supersport

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2008
Ort
I ett hus
Hoj
Tuff
På vilket sätt är Fiver mer gubblag än Alltid Näck?!:va

Edit:

Snittålder på Fiver är (30+31+43)/3= ca 34,2/3

DonQ är 30 och Klippinge är 37, vilket innebär innebär att Hägerström enligt din uppfattning borde vara 37 han med, och det förstår ju varenda jävel att han inte kan vara. Hägerström är skitgammal!!!

silket mattesnille du! imponerad där oskar:tummenupp
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
På vilket sätt är Fiver mer gubblag än Alltid Näck?!:va

Edit:

Snittålder på Fiver är (30+31+43)/3= ca 34,2/3

DonQ är 30 och Klippinge är 37, vilket innebär innebär att Hägerström enligt din uppfattning borde vara 37 han med, och det förstår ju varenda jävel att han inte kan vara. Hägerström är skitgammal!!!

Så som du gnäller så kan man tror att du är minst, en typ 70 eller nåt och inte 31.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Så som du gnäller så kan man tror att du är minst, en typ 70 eller nåt och inte 31.

Jag är inte ens 31 ditt fyllo! Dessutom måste du lära dig att skilja mellan gnäll och påpekanden.

...och när ska du lära dig att inte riskera att bli påmind om R1000 på Atorp, då du med gråten i halsen gav upp en tävling redan på kvalet??:arsele
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jag är inte ens 31 ditt fyllo! Dessutom måste du lära dig att skilja mellan gnäll och påpekanden.

...och när ska du lära dig att inte riskera att bli påmind om R1000 på Atorp, då du med gråten i halsen gav upp en tävling redan på kvalet??:arsele

:pungsparksmiley

silket mattesnille du! imponerad där oskar:tummenupp

Vad betyder silket? Menar du tyget silke?:confused:
 
Last edited:

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Jag är inte ens 31 ditt fyllo!

Haha, så du gick på den lätte...:arsele

...och när ska du lära dig att inte riskera att bli påmind om R1000 på Atorp, då du med gråten i halsen gav upp en tävling redan på kvalet??:arsele

Det där kan du tjata om till dödagar utan att komma någon vart med. Jag är helt övertygad om att publiken tycker att du börjar hacka som en gammal utsliten stenkaka. Du får allt komma med något nytt, det är 2009 nu, Oscar.

Hur gammal var det nu sa du att du ville vara? 21?

Vad betyder silket? Menar du tyget silke?:confused:

Baaah, vad är det där? Moderatorpennalism mot Allt i Däck sympatisörer.

Jag skall allt anmäla dig till någon seriös moderator här på forumet. :gnissla
 
Last edited:
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top