Dags att hetsa i NEC & REC, Anderstorp 2-3 maj

Roberth

Jag är egentligen ganska snäll.
Gick med
3 Oct 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZZR1100. Yamaha R1
Mot alla odds kommer Big Boy´s, Big Toy´s racing till start i år också, nu med ännu äldre snittålder på förarna för att leva upp till start numret 65+:D

Eftersom vår taktik med "sakta men säkert" fungerat tidigare behåller vi samma gamla R1:a som fungerat så bra de tidigare 6 säsongerna, och kompletterar bara med Chrille som 3:e förare, förutom Orluff som är tillbaks som 1:e förare efter att ha renoverat knät i vintras.

Målsättningen är som alltid högt ställd, vi skall in bland topp-40!
Och framförallt skall vi ha riktigt SKOJ:banana

Fan vad nice. Ett team som jag & Jompa kan ligga och kurva med.:D
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Har du drabbats av svennesärskrivarsjukan?

5 skåningar på de första två platserna, samt att vi har en vinnarkurva som ingen annan. Hur kan du få det till hybris?!

Och alla uppåtgående kurvor böjer så småningom av nedåt. När är det dags för er? 2 maj 2009? Elfel i kitkabelhärvan?
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Ikväll var det premiär för Humlans nya kitbike på Anderstorp. Vår spionfotograf var där och fick den på bild. Notera speciellt kitbromsarna för 60000€.
 

Bifogat

  • tchernine2.jpg
    tchernine2.jpg
    82.8 KB · Visningar: 96

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Suzuki 1000
Åfan, jag kunde svurit på att vi var överrens om att det berodde på föraren?
Under "håll med annars blir det inget mer åka" hot håller man ju med om vadsom. Som jag minns det var vi överrens om att inga förarfel alls begåtts, en typisk race-incident alltså. :hihi
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Under "håll med annars blir det inget mer åka" hot håller man ju med om vadsom. Som jag minns det var vi överrens om att inga förarfel alls begåtts, en typisk race-incident alltså. :hihi

Ord som "Han bara flög förbi", och "Man kan bara inte köra om på det där viset" säger kanske en hel del om attacken på de 12 varven......
 

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Suzuki 1000
Ord som "Han bara flög förbi", och "Man kan bara inte köra om på det där viset" säger kanske en hel del om attacken på de 12 varven......
Ja?! Vad vill du ha sagt?! Att jag är snabbast är väl inget nytt.?! ;) Bra iaf att hojen var funkis resten av racen. Förmodar du har lärt dig nåt till i år så vi slipper såna där missöden. :hihi
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Ja?! Vad vill du ha sagt?! Att jag är snabbast är väl inget nytt.?! ;) Bra iaf att hojen var funkis resten av racen. Förmodar du har lärt dig nåt till i år så vi slipper såna där missöden. :hihi

Vad menar du att JAG skulle lära mej på din krasch? Att det är dyrt att krascha? Det visste jag redan innan du gjorde det.
 

R6supersport

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2008
Ort
I ett hus
Hoj
Tuff
Denna tråden e ju helt underbar! Risken finns ju att båda teamen skrotar pga allt hetts, men de är väll de som e tanken! Lycka till grabbar!!
Men jag tror ju på Perra å ALLT I DÄCK:fyllisar
 
Last edited:

R6supersport

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2008
Ort
I ett hus
Hoj
Tuff
ja ni lär väll bli några om den där titlen men ALLT I DÄCK vinner hoppas jag sen hade de ju varit kul för er att bli 2a de e ju alltid något!!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top