Dags att hetsa i NEC & REC, Anderstorp 2-3 maj

Scuba diver

Dansken ......
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Suzuki RG(V) 500 & Ducati Monster S2R 1000
Det enda jag vet är, att vi är bättre i år än sista år ..... om vi blir anmeldt... # 67 (hint, Kris955 :) )

Vem vinnar, vem är "the big looser"... ect ect ect... ?
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Keep on dreaming.

Vår tredjeförare körde låga 46or på Falken i onsdags. Var var ni någonstans?

Ja jisses... Vem som är vilket nummer på förare i vårt team i år är allt annat än klart. Ett sånt styrkebesked!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Keep on dreaming.

Vår tredjeförare körde låga 46or på Falken i onsdags. Var var ni någonstans?

Kittade ni lite extra i garaget kanske???

Det hjälper inte. Dels har ni med DQ i laget, som vår tredjeförare spöade enkelt den sista tredjedelen av säsongen 2008, dels har er tredjeförare en ful ovana, han proppar hjälmen full med grus lite nu och då.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Keep on dreaming.

Vår tredjeförare körde låga 46or på Falken i onsdags. Var var ni någonstans?

Kittade ni lite extra i garaget kanske???

Er "tredjeförare" är er försteförare oavsett hur det påverkar de andra två förarnas ego.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Det hjälper inte. Dels har ni med DQ i laget, som vår tredjeförare spöade enkelt den sista tredjedelen av säsongen 2008, dels har er tredjeförare en ful ovana, han proppar hjälmen full med grus lite nu och då.

Vill minnas att vår hoj iaf gick att använda till någonting efter att jag välte lite. Och samma deal gäller i år som förra året, du kommer inte vara snabbare på någon bana. Ska se till att inte krasha och få hjärnspöken i år.

Hade du åkt nån 38a förresten?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Vill minnas att vår hoj iaf gick att använda till någonting efter att jag välte lite. Och samma deal gäller i år som förra året, du kommer inte vara snabbare på någon bana. Ska se till att inte krasha och få hjärnspöken i år.

Hade du åkt nån 38a förresten?

Efter din krasch gick det bara att använda er hoj till att ta sönder andras hojar med, den dög inte att köra med.

När jag åkte 1,39.1 åkte du 1,41? Eller lyckades du komma under det? Ditt enda varv som varit snabbare än mina 39:eek:r är satt under sprintrace.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Efter din krasch gick det bara att använda er hoj till att ta sönder andras hojar med, den dög inte att köra med.

När jag åkte 1,39.1 åkte du 1,41? Eller lyckades du komma under det? Ditt enda varv som varit snabbare än mina 39:eek:r är satt under sprintrace.

Om jag inte missminner mig så åkte jag 39,1 på skrothögen till Fiver-sucka innan den ramlade i bitar, redan för två år sedan.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
För oss som inte är så insatta som vissa andra.

Vilka är förarna i de team som träter? Måste ju veta var man ska lägga sina ägg i hetsdebatten.
Lista, tack.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
För oss som inte är så insatta som vissa andra.

Vilka är förarna i de team som träter? Måste ju veta var man ska lägga sina ägg i hetsdebatten.
Lista, tack.

Vinnande teamet: Oscar, Augustsson, Fluan (skånska för flugan, dvs Humlan)

Förlorande teamet: Klippinge, Hägerström, DonQ
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Humlan är igång o kittar igen. Vilka som kör gör varken från eller till efter att "motorerna bara har varit nere hos Jansberg, och nya kammar och bla bla, och 100.000 på nya bromsar och bla blablabla, nya kamaxlar blablabla kitelsystem blabla ny tändbox...."

Jag tar med startgas så kanske vi kan få igång dem för ett uppvärmingsvarv iaf...
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
du glömde säga nåt om moddade gaffelben.

Och ett b- team som skall köra bland a teamen. Heter dom Humlan Torpedos med uppgift att torpedera allt som kan hota Humlesvärmen från seger.

Hybris teamet: Oscar, Augustsson, Fluan (skånska för flugan, dvs Humlan)

Segrande teamet: Klippinge, Hägerström, DonQ

Humlan brukar oxå kallas för Hindenburg av Oscar.
 
Last edited:

Robban #42 NSB

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Alingsås
Hoj
R1-03, RM 250 -00, mini-moto
Mot alla odds kommer Big Boy´s, Big Toy´s racing till start i år också, nu med ännu äldre snittålder på förarna för att leva upp till start numret 65+:D

Eftersom vår taktik med "sakta men säkert" fungerat tidigare behåller vi samma gamla R1:a som fungerat så bra de tidigare 6 säsongerna, och kompletterar bara med Chrille som 3:e förare, förutom Orluff som är tillbaks som 1:e förare efter att ha renoverat knät i vintras.

Målsättningen är som alltid högt ställd, vi skall in bland topp-40!
Och framförallt skall vi ha riktigt SKOJ:banana
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top