Dagens bild

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
Sån där har jag lyft upp ur ett dike. Föraren var gipsad i 6 veckor. Sensmoralen är: släng den inte på foten. Det såg ut att göra ont... :D

Usch! Som sagt så så kör jag väldigt försiktigt, hoppas det funkar även med denna hojen. Får utforska den lite mer på nån bankurs med SMC :) Det ska mest putsas på den, och känslan av att äga drömhojen är rätt härlig! :)
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Usch! Som sagt så så kör jag väldigt försiktigt, hoppas det funkar även med denna hojen. Får utforska den lite mer på nån bankurs med SMC :) Det ska mest putsas på den, och känslan av att äga drömhojen är rätt härlig! :)

En sån hoj ska köras ordentligt! Den allmänna åsikten om den vurpan jag nämnde är att piloten körde för sakta. Vi andra stod i slutet på en väg och hade pissat och börjat fundera vart han tog vägen innan han ringde och sa att han behövde hjälp. Då hade han kommit hälften så långt som vi gjort och ingen av oss hade ramlat. Så kör inte för sakta heller! ;)
 

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
En sån hoj ska köras ordentligt! Den allmänna åsikten om den vurpan jag nämnde är att piloten körde för sakta. Vi andra stod i slutet på en väg och hade pissat och börjat fundera vart han tog vägen innan han ringde och sa att han behövde hjälp. Då hade han kommit hälften så långt som vi gjort och ingen av oss hade ramlat. Så kör inte för sakta heller! ;)

Haha, jag ska köra ordentligt men lagom snabbt, nåt sånt ;)
 

Thomas_W

Ja inte bitter
Gick med
1 Jul 2010
Ort
Steninge Hills
Hoj
Triumph Street Triple R -14, Honda CB600 F Hornet -98
Då var sista turen för i år avklarad :( . det blev 4 mil från jobbet och hem på lite trevliga småvägar. Nu blir det en tvätt och sedan vinterns jobb med nedmontering för genomgång av motor och lack av tank, fälgar mm.
sistaturen.jpg
 

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
Blev en liiiten tur med nya hojen idag när solen tittade fram, som paus i tentaplugget :)
 

Bifogat

  • IMG_0444.jpg
    IMG_0444.jpg
    121 KB · Visningar: 338

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Honda CB500 1998
eftersom att det varit så dött på bilder så får man väl bidra med en garagebild på hur XR;en ser ut i dagsläget. Observera den nyinstallerade mobilhållaren så man kan surfa SH på vägarna :banana
IMG_0234.jpg
 

Clampster

Mer Vrid
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Sollefteå
Hoj
XR600R -94
Så här kan man ju göra:
6a192012113145ec35.jpg

men det är troligtvis inte rätt...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top