Dagens bild

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
087f907fc4f0400f4f94b9e1e963dee3.jpg

Undviker folksamlingar och bombar satan istället.


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
087f907fc4f0400f4f94b9e1e963dee3.jpg

Undviker folksamlingar och bombar satan istället.


Skickat från min iPad med Tapatalk

Du är onödigt försiktig, det är väl bara 1,5 m som gäller ?

Svårt att hålla isär de olika avstånden, 1,5 meter är avståndet till framförvarande fordon runt Tokholma. :tungan

Här är avståndet till andra beroende på att just det märket kan drabbas av lagerbaggar så av hänsyn att inte smitta bättre märken hålls ett säkrare avstånd! :D
 

haltiner

Medlem
Gick med
17 Jun 2016
Ort
Vansbro
Hoj
Honda CBR 1000RR inlöst. BMW S1000RR
hoj 20200418 ny.jpg

En liten vända i Dalarna. Än är det kallt men hoppas att det ska bli varmare och att fler hojar kommer ut..
Men alltid kul att komma ut och göra några mil.:banana
 

Sukkaha

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jun 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
1976 Honda Z50a
5 mil grus o skog med cyklopeden. Lagom kombo kalorier och olja. Fortsätter det såhär så kan jag kanske komma i mina gamla skinnställ igen.:D

wvwahH8.jpg
[/IMG]
 

DampKid

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2017
Ort
Kunglig huvudstad
Hoj
Många Hyndor
Svårt att hålla isär de olika avstånden, 1,5 meter är avståndet till framförvarande fordon runt Tokholma. :tungan

Här är avståndet till andra beroende på att just det märket kan drabbas av lagerbaggar så av hänsyn att inte smitta bättre märken hålls ett säkrare avstånd! :D


Ahhh, remind me! Lillen har faen faktiskt varit lite hängig, med torrhosta och lättare feber de senaste dagarna, kan jag konstatera, efter just en sådan ofrivillig tête-à-tête med en alldeles förskräckligt ohyfsat felparkerad Kawa...
 

Bifogat

  • IMG_0917.JPG
    IMG_0917.JPG
    336 KB · Visningar: 56

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Åker du hoj eller torrbryter du i xboxen ännu?

Personligen körde jag mot Bengtsfors vidare upp mot Årjäng från Årjäng mot lenartsfors vidare mot Robertsfors ned mot Bengtsfors igen sedan mot Åmål vek av in till Fengefors därifrån mot Lång-ed och över brudfjället o sedan hem.

Kom in nu. Helvete vilka dåliga vägar kurviga o roliga men satan vilken kass yta på asfalten och mängder med kärlskott, helt garanterat att gaffeln varit helt i bott o själv har jag lättat från sadeln i slagen.. helt Jävla slut i handlederna o nacken.

Annars var det bra

Kan uppenbart som vanligt inte ladda upp bilder. Samma svar. Fran.sporthoj. för lite minne:4skrika
 
Last edited:

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Åker du hoj eller torrbryter du i xboxen ännu?

Personligen körde jag mot Bengtsfors vidare upp mot Årjäng från Årjäng mot lenartsfors vidare mot Robertsfors ned mot Bengtsfors igen sedan mot Åmål vek av in till Fengefors därifrån mot Lång-ed och över brudfjället o sedan hem.

Kom in nu. Helvete vilka dåliga vägar kurviga o roliga men satan vilken kass yta på asfalten och mängder med kärlskott, helt garanterat att gaffeln varit helt i bott o själv har jag lättat från sadeln i slagen.. helt Jävla slut i handlederna o nacken.

Annars var det bra

Dagens BILD:fakta:krama
 
Last edited:

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Måste fråga, är du på långsemester eller bor där. Du har ju lagt in lite bilder från roadtrip ( bil ) och ökenkörning. Man blir ju inte lite avundsjuk med tanke på isvindarna här i Sverige just nu, ser i alla fall inte kallt ut där du är.

Bodde tidigare i USA, men bor och arbetar numera i Hong Kong - var på tjänsteresa i USA när reserestriktioner utlystes. Vi ombeds nu arbeta hemifrån, så jag passar på att hälsa på kompisar i CA. Han kör grushoj varje helg, så jag köpte en och hänger på (Covid verkar hänga kvar ett tag).

Btw, har en hoj på Öland, så vi kanske kan få till en tur om detta är över till sommaren.

En tur till Superstition Mountain idag


https://youtu.be/yp7EPCgGgKg
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top