Dagens bild

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
35 mil i 22 graders värme:banana. Kändes konstigt att rasta vid en istäckt sjö i sommarvärme. Här en bild i närheten av Svenljunga.

20180408_185341.jpg
 

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Ort
Stockholm
Hoj
R nineT
Gubbräcern
SznoEGN.jpg
 

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Ort
Falun
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Tjuvstartade min säsong härom veckan genom att åka söderut.

received_425769924528466.jpgIMG_20180327_092958822_HDR.jpg

Hemma har jag fortfarande 50 cm snö på tomten men vägarna börjar i.a.f. torka upp.
 
Last edited:

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Är de dör på riktigt eller bara retusherat? Om den är på riktigt hoppas jag inte feministerna får nys om de för då lär huset rivas :tuttar:rofl
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
Ja det är märkligt att konstnären fick tillstånd av fastighetsägaren att måla en kuk på fasaden. Nu när de boende klagat ska konstverket målas över. Inom en vecka tror jag att de sa. Jag fattar inte vad vitsen var med detta. Jag fick i alla fall lägga ut en dick pic. :hihi Det stod 10-12 pers och fotade idag när jag var där. Så dick pics är väl inne igen. :3freak
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Jag har inget emot kukar, jag har själv tatuerat ollonet och piercat ollonet för att jag tycker de e roligt men med tanke på vilken tid vi lever i där vita män och kukar ligger i underläge är jag sjukt överraskad över att detta gått igenom.. oavsett hur eller varför detta gått igenom njuter jag till fullo av de faktum att det i våran huvudstad finns en 6vån hög kuk på en fasad till en fastighet :tuttar
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Är de dör på riktigt eller bara retusherat? Om den är på riktigt hoppas jag inte feministerna får nys om de för då lär huset rivas :tuttar:rofl

Jag är inte helt säker men jag tror det är konstnären Carolina Falkholt som har målat den, större feminist än henne får du nog leta efter. Har för mig att hon målade en stor j-a fitta i Borås på festivalen No Limit och den finns kvar än vad jag vet för den är så stor så ingen kan lixom relatera till den och vet inte vad det är. Jag kan alltså ha fel men jag har en magkänsla här.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top