Här pratas körningar 2009 men inte TT.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Hemma. Det blev nästan 25 mil idag. Synda att vägarna på åsen delvis är täckta av grenar och löv efter den förb.... stormen.
Det blev en lung resa, kanske för lugn för den andra halvan av gruppen som var med. :D
 

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Ort
Svelgen, Norge
Hoj
Suzuki (såld)
Hemma. Det blev nästan 25 mil idag. Synda att vägarna på åsen delvis är täckta av grenar och löv efter den förb.... stormen.
Det blev en lung resa, kanske för lugn för den andra halvan av gruppen som var med. :D

:hihi
Nä det var ok att ta det lugnt när vägarna såg ut som de gjorde. Jag fick gaza av mig på vägen hem:D Kom på att jag hade lite brottom ju---
munka-hnäs 18 minuter och inget fuskande genom att ta motorvägen:tungan
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
:hihi
Nä det var ok att ta det lugnt när vägarna såg ut som de gjorde. Jag fick gaza av mig på vägen hem:D Kom på att jag hade lite brottom ju---
munka-hnäs 18 minuter och inget fuskande genom att ta motorvägen:tungan

Det kanske hade varit fiffigare att hålla sig ute på Bjäre och Kullahalvön. Mindre träd där ju. :D
Men jag fick iaf "köra in" mina nya brallor. :)
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
haha ok, jag bara frågade.. jag kör inte mer i år. Väntar till våren tänkte jag! ;)

Min häck till hoj är ju påställ året runt så jag passar på när det är väder. Jag behöver all träning jag kan få som newbie så att jag inte blir så svettig när jag ska köra med er nästa säsong. :tummenupp
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Min häck till hoj är ju påställ året runt så jag passar på när det är väder. Jag behöver all träning jag kan få som newbie så att jag inte blir så svettig när jag ska köra med er nästa säsong. :tummenupp

hehehe :D

Nu gäller det att överleva vintern.. ser fram emot säsong 2010!!! :) Kan knappt bärga mig. Blir många nya ansikten kan jag tänka mig.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top