WSBK 2009: Valencia

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Bara jag som inte får igång sbk live. har tydligen inte DRM wtf vad e de?
 

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
Ni som ser på eurosport, har ni inte heller något ljud från banan? :gnissla


Edit: Och där kom ljudet.
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Shit...jag får inte igång streaming video heller... :gnissla

Vad är det för fel? Livesiten ger "grön bock" för allt utom det sista, som heter DRM...

Controllo del sistema Risultato Esito

Browser Microsoft Internet Explorer 7.0 OK

Sistema operativo Windows XP OK

Windows Media Player 11.0.5721.5260 OK

DRM NO



Vad är det? Och kan ajg ladda ner nåt?? Nån CODEC eller vad?
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
ligger där som "play" helschyst sida i fall den skulle fungerat haha!
Min vanliga tur känner jag

Du måste installera den mjukvara som står framför 'Play'. Riktigt bra sida, där hittar man det mesta inom sport. Jag följer NHL-hockeyn där för Anal+ visar bara Henke Lundqvist eller Sedinarna.

Får inte heller det o funka. katastrof verkar vara ett bra race
:mad: :mad: :mad: :mad:

Jättekul rent racemässigt vore väl dumt att säga att det var. Se till att få det att funka till Race 2 istället. :)
 
Last edited:

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Du måste installera den mjukvara som står framför 'Play'. Riktigt bra sida, där hittar man det mesta inom sport. Jag följer NHL-hockeyn där för Anal+ visar bara Henke Lundqvist eller Sedinarna.

Hallå, hallå.

Kan du förklara som för en 5 åring hur man ska göra för att få det att fungera. Jag har laddat hem sopcast.

Lite halvtråkigt race, men kul för Haslam som än en gång är bästa Honda. Härligt Stiggy! Kul att Biaggi kunde köra upp sig lite grann i alla fall.
 

Dr.Bike

Guest
Tror jag fick till det nu, men det verkar vara överhopat med folk, så jag får ingen bandbredd...

DRM är en Active-X kontroll, som man måste aceptera/installera.
Håll ögonen på den gula drop-downlist som kommer ner i explorers fönster, i ovankanten.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Hallå, hallå.

Kan du förklara som för en 5 åring hur man ska göra för att få det att fungera. Jag har laddat hem sopcast.

Lite halvtråkigt race, men kul för Haslam som än en gång är bästa Honda. Härligt Stiggy! Kul att Biaggi kunde köra upp sig lite grann i alla fall.

Du börjar med att kolla under fliken 'Live Sports' på sidan, sen väljer du vilket arrangemang du vill se. Väl inne där ser du ett antal olika kanaler - för WSBK Valencia finns det Eurosport FR, Zee Sports och SBK TV att välja på. Eftersom du troligen vill see Zee Sports, eftersom den är på engelska, så ser du också att de går att spela med TVU och TVAnts. Det står på vänster sida i menyn under kanalnamnet. Om du då saknar mjukvara så klickar du på fliken 'Software' och väljer det du vill ladda ner. Eftersom TVU inte funkar att installera för mig så kör jag TVAnts. Ladda ner, installera, starta om din browser och besök sidan igen så ska det funka. :tummenupp
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
via myp2p får jag igång franska eurosport, i TVants, men dom sänder race 2 kl20,00

inget annat startar, och IE frågar inte efter nån activeX installation,
har nån fått igång det alls via worldsbk.com?

provade denna : http://live.la7.it/asx/event03_start.wmv
i VLC men inte..
 
Last edited:

Gixxer 1000

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Ktm 690 enduro -15
Du börjar med att kolla under fliken 'Live Sports' på sidan, sen väljer du vilket arrangemang du vill se. Väl inne där ser du ett antal olika kanaler - för WSBK Valencia finns det Eurosport FR, Zee Sports och SBK TV att välja på. Eftersom du troligen vill see Zee Sports, eftersom den är på engelska, så ser du också att de går att spela med TVU och TVAnts. Det står på vänster sida i menyn under kanalnamnet. Om du då saknar mjukvara så klickar du på fliken 'Software' och väljer det du vill ladda ner. Eftersom TVU inte funkar att installera för mig så kör jag TVAnts. Ladda ner, installera, starta om din browser och besök sidan igen så ska det funka. :tummenupp

Det händer inget när man klickar på "software" ???
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top